Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 50 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Întrebarea ar fi, in poza de mai sus, cum fac legatura intre culee si corpul dealului... ca sa zic asa.. Biscuiți, zid de beton, sau raman straturile de panamt si se imbraca cu sfert de con din beton?

elphax

cred ca doar sfert de con nu e suficient mai ales ca unghi, e prea vertical.
probabil vor mai ridica un perete, partial daca nu complet. avand in vedere ca e si calea ferata la cativa metri sigur se va face ceva care sa impiedice sa ajunga bolovani pe linia de CF


Iceman

Rocklee multumim pt poze :cheers:....Iar pt UMB tot  :cheers: ca se vad progrese saptamanale vizibile :)









Io

In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

alecu26

Fara torcret. Ma mira si pe mine...dar asa e pt moment.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Europiu

#42539
^ Spunea ciprebbe (fara sa specifice sursa informatiei) ca nu se face torcretare.

Quote from: ciprebbe on July 13, 2018, 11:28:46 AM
Nu termina UMB in 2018 si nici zid de sprijin nu va fi la deal spre DN. Va urma pamant armat cu h max. 22m iar piscoturile in solutia asta au rol mai mult decorativ.
Nici beton torcretat nu o sa fie pe plase. Iar ancore.....mii si mii de bucati trebuie infipte si am impresia ca e un singur utilaj.

Si, apropos, poza asta e super-cool!  :gj: rocklee

Quote from: rocklee on August 31, 2018, 04:54:49 PM

The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).