Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 76 Guests are viewing this topic.

get

Quote from: teocharis on June 03, 2013, 10:19:02 AM
intre Saliste si Cunta DN1 este oricum 2x1 sau 1x2 (dupa caz) deci nu ar fi o problema iesirea temporara de pe A1 ptr 20 km

zona critica este Sebes

De la nod Săliște până la DN7 acum este trecere la nivel cu calea ferată. Văd eu bine, aici va fi totuși pod ?

CornelB

Felicitari celor de la Turnul Sfatului pentru reportaj, fotografii si filmari!
Asa trebuie sa faca jurnalistii, sa se informeze din teren direct de la sursa si sa redea cat mai obiectiv cu putinta realitatea. :cheers:

Redox

#8237
Quote from: get on June 03, 2013, 10:49:35 AM
De la nod Săliște până la DN7 acum este trecere la nivel cu calea ferată. Văd eu bine, aici va fi totuși pod ?

Da, va fi pasaj acolo peste CF. Defapt este si construit, poti sa vezi aici.

alexandru_neagos

Salut,

Sunt nou la voi pe forum, va urmares din umbra de cateva luni si sunt impresionat de activitatea voastra, feleicitari!!!

Acum ca sa deschis autostrada Simeria orastie exista vre-un membru al forumului care dispune de un track GPS al noului drum? As nevoie de acele trackuri pentru a imbunatatii harat openstreetmap.org ( http://www.openstreetmap.org/?lat=45.888&lon=23.2139&zoom=14&layers=M ) datele rezultate putand fi folosite ulterior pe diferite sisteme de navigatie opensource ca navit, osmand, sau importate pe dispozitivele garmin astfel incat mai multa lume poate beneficia liber de aceste date.

Multumesc anticipat
Alex.

alecu26

#8239
Quote from: Ionut on June 01, 2013, 07:56:11 PM
Hei stati asa. Au zis cei de la Astaldi ca vor sa termine in 2013 lotul lor?!

pai daca dam un pic inapoi in timp si citim declaratiile de acum 1,5 ani si de acum 1 an...cam la fel de optimiste erau. (inteleg ca toti constructorii sunt optimisti, si gandesc ca totul va merge struna...dar nici chiar asa).

oricum, cea ce e important e ca nu s-a blocat in birocratie acel bot de deal care potential pune probleme. Oricum consolidarea lui va fi una spectaculoasa (daca nu cumva se face tot tunel, sau un gen de copertina.

Cred ca din autostrada se va vedea un perete inalt de cativa zeci de metri ancorat si sprijinit si stabilizat prin diferite metode (ceva asemanator ar fi pe DN 13 pe valea bogatii)
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

#8240
Quote


Fotografiile de pe teren sunt elocvente, se vede diferenta intrarii pe santier cu 'acte in regula'.... :) Felicitari celor de la "Turnul Sfatului"

In aceasta imagine se vede poate cel mai bine cat mai este de sapat la acel deal. Banuiesc ca si de consolidat tot atat. Au declarat si ei, in acelasi articol, c-au inceput de sus in jos si aproape ca l-au umplut de piloni ori ancore...

alecu26

Interesant este ca unele din primele lucrari care s-au vazut in anul 2011 tot pe acolo se vedeau, pe unde sunt cocotate acele utilaje.

Probabil atunci si-au dat seama ca solutiile estimate erau subdimensionate si ca este nevoie de mai multe ancore si piloti de sustinere.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Eu tot nu vad cum cei de la Astaldi zic ca termina anul asta. Pai au de lucrat acolo enorm... poate nu ma pricep eu.

alecu26

exact.

Sa nu uitam ca totusi...viaductele sunt cvasi gata. (hidroizolatia si parapetii si asfaltul se pot face in maxim o luna pe ambele viaducte).

Nu stiu cat mai poate dura (care e ritmul) sa goleasca cu "lingurita" tunelul de pamant...dar si acesta, structura lui de rezistenta este gata.

Sa nu uitam ca la cernavoda au facut poate chiar mai mult in 6-7 luni.

Cuiul lui pepelea este la acel deal, in care sunt de executat foarte clar anumite etape tehnologice si se merge pas cu pas, si nu prea pot accelera.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rocklee

citeva poze cu intrarea in dn7 la soimus sa mai largit iesirea de pe pod :o....dar au ramas cele doua semi giratori :) :o




dorum

@alecu26

Alecu, pe mine ma bantuie astea 2 poze...esti convins ca plafonul e turnat pe intreaga lungime a tunelului?

Eu nu stiu ce sa cred.... :(






rocklee

sa latit iesirea sa poata sa se incadreze si tirurile....













Ionut

Quote from: alecu26 on June 03, 2013, 04:26:46 PM
Sa nu uitam ca la cernavoda au facut poate chiar mai mult in 6-7 luni.

Sa inteleg ca le dai sanse, cel putin teoretice, sa termine in 2013?! :o

isotech_ro

#8248
Quote from: Ionut on June 03, 2013, 05:48:21 PM
Quote from: alecu26 on June 03, 2013, 04:26:46 PM
Sa nu uitam ca la cernavoda au facut poate chiar mai mult in 6-7 luni.

Sa inteleg ca le dai sanse, cel putin teoretice, sa termine in 2013?! :o

sansele de a termina in decembrie sunt de cca. 90% ... insa, pentru ca exista si un insa, dealul acela mic poate incurca multe socoteli pentru ca inaltimea peretelui de sprijin este foate mare. poate era mai bine sa se faca o modificare de traseu cu cca 100 metri mai la sud (bucla)

insa din ultimele fotografii si filmari, lucrurile sunt nu grave, ci foarte grave pe lotul impreglio. acolo avem o greseala se amplasare a traseului ( vina proiectantului care a intocmit SF-ul, inclusiv studiul geo si a CNADNR care a scos la licitatie, in 2011, pe baza unei documentatii revizuite din birou ) si avem si o indolenta crasa a constructorului (antreprenorului general) ... cum naiba te apuci de ditamai viaductul si cind observi ca ai probleme cu solul instabil nu asiguri masuri de protectie adecvate. lucrarile de bun simt a fi fost asigurarea evacuarii apelor pluviale din zonele sensibile. sincer incep sa am indoieli mari asupra calitatii executiei viaductului de la Aciliu ... sper sa ma insel

teocharis

exista deja voci - guri rele?!? - care sustin ca si viaductul Aciliu a "luat-o la vale"...