Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 74 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

#42285
O singura iesire, cu cate o banda pe sens, dupa cum urmeaza:
- Iesire din giratoriu care se bifurca, la dreapta pentru sensul spre Lugoj (va fi inchisa) si la stanga pentru sensul Deva, Sibiu.
- intrare in  giratoriu care este iesirea de pe A1 din directia Lugoj (va fi inchisa)

@wifi, nu te lua dupa ce este pe harti, nu au cum sa fie 3 drumuri distincte intr-un giratoriu relativ mic.
Daca sunt asa cum am zis eu, e mai greu sa intrii pe unde nu trebuie...

gruiarew

Pasadia, cred că e vorba de traficul ce vine peste pod, ca să urce pe autostradă. Că acolo apare conflictul. Traficul dinspre Brad nu afectează pe cei ce coboară de pe autostradă. Și giratoriul ăsta e mult mai mare ca cele de pe DN68A de la Margina. Și la rază și la numărul de benzi.

Totul e să fie puțină înțelegere, că e loc pentru toți. V-am zis, la Margina am lăsat și am fost lăsat să intru în trafic. Când e înghesuială în giratoriul dinspre Margina (unde se coboară de pe A1) de obicei se trece unul câte unul. Efectiv cei care trebuie să urce pe A1 lasă pe cei ce coboară. Se merge foarte încet acolo dar foarte fluent. Niciodată n-am stat la coborâre, oricât ar fi fost de aglomerat.

Se va rezolva și aici de la sine chiar dacă va fi ceva mai mult trafic.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

cristi5

La Margina e un giratoriu cu 3 intrari si 2 iesiri plus al doilea giratoriu cu 3 intrari si 4 iesiri (din care o intrare si o iesire sunt un DC)

La Soimus vor fi 3 intrari si 3 iesiri de DN si A in acelasi giratoriu (plus o intrare si o iesire inchise) de fapt 4+4 daca adaugam si drumul spre strand. E posibil ca numarul mare de intrari si iesiri sa duca la scaderea vitezei si marirea densitatii de vehicule => cozi. Faptul ca se intersecteaza fluxurile autostrazii nu ajuta fireste. Nici faptul ca unele intrari si iesiri vin in succesiune rapida, mai ales in vestul giratoriului (in est e doar breteau dinspre A1, in nod si sud 2+2 DN, iar in vest 3xA din care 2 inchise+2xdrum local)

elphax

cristi are dreptate - in momentul cand lucrarile vor fi gata ar trebui sa fie OK
si pana atunci, desi va fi inghesuiala, soferii se vor intelege cumva

flashu74

Clar va fi conflict in giratoriu. Si cred ca mai mare ca la Margina deoarece aici este si trafic local semnificativ mai mare. Marele avantaj este ca va fi pentru scurt timp deoarece LD4 este totusi aproape de finalizare. Se poate suporta pe perioadă scurtă.

Ionut

Am castigat si al treilea dosar pe fond!!! :)

Este vorba despre SF (rapoarte intermediare) pentru S4 A1 Pitesti-Sibiu. CNAIR a recunoscut ca pentru Sectiunile 2 si 3 nu a primit nimic de la Spea-Tecnic.
"Solutia pe scurt: Admite cererea. Obligă pârâtul să furnizeze în termen de 10 zile informaţiile de interes public solicitate de reclamantă prin cererea nr. 67/01.03.2018 la punctul 2, inregistrata la parata sub nr. 10/299/02.03.2018. Cu recurs în termen de 15 zile de la comunicare, cererea urmând a se depune la sediul Tribunalului Bucureşti. Pronunţată prin punerea solutiei la dispozitia partilor, prin mijlocirea grefei instantei. Document: Hotarâre  5110/2018  20.08.2018"

CNAIR poate face recurs.

Gasiti aici toate procesele API.

gruiarew

Vor face recurs în ziua 14 😁
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

adi


flashu74

#42293
Mi-am adus aminte ca am vazut ceva interesant la culeea aceea cu stalpisori subtiri. S-a pus armatura in jurul lor, s-a cofrat si se toarna beton și vor deveni la fel de groși ca ceilalți. Cel puțin partea de jos a lor. Se vede într-o poză din reportajul ultim al lui rocklee armătura din jurul stâlpilor.

adi

am trecut azi pe la Holdea, erau 4 excavatoare si 4 basculante la incarcat. inainte sa cobor spre giratoriu venind dinstre Deva, se mai vedeau alte 4-5 basculaten care veneau spre DN incarcate.
dupa ce am vazut acolo, basculantele se umpleau repede si excavatoarele stationau cu cupele pline, asteptand transport.

incepe sa se vada autostrada peste dambul de pamant din giratoriul Holdea

culi


Quest

Quote from: adi on August 21, 2018, 10:21:56 PM
(...) basculantele se umpleau repede si excavatoarele stationau cu cupele pline, asteptand transport.

Adica Comsa n-a alocat la Holdea indeajuns de multe basculante, care sa absoarba eficient ritmul de pamint excavat de cele 4 excavatoare...
Common sense will get you far !

mishu77

Daca il duc de la Holdea la Ilia sunt vreo 50 km dus-intors, e ceva drum de facut...

gruiarew

Când am trecut pe acolo îl scoteau pe aici: https://goo.gl/maps/6XVFWcyE2eo Adică intrau pe DN68A după giratoriul de la Holdea, de pe vechiul amplasament al DN-ului și ieșeau pe unde e link-ul respectiv.

Totusi Quest cred că are dreptate. Dacă excavatorul stă, înseamnă că ori îs prea multe excavatoare, ori prea puține basculante. Orinde l-ar duce.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

Earthchild

^^^
Quote from: adi on August 21, 2018, 10:21:56 PM
... se mai vedeau alte 4-5 basculante care veneau spre DN incarcate.
Nu se poate transporta pamantul de umplutura pe autostrada, numai pe DN?