Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 78 Guests are viewing this topic.

TibiV

#41925

Bai frate, nici daca ai vrea nu ai putea "bloca conectivitatea" la cate tuneluri si viaducte sunt in proiect....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

ei de fapt vor sa o restabileasca, pentru ca barajele de pe Olt au separat habitatul in 2 pentru toate animalele.
Ce nu intelegeu, e de ce nu fac acest lucru prin proiect separat cei de la mediu. De ce trebuie sa puna bete  in roata autostrazii? Daca vorecoduct peste Olt, CF si DN7, de ce nu si-l fac singuri de pe acum?

As intelege sa ceara asa ceva pentru cele 2 hidrocentale in litigiu din Valea Jiului, dar cele de pe Olt sunt facute de zeci de ani.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Vice33

Montare panouri fonoizolante pe lotul 4 UMB, videclip via DRDP Timișoara:   

"În zonele unde autostrada #A1 Lugoj – Deva, Lotul 4, este situată în apropiere de localităţi sau arii naturale protejate, se realizează, conform Acordului de Mediu,  sisteme de panouri fonoabsorbante, cu scopul protejării populaţiei, respectiv a faunei locale de zgomotul produs de traficul rutier. Lucrările la aceste sisteme se află în diverse stadii de execuţie, de la fundaţii stâlpi de susţinere, până la montarea panourilor propriu-zise. Înălţimea barierelor de protecţie fonică este cuprinsă între 3 şi 5 metri."

https://www.facebook.com/DRDP.Timisoara/videos/646344135728173/

voicul

Eu sunt surprins ca s-a ajuns la un acord si un standard pentru aceste panouri:
- Sa arate oricum, atata timp cat exista!

flashu74

Să existe și să fie bine gândite pentru a se și realiza protecția fonică. Pentru că acest lucru nu se poate spune de exemplu  despre tronsonul  Șoimuș -Simeria. E un zgomot grozav la 2 km distanță în satele de lângă. Distracția totală e noaptea. Chiar și în Ungaria am văzut mai multă grijă din punctul acesta de vedere.

ciprebbe

Quote from: NGC on August 03, 2018, 11:31:04 PM

Noroc ca la CIA mai aruncam o privire la ce invartiti si mai corectam si noi pe ici pe colo directia. ;)
CIAV cu V de la Vrabiute , sa nu se inteleaga altceva.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

danutzu_1069

Nici cand era Oltul fara baraje tot intrerupt era habitatul animalelor... Asta e dezavantajul ca un rau sa taie un lant muntos.
Poate spun o aberatie dar s-ar putea ca unind habitatele sa apara probleme.. Ca exemplu, pe un mal sa fie un prădător care va "distruge" vreun animal mic sau ceva vegetatie de pe malul celalalt... Sper ca astea sunt studiate...

soka89

"M67.Ecoduct Călineşti.Ecoductul va avea o lăţime minimă de 100 m şi o lungime de cca. 250 m."

Oare sunt singurul care considera ca dimensiunile ecoductului sunt exagerate?

nyros

La o lungime de 250m ecoductele trebuie iluminate, corect?

stefan_cel_mic

Si eu ma intreb, de unde au scos cei care fac specificatiile dimensiuni asa de mari? Toate ecoductele astea parca ar fi facute pentru balene albastre (30m lungime) circuland de-a latul pe patru benzi cel putin. In alte tari, cum ar fi Canada sau Statele Unite, ecoducte de 20 de metri lungime s-au dovedit suficiente.

pasadia

A inceput propaganda anti-tunele pentru ursi. Mai aliniati baieti, mai aliniati!

danutzu_1069

^^ Tunele sunt pentru masini nu pentru ursi!! Astia merg pe deasupra...

TibiV

Cauta in "literatura de specialitate", adica in presa din Romania.

In toate articolele se vorbeste numei despre "tineluri pentru ursi", deci probabil tu gresesti...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

trebuie sa intelegem ca aceste autostrazi sunt mana cereasca pentru mai multe domenii....

la fel ca cei de la mediu,f.fericiti sunt si arheologii care nu ar primi un asemenea volum al fondurilor ,in vecii vecilor ( din pacate )....mai sunt cei de la diverse utilitati care se bucura cand li se reannoiesc unele segmente.......nu e nici o aberatie....e "normal" pt modul defectuos de alocare a banilor din Romania,ca acest gen de ocazii sa fie mana cereasca...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

stefan_cel_mic

Quote from: pasadia on August 04, 2018, 05:30:20 PM
A inceput propaganda anti-tunele pentru ursi. Mai aliniati baieti, mai aliniati!
Si totusi, in mod serios, cine face specificatii pentru ecoducte de lungime de 250m si mai mult? Pe ce baza? Ma uitam la articolul de pe Wikipedia https://en.wikipedia.org/wiki/Wildlife_crossing si se pare ca niciunde in lume nu se fac ecoducte asa de lungi.