News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

flashu74


flashu74


flashu74


Bogdan_Cluj

Quote from: flashu74 on August 03, 2018, 04:27:15 PM
Zidul spre Bejan.

Powered by API/PUM imgur uploader


Daca nu ma insel, vad acolo armatura "mai deasa" in trei locuri, semn ca o sa aiba ancore.

ciprebbe

Quote from: flashu74 on August 03, 2018, 04:24:36 PM
În continuare se sapă la greu în zona centrală a dealului.


:))) uite de ce :)



Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adi

Au gait liliecii? : :banana2: :banana2: :banana:

O explicatie?

wifi

Multumesc Flashu74, acum cred! Nu pot sa-ti mai dau like pt ca ti-am ridicat contorul deja azidimineata. Si maiine e o zi.

Nu ar fi de mirare sa sclipeasca ceva aur prin cupa escavatoarelor, Certej, Rovina, nu sunt prea departe de dealul aista.

NGC

PiSi, Pitesti - Sibiu

Quote from: NGC on June 13, 2018, 07:44:24 PM
A fost lansata licitatia "Elaborarea "Studiului de evaluare a Impactului asupra Corpurilor de Apa pentru proiectul de Autostrada Sibiu-Pitesti"".

Valoare estimata: 133,000.00 RON fara TVA (+ posibilitate contractare servicii suplimentare in valoare de 66,500.00 RON fara TVA)

Termen depunere oferte: 02.07.2018

Fonduri: POIM

Termen predare documentatie: 2 luni de la inceperea contractului

Ce sa vezi, a fost depusa o singura oferta. Si oare de la cine? Pai de la EPC CONSULTANTA DE MEDIU, adica exact firma care se ocupa de SEA si RIM. :lol:

@CNAIR: Asta a fost o licitatie adevarata, nu? ;) :lol:

NGC

PiSi, Pitesti - Sibiu

Si inca ceva legat de acordul de mediu.

Pentru cei curiosi, va propun sa aruncati o privire asupra completarilor la SEA. Le gasiti aici.

Va recomand sa cititi capitolul 5. ;)

dr4qul4

E clar. Daca vrem autostrazi in tara asta, trebuie sa-i mutam pe cei de la mediu la cnair.
Incredibile cerintele. Mai ales ecoductul de la Cornetu, care nu are nimic de a face cu autostrada, pentru ca e mai la sud fata de traseu.
Parca au așteptat sa se faca o autostrada in zona ca sa repare deranjul facut de Ceaușescu.
Cele 2 ecoducte cerute trec peste dn, cf si Olt. Nu si peste A1. A1 e oricum in tunel sau sus pe viaduct in acea zona.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

pasadia

@draqula: Pagina 546 ar trebui sa te lamureasca.

TibiV

#41921
Quote from: NGC on August 03, 2018, 09:13:10 PM
Va recomand sa cititi capitolul 5. ;)

Mamaaaaa...
Initial am crezut ca vrei sa ne arati ca nea excavatoristul trebuie sa vreo 3 ani de facultate (biologie, of course...)

Dupa care...


M67.
Ecoduct Călineşti. Pentru asigurarea menţinerii coridorului ecologic regional dintre Munţii Căpăţânii, Munţii Cozia şi Munţii Făgăraş, precum şi pentru a reduce impactul datorat construcţiei nodului rutier de la Cornetu şi a menţinerii astfel a unui nivel de trafic ridicat pe sectorul DN7 dintre Cornetu şi Brezoi, este necesară construcţia unui ecoduct în nordul localităţii Călineşti, la cca. 300 m sud faţă de podul rutier actual pe care DJ703M îl are peste râul Olt (a se vedea Figura nr. 5-15). Ecoductul reprezintă o măsură de defragmentare şi de reducere a impactului cumulat semnificativ generat de proiectul autostrăzii şi barierele / presiunile actuale. Pentru a evita barierele actuale, ecoductul supratraversează DN7, calea ferată, un drum de pământ local şi râul Olt. Soluţia propusă are rolul de a reprezen a pentru fauna sălbatică cea mai bună opţiune de traversare a zonei coridorului ecologic, fără a fi nevoită să interacţioneze cu una sau mai multe din barierele fizice anterior menţionate. Ecoductul va avea o lăţime minimă de 100 m şi o lungime de cca. 250 m, iar pentru a putea fi funcţional necesită amenajarea prin împădurire a unei zone de acces de cca. 1,2 ha, pe malul stâng al Oltului, între limita estică a ecoductului şi limita SCI Cozia. Realizarea ecoductului şi a potecilor pentru pasajul faunei poate conduce la necesitatea tăierii unor arbori (pe o suprafaţă maximă de cca 1 ha). Vegetaţia îndepărtată pentru construcţia ecoductului urmează a fi partial refăcută pentru a asigura funcţionalitatea acestuia. Aceste suprafeţe au fost incluse în suprafaţa totală scoasă din circuitul forestier prezentată în secţiunile 2.2 şi 3.1.

M68.
Ecoduct Lazaret
. Pentru asigurarea menţinerii coridorului ecologic regional dintre Munţii Lotrului şi Munţii Făgăraş (respectiv dintre SCI Frumoasa şi SCI Făgăraş), precum şi pentru a reduce impactul cumulat semnificativ datorat proiectului autostrăzii şi existenţei unor bariere multiple pe Valea Oltului este necesară construcţia unui ecoduct în zona de sud a localităţii Lazaret. Locaţia propusă se află la cca. 500 m sud faţă de zona intens locuită a localităţii Lazaret şi 300 m de orice locuinţă izolată, în zona km 24+250 al autostrăzii (a se vedea Figura nr. 5-16). În această zonă autostrada este prevăzută cu tunel. Rolul ecoductului este să asigure conectivitatea ecologică în zona tunelului autostrăzii prin supratraversarea (defragmentarea) celorlalte bariere existente: DN7, râul Olt şi calea ferată. Soluţia propusă are rolul de a reprezenta pentru fauna sălbatică cea mai bună opţiune de traversare a zonei coridorului ecologic, fără a fi nevoită să interacţioneze cu una sau mai multe din barierele fizice anterior menţionate. Ecoductul va avea o lăţime minimă de 100 m şi o lungime de cca. 250 m, iar pentru a putea fi funcţional necesită realizarea unor îngrădiri la nivelul ambelor maluri, precum şi execuţia unor poteci pe ambele maluri pentru ghidarea facilă a mamiferelor către ecoduct.
Realizarea ecoductului şi a potecilor pentru pasajul faunei poate conduce la necesitateatăierii unor arbori (pe o suprafaţă maximă de cca 2,19 ha). Vegetaţia îndepărtată pentru construcţia ecoductului urmează a fi partial refăcută pentru a asigura funcţionalitatea acestuia. Aceste suprafeţe au fost incluse în suprafaţa totală scoasă din circuitul forestier prezentată în secţiunile 2.2 şi 3.1

M72.
Pentru evitarea pătrunderii faunei sălbatice în zona carosabilă a autostrăzii se instalează gard ranforsat cu înălţimea minimă de 3 m (cu partea superioară a gardului înclinată în exteriorul autostrăzii şi plasa gardului îngropată) pe întreg traseul cuprins între Sibiu şi Curtea de Argeş. Înălţimea acestuia trebuie adaptată la situaţiile din teren, fiind recomandat un gard mai înalt în zonele de debleu. Planul de management de mediu realizat în etapa de construcţie va stabili oportunitatea şi modul de amplasare a unor ieşiri cu sens unic pentru exemplarele de faună pătrunse accidental în interiorul autostrăzii. Gardul are ca principal obiectiv evitarea pătrunderii faunei pe carosabil, dar şi rolul de a ghida exemplarele către zonele de subtraversare ale autostrăzii.

M73.
Pentru reducerea riscului de pătrundere a faunei sălbatice în zona carosabilă a autostrăzii prin zona nodurilor rutiere, pe bretele se vor instala grilaje pentru faună (exemple în Figura nr. 5-22). În funcţie de poziţia instalării, lăţimea grilajului trebuie stabilită astfel încât să nu permită animalelor (ex. căprioară, cerb) să realizeze salturi peste structură.

Si inca nu am terminat de citit...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Bun, pana la urma sunt 550m de polate si semipolate pe valea Baiasului, din care 50m cut-and-cover?

La pagina 49 apar 550m, la pag. 479 se face o analiza de permeabilitate in variantele cu sau fara polate, dupa care in tabelul 4-23, la pag. 488 apare o singura polata cut-and-cover de 50m lungime, in schimb in tabelul 5-1 la pag. 570-571 si 573 se mentioneaza 3 polate cu lungimea cumulata de 370m.

NGC

Nu am vrut sa va stric bucuria deschiderii A10 cu documentul asta, asa ca am lasat ca si lectura de weekend. :p

Mai pot exista neconcordante, asa cum puteti vedea si observatiile de la sfarsitul documentului. Puteti sa sesizati neconcordantele direct la ANPM sau eventual le putem centraliza aici si sa le trimitem pe toate o data.

Quote from: NGC on July 31, 2018, 09:56:06 PM
MT

Quote
Procedura pentru eliberarea Acordului de Mediu pentru autostrada Sibiu - Pitești respectă legislația în domeniu și se va încadra în termenul precizat de ministrul Lucian Șova.

Nu zau! Dar desteptul asta de ministru are cumva si ANPM in subordine? Termenele care trebuie respectate la procedura se adapteaza dupa el? :o

Acum pot sa va mai dezvalui un secret. Domnu' Sova, stiati ca se putea prelungi toata procedura din cauza ca ANPM nu a pus la dispozitia publicului varianta actualizata a documentului, care sa includa si completarile? In mod sigur nu stiati.

Noroc ca la CIA mai aruncam o privire la ce invartiti si mai corectam si noi pe ici pe colo directia. ;)

danutzu_1069

Am și eu o nelămurire, acum, cum migrează fauna de pe un mal pe celalalt al Oltului?? Ce bariera va devenii autostrada??