Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 80 Guests are viewing this topic.

sebba

sa-i zica si "Drumu Oaselor 77", sa-i zica si "Trandafiru Galben 69", sa-i zica cum vor ei, numai sa le termine odata (mai ales pasajele de pe centura Aradului) :)
Sailing away! S/Y Haimana


penad2007

Rusine Imprelio. Daca mai citesc colegii din presa pe ei, un reportaj despre cum nu lucreaza Impreglio ar fi binevenit.

alecu26

#8103
Quote from: sebba on May 30, 2013, 05:48:36 PM
interesanta ar fi fost o comparatie de trafic pe DN, inainte de A1 si dupa deschidere.

e deja evident mai lejer. am vb cu un coleg si se vede cum 90% din trafic se urca pe autostrada cum vine de la Sebes, efectiv 9 masini din 10, si 99% din camioane.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

teocharis

Quote from: penad2007 on May 30, 2013, 06:17:07 PM
Rusine Imprelio. Daca mai citesc colegii din presa pe ei, un reportaj despre cum nu lucreaza Impreglio ar fi binevenit.


ce vina are Impreglio ca CNANDR nu aproba modificarea proiectului tehnic, i.e. tunelul de dupa viaductul de la Aciliu?


Ionut

S-a tot discutat problema asta cu Impregilo... adevarul e undeva la mijloc... hai sa nu mai reluam. Mai bine facem tot posibilul sa cerem explicatii de la CNADNR si/sau Impregilo. Poate si ceva surse, nu prea avem pe-aici surse ca italienii sunt fff secretosi.

radutm

#8106
@eurocopter felicitari pentru filmari! sunt excelente! multumesc

Quote from: teocharis on May 30, 2013, 05:36:15 PM
tehnic vorbind, nu exista o "intersectie" cu drumul de la Cugir, cei din Cugir vor trebui sa mearga pe DN7 pana la nodul Orastie pentru a urca pe A1
Ar fi cazul ca Guvernul sa dea unda verde pentru o descarcare la Cugir, mai ales ca acum trebuie sa le aratam celor de la Daimler ca suntem seriosi si merita sa investeasca 300 mil acolo. Poate e trecut in acel memorandum despre care s-a scris, dar pe care nu l-am gasit nicaieri.

Quote from: mariansb on May 30, 2013, 06:11:25 PM
Nu se mai baga nimeni sa faca o comparatie intre stadiul lucrarilor de la filmarea anterioara, parca din aprilie, pana  la cea de ieri? Colegul radutm ne obisnuise in trecut cu asa ceva:)
Am predat stafeta colegilor din Hunedoara. Daca nu se ofera nimeni, ma "sacrific" :)

Quote from: ciprebbe on May 30, 2013, 05:20:49 PM
si pe google maps s-a deschis segmentul de pe A1 :D
Avem si trafic...excelent!
Asteptam sa devina disponibila si functia de calculare a itininerariului.

Quote from: bb13 on May 30, 2013, 05:20:17 PM
http://www.hotnews.ro/stiri-esential-14904717-video-unde-nu-mai-reuseste-guvernul-reusesc-forumistii-noi-filmari-din-avion-tronsoanele-autostrada-constructie-sibiu-pana-orastie.htm
:gj:
Felicitari jurnalistului de la Hotnews care a inteles ca autostrazile sunt un subiect de interes public pentru care merita un plus de efort. Felicitari si lui Ionut pentru nr. record de vizitatori.
cont inchis

alecu26

#8107
Quote from: teocharis on May 30, 2013, 06:22:24 PM
ce vina are Impreglio ca CNANDR nu aproba modificarea proiectului tehnic, i.e. tunelul de dupa viaductul de la Aciliu?

si cu alunecarile dinainte? Si daca aproba CNADNR si nu e buna solutia?

ca asa a fost si cu proiectul anterior...a fost aprobat si era gresit. Sincer, mie frica ca un tunel acolo nu ar rezolva problema. Alunecarea poate fi mai profunda, pe sun tunel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

nodul de la Cugir nu-si are sens. Sunt fix cativa km de la Sibot la Orastie. Dupa ce functioneaza autostrada, se vor parcurge in 4 minute. pe ceas.

Mai bine s-ar face o mica centura la acele sate liniare si kilometrice de la Sibot la Cugir. Sunt chiar stramte strazile.

Oricum, ce produce daimler acolo se poate trasnsport a foarte usor. Nu e nevoie de sute de trailere ca la Dacia/Ford. Ei au produse relativ finite.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: Ionut on May 30, 2013, 06:25:27 PM
S-a tot discutat problema asta cu Impregilo... adevarul e undeva la mijloc... hai sa nu mai reluam. Mai bine facem tot posibilul sa cerem explicatii de la CNADNR si/sau Impregilo. Poate si ceva surse, nu prea avem pe-aici surse ca italienii sunt fff secretosi.

corect. acum cea mai buna comparatie e cu Astaldi. Astaldi, poate fara aprobare la proiect si fara finantare suplimentara garantata lucreaza.

Astaldi, inca din fazele initiale de proiect au propus acolo tunel, fara sa ceara banii in plus. Si acolo avea un motiv clar. Studiul topo a lui DIWI era falsificat. Terenul real era mai sus, si un eventual debleu iesea din limita de expropiere si intra peste DN, chiar daca poate era stabil.

Iar acum, pare ca Astaldi e dispusa sa suporte inca o noua problema geotehnica.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

sebba

^^ cine l-a falsificat? de ce nu apare DNA-ul si aici?
Sailing away! S/Y Haimana

simotm

Bine v-am gasit!
Nu credeam ca o sa prind o asa inaugurare (DEVA-ORASTIE)si ca:
-nu mai trebuie sa stai 5min(nu exagerez) sa iesi in DN din cauza tirurilor,masinilor de marfa,(intr-adevar erau cam 90% din masini in tranzit)
-nu mai trepideaza mobila din casa cand trec tirurile (indeosebi noaptea cand nu se respecta limita de viteza prin oras) sau si mai nefericiti cei care se trezeau cu tirul in casa
-nu se mai pierd vieti nevinovate a celor din orasele "scapate" de soseaua supraaglomerata (DEVA are centura insa SIMERIA, ORASTIA si SEBESUL nu au )
-si nu in ultimul rand, cine ar vrea sa fie in pielea soferilor implicati in aceste accidente mortale care vor avea toata viata constiinta incarcata
In concluzie e buna si aceasta bucata de autostrada pt care trebuie sa multumim UE-ului pt ca ne impinge de la spate.Legat de banii UE si noi contribuim la fondurile UE deci indirect sunt si banii nostri (apropo de lozinca "AICI SUNT BANII DVS" :)

penad2007

#8112
Quote from: simotm on May 30, 2013, 06:52:41 PM
In concluzie e buna si aceasta bucata de autostrada pt care trebuie sa multumim UE-ului pt ca ne impinge de la spate.Legat de banii UE si noi contribuim la fondurile UE deci indirect sunt si banii nostri (apropo de lozinca "AICI SUNT BANII DVS" :)

Nu chiar,  daca am absorbi  cit trebuie, am lua mult mai mult decit dam. Dar asa teoretic pot fi banii nostri, deoarecem nu prea absorbim din fondurile UE. Iar daca nu era UE nu ar fi fost lotul asta gata acuma   si mai ales nu la pretul asta

teocharis

#8113
Quote
corect. acum cea mai buna comparatie e cu Astaldi. Astaldi, poate fara aprobare la proiect si fara finantare suplimentara garantata lucreaza.

ai informatii ca cnandr nu le-a aprobat tunelul&finantarea suplimentara si totusi lucreaza?


sebba

...sau - daca n-ar fi banii de la UE - poate ca ar fi si preturi mai mici, ptr ca atunci cand sunt banii tai, munciti de tine, nu prea iti mai vine sa-i cheltui aiurea si sa dai spagi si comisioane grase...
Sailing away! S/Y Haimana