Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 51 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: cricric on May 30, 2013, 12:36:07 PM
Sa inteleg ca autostrada care va merge in viiiiiitor spre Oradea?
Zi-ne

:lol: Pai man nu stiu nici eu, nu mi-a zis sursa nimic, are chef de glume. :D A zis ca ne spune cand ghicim. :lol: Deci... nu stiu frate. A10? :D

cricric

Aa, credeam ca stii deja raspunsul.

A5 parca era rezervat pentru Dumbrava-Siret.
A6 pentru Lugoj-Calafat.
A7 sa fie TGM-Iasi????
Cam greu. Ceva de la A8-A10
Inseamna ca si Sebes-Turda va avea un numar mare

SILVIUFG

Quote from: cricric on May 30, 2013, 12:40:29 PM
Aa, credeam ca stii deja raspunsul.

A5 parca era rezervat pentru Dumbrava-Siret.
A6 pentru Lugoj-Calafat.
A7 sa fie TGM-Iasi????
Cam greu. Ceva de la A8-A10
Inseamna ca si Sebes-Turda va avea un numar mare

Exact!!! Un numar mare de ani pana va fi construita!! :lol:

Ionut

#8058
Quote from: anacronox on May 30, 2013, 12:24:39 PM
a percutat cineva din redactia de la ZF la mesajele de pe facebook la adresa articolului de ieri
Cât de importante sunt inaugurările de "petice de autostradă" şi de ce nu trebuie să ne bucurăm că a plecat Bechtel

Orice inaugurare de autostradă, fie ea de doi, trei sau zece kilometri este considerat un adevărat eveniment istoric în România

Chestia asta cu eveniment istoric este scrisa la misto, evident. Toti cei care scriu si gandesc asa la misto nu au iesit niciodata la un drum Bucuresti-Cluj sau B-Oradea, B-Timisoara sau chiar B-Sibiu. Ca daca ar fi condus atat de mult si-ar fi dat seama ce inseamna zona Deva-Orastie si ce efect are ocolirea a 3 orase pe autostrada.

Cat despre soferi profesionisti, asta spune foarte multe despre cat de mult fac research domnii de la ZF (si nu sunt singurii). E usor copy-paste, se poarta. Si cand ii tragi de urechi te iau in continuare la misto. Deci, din punctul meu de vedere, nici nu le-as da importanta. Ma platesc ca sa-i educ? Hai sa fim seriosi... sa puna mana sa munceasca, sunt platiti pentru articolele alea penibile.

PS: acum vad ca este si dezacord aici: Orice inaugurare de autostradă, fie ea de doi, trei sau zece kilometri este considerat un adevărat eveniment istoric în România - orice INAUGURARE este consideratA ... :ohno:

Cozak

Foarte buna filmarea dar din pacate fata de ultima nu par sa fi avansat mult.Chiar putin dar normal fata de data ultimei filmari.De aceea am recomandat sa se filmeze undeva la sfarsitul lui Iunie.Sa nu se iroseasca banii pentru ca nu sunt multi.
Bravo Eurocopter! :gj:

bb13

Quote from: Ionut on May 30, 2013, 12:21:24 PM
Printre randuri... o intrebare de la o sursa secreta:
Ce indicativ credeti ca va avea Centura Arad intre sensul giratoriu cu DN7 si nodul cu autostrada A1 Timisoara-Nadlac?

A 1,5 ? parca asa numerotau si peroanele in Harry Potter  :lol:

ovidiubu



Ionut

Stati fratilor asa ca a fost Sova prins cu Bechtel. Mai pe seara. Ce va grabiti asa?

anacronox

This just in. Sova e la sebes si de la sebes va veni pe traseul autostrazii pana la orastie. Totul e pregatit pentru deschidere, dar ploua :(

tonică

#8065
Mi-a placut ce-am vazut pe lotul Astaldi, se vede ca n-au stat locului si au sanse mari sa termine totul pana-n sfarsit de an daca nu cumva vor exista probleme la dealul acela buclucas..

Lotul trei, in afara faptului ca stagneaza si nu lucreaza mai nimeni pe-acolo, are mari probleme cu alunecarile. Parca-i nisip pe-acolo, asa iti da impresia cand vezi malurile acelea de la debleuri cazute ori fisurate. Eu cred ca si faptul ca unele debleuri sunt cu o inclinatie prea mica, adica taiate abrupt din deal, a generat aceste alunecari.
Nu exista niste standarde ale inclinarii malurilor de debleuri in stransa concordanta cu tipul de pamant aflat acolo? Oricum ar fi, parerea mea e ca ar fi timpul unui picior in prag acolo. Orice se negociaza sa se negocieze serios si repede caci altfel va deveni o problema mare nu atat pt acest lot cat pt continuitatea intregii autostrazi.

La straco, se vad progrese, nu mari, dar se vad. Fireste ca pentru o luna si jumatate cat a trecut de la ultimele filmari par totusi cam intr-un ritm scazut dar poate de azi, maine terminand grosul lucrarilor pe simeria-orastie se vor muta in forta pe sebes by-pass si vor găta lucrurile. Dealtfel pt a lucra la nodul, la supratraversarea lui dn1, am vazut c-au deviat circulatia chiar pe breteaua viitoarei autostrazi. Podul peste cf ii trage in urma chit ca si acolo se vede c-au terminat fundatiile si au si ridicat un perete.
Au sughitat, au fost pe muchie la un moment dat, si pe aici se vorbea ca-s cu un picior in groapa, au mai fost si problemele de la turdas dar pare-se ca usor usor isi revin si se descurca. Sper sa faca fata si sa-si termine cele incepute.

Pentru lotul 1 abia ce-astept si simt eu ca se vor vedea schimbari vizibile in bine, eu mizand pe faptul ca acest lot va fi primul terminat..

merci ciprebbe pt. atentionare. M-a derutat directia filmarii.:))

tonică

Quote from: anacronox on May 30, 2013, 02:14:39 PM
This just in. Sova e la sebes si de la sebes va veni pe traseul autostrazii pana la orastie. Totul e pregatit pentru deschidere, dar ploua :(

Tz...o fi reusit sa numere vestitii 6 km de alunecari de pe lotul impregilo? .. :D

ciprebbe

#8067
del
Cu placere tonica.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

zicea cineva zilele trecute ca pasajele ptr CF se fac peste tot suficient de mari ca sa poata avea loc 2 linii si electrificare
vad in prima filmare ca pasajul de la 3:54 e mic, nu prea are loc acolo o viitoare linie dubla

Nice surprise Eurocopter! Thanks!
Sailing away! S/Y Haimana

anacronox

Nu a rasp nici la intrebarea asta, nici la cea referitoare la cum va continua lucrul la aciliu. Am facut o lista de intrebari pt cineva din presa