Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 83 Guests are viewing this topic.

Dominik

Cine monteaza ancorele sunt o firma subcontractoare ? Daca pozele sunt facute ieri...UMB sunt in vacanta si se vedea ceva activitate la ancorare. Sau au mai ramas ceva muncitori la deal ? Multumim Rocklee pt imagini  :cheers:
You're in Steelers Country

alecu26

Delacroix si Danny...banuiesc ca acolo va fi totusi un rost de dilatatie. Altfel se va rostuii singur acel element.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

flashu74

#41732
Fără să supăr, pun o întrebare de om care chiar nu știe. Acea riglă de la culee este element flexibil? Logica mea de om care nu se pricepe spune că acea culee este la fel de rigidă sau flexibilă ca acel zid care se face lângă. Eu am înțeles că rostul va fi între culee(element rigid) și grinzile legate cu supabetonarea ( element flexibil) care se dilată. Dacă nu am supărat și primesc o explicație pe care logica mea să o înțeleagă, mulțumesc anticipat.

Danny550394

Quote from: alecu26 on July 24, 2018, 01:47:42 PM
Delacroix si Danny...banuiesc ca acolo va fi totusi un rost de dilatatie. Altfel se va rostuii singur acel element.

Eu doar am amintit ce a postat Delacroix. :D
Nu stiu ce va fi construit sau care este solutia optima. Sunt inginer dar nu imi dau cu parerea despre constructii deoarece nu intra in domeniul meu de activitate.

delacroix

"culee sf [At: DEX2 / Pl: ~ / E: fr culee] 1 ... 2 ... 3 Infrastructura care se execută la capătul unui pod pentru a prelua sarcinile transmise de suprastructura acestuia și a susține calea de acces pe pod." subl. mea
De aici vine toata "neintelegerea", pilonul (in cazul nostru ansamblul stalpi-grinda) nu e culee . In goana dupa "optimizari" s-a patentat solutia culee pilon aplicata la viaductul Branisca si nu numai. Doar ca in cazul de fata nu se poate aplica, n-ai spatiu , asa ca am  (fr. "on")  facut o strutocamila. Si ca sa revenim la problema, desi @flashu a priceput din prima, prezenta culee-pilon nu indeplineste nici una din atribute :
     -nu poate prelua sarcinile pentru ca ar insemna sa se preia pe sine (sau daca le preia cui le transmite ?)
     -nu susține calea de acces pe pod ca de aia am (fr. "on") facut zid de sprijin.
In mod normal trebuia o culee la 40m in amonte. Era solutia simpla, eleganta, naturala si eficienta. Din nu stiu ce motive cineva, un imbecil, aprobat strutocamila. Precizez aprobat nu proiectat.

Sper ca "nenea" Ionut sa nu ma trimita in concediu vreo saptamana.

pasadia

Eu nu te inteleg. Si cum n-am studii in domeniu, pun intrebarile ca la nivelul meu:

Quote-nu poate prelua sarcinile pentru ca ar insemna sa se preia pe sine (sau daca le preia cui le transmite ?)

De ce nu le poate prelua, identic cum le-ar prelua o culee standard cu a ei forma de zid? Si de ce nu le-ar transmite vertical, in pamant (precum o culee standard)?

Quote-nu susține calea de acces pe pod ca de aia am (fr. "on") facut zid de sprijin.

zidul de sprijin sustine calea de acces pe partea sudica, dinspre Mures. iar acel zid care pare a fi facut in spatele pilonilor ar urma sa sustina pe partea vestica, spre CF. Fiecare cu partea lui, dar rezultatul ar fi sustinerea caii de acces.

QuoteIn mod normal trebuia o culee la 40m in amonte.

Tot la fel de bine cred ca putea face o culee standard si acolo, doar ca trebuiau sa sape mai mult si sa bage mai mult beton. Senzatia e ca te opui unei solutii doar pentru ca nu e cea standard folosita in trecut. Dar vad ca sunt unii care o "vand" de zor - vezi acest link (mai jos in pagina, cu poze si argumente).

rocklee

din ce am vazut eu ..la fata locului nu este nici o legatula intre acel perete turnat si rigla de la culeel...sincer nici nu mam uitat insistent ca nu ma interesat prea mult ,,,dar din ce am opservat se pare ca sunt doua elemente separate una de cealata ...ce ma interesat pe mine mai mult ...a fost cat va fi acel zid de lung ce pleaca in lungul culeii...iar terenul pregatit  pentru acel zid se mai intinde pe o lungime de vreo 100m ......ce pot sa va mai spun ca la turnare sus intre rigla culeii ai acel zid de beton la cofrare era pusa spuma ...

marisRO

Cât priveşte autostrada Lugoj - Deva, ministrul a arătat că nu crede că lotul 3 va fi finalizat la termenul asumat de constructor, respectiv până la finele acestui an.

"Astăzi, pe Lugoj-Deva pot să spun că, în conformitate cu graficele de execuţie, ar trebui ca până la sfârşitul acestui an să fie terminate loturile 3 şi 4. Nu mă aştept şi nu sunt încurajat deloc să cred că pe lotul 3, unde lucrează antreprenorul spaniol, în principal, acest lucru se va întâmpla. Am speranţe cu privire la unele evaluări pe care le facem cu privire la lotul 4. Ne pregătim să luăm măsuri astfel încât dacă acest lot va fi gata să poată fi dat în exploatare cât mai repede" a precizat Şova.

El a menţionat că pe Lugoj - Deva este un lot pe care se lucrează foarte bine şi este un antreprenor român care probabil că îşi va respecta termenele contractuale privind darea sa în folosinţă.

Pe lotul de autostradă pe care lucrează un antreprenor spaniol au fost grave dificultăţi privind calitatea lucrărilor.

"L-am monitorizat de o manieră foarte exigentă. Azi înregistrează o serie de progrese însă mult sub aşteptările pe care le am şi eu şi compania de drumuri din perspectiva asumărilor contractuale pe care le are. Mai este acel segment scos din contract din cauza avizului de mediu care a generat o serie de schimbări de soluţii tehnice. Tradiţional e denumit sectorul cu urşi. Avem pregătită şi documentaţia de licitaţie pentru construcţia tunelurilor care să răspundă exigenţelor de mediu de astăzi", a mai spus ţeful de la Transporturi.

El a reafirmat că gradul de mobilizare al antreprenorilor străini care lucrează nu numai pe acest lot ci şi pe altele este mult diferit faţă de ceea ce au pus în acte când au participat la licitaţie.

Sursa: http://www.economica.net/ministrul-transporturilor-am-eliminat-barierele-administrative-care-stateau-in-calea-constructorilor-de-autostrazi_156502.html#n

marisRO

Pe de altă parte, referitor la autostrada Sibiu-Piteşti, Lucian Şova a anunţat că miercuri a fost depus studiul de evaluare adecvată pentru acordul de mediu şi că, potrivit acestuia, vor trebui făcute două viaducte pentru mamiferele mari şi că până la finele anului va fi obţinut acordul de mediu.

"Ieri a fost depus studiul de evaluare adecvată, ultimul document care ţine de acordul de mediu. Am descoperit că în cadrul acestui document ni se recomandă să facem două viaducte, două construcţii care trec peste DN7, peste calea ferată şi peste râul Olt, fără să atingă autostrada, dar din perspectiva evaluării de mediu sunt absolut necesare, sunt finanţabile pe fonduri europene. Vor fi pentru mamifere mari. Este finanţabil din fonduri europene, ne dau banii, apreciază că este nevoie, de ce să nu lucrăm în sensul acesta? Am fost la comitetul de monitorizare pe POIM (Programul Operaţional Infrastructură Mare n.r), la reuniunea de acum cred că o lună, am avut un subcomitet de monitorizare la Ministerul Transporturilor, cu directorul direcţiei din cadrul directoratului Corinei Creţu (Comisarul european pentru politică regională n.r), cu alţi experţi, cu societatea civilă. La subcomitetul de monitorizare toate ONG de mediu au apreciat poziţia mea, a ministerului, a constructorului, în care am zis: da, ne asumăm şi aceste viaducte, le construim, le prindem în proiect, să fie un proiect prietenos cu mediul (...) dacă tot primim bani de ce să nu lucrăm mai bine. Până la sfârşitul anului vom avea acordul de mediu, deşi n-am mai pus deloc în discuţie, deşi a fost un curent de opinie care îndemna să începem iar controverse cu Jaspers, cu firma care a făcut acest studiu de evaluare adecvată, şi să încercăm să scoatem aceste viaducte. Nu facem acest lucru. Vom avea acord de mediu", a explicat ministrul, subliniind că acordul de mediu este principalul obstacol ce împiedică începerea lucrărilor.

El a adăugat că lotul 4 al autostrăzii este "matur", nu ridică probleme de geologie speciale şi poate fi scos la licitaţie repede, şi că 'dacă declarăm câştigătorul pe 1 şi 5 ar putea să nu fie prea departe momentul în care să mergeţi pe jos până la primul excavator de la şantierul de pe Sibiu-Piteşti'.

Sursa: http://www.economica.net/ministrul-transporturilor-am-eliminat-barierele-administrative-care-stateau-in-calea-constructorilor-de-autostrazi_156502.html#ixzz5MOLV7zH5

adiarc

articole de rahat...antreprenor roman...wow...antreprenori straini....marii bau-bau.....un nationalismo-populism care nu face nici cat o ceapa degerata
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

marinul


TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

user201

Astăzi se săpa timid la Holdea:







erau câteva utilaje după cum se vede, dar progresul față de acum 2 săptămâni e minor.

rocklee

profitand de o zi libera si primind si acordul ....sotiei  :D...am iesit sa beau o cafea in natura la aier curat ...am luat termosul aparatul foto si am urcat in furia rosie .....si am tras o fuga pana la nodul ILIA  sa vedem ce mai fac ...prieteni de la comsa... :o

SI SURPRIZA ...trageau TARE ....MATA DE COADA ....cu doua basculante doua buldo un cilindru si ..so gramada de ..puturosi si gura casca ...care faceau o bisericuta si stateau ....radeau de se auzea de la o posta ...

multumim COMSA pentru marea mobilizare si progresu inregistrat de acumo luna ....mai nimic ....






Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

si mai departe marele progres ...ca noi [API] aici numai mintim si ducem ....poporul in eroare...DOMNILOR  de la antiCNAIR  >:(



































Powered by API/PUM imgur uploader