News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 36 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

Stie cineva daca Straco face ceva la podul peste CF 200 intre Sebes si Vintu De Jos? Din filmarea de luna trecuta arata rau de tot acolo. Nu am notiuni tehnice nici macar minime de aceea va intreb : cat dureaza constructia unei astfel de traversari? Linia ferata dupa cate stiu eu e simpla si neelectrificata. Mie mi se pare ca acolo Straco e cel mai in urma in tot lotul lor.

anacronox

am trecut de curand pe acolo si deja era armature cofrata la podul de la holzindustrie, sau kronospan cum ii mai spune acum.

bogdymol

Quote from: SILVIUFG on May 28, 2013, 01:10:02 PM
Stie cineva daca Straco face ceva la podul peste CF 200 intre Sebes si Vintu De Jos? Din filmarea de luna trecuta arata rau de tot acolo. Nu am notiuni tehnice nici macar minime de aceea va intreb : cat dureaza constructia unei astfel de traversari? Linia ferata dupa cate stiu eu e simpla si neelectrificata. Mie mi se pare ca acolo Straco e cel mai in urma in tot lotul lor.

Nu are importanta daca linia CF este simpla sau dubla, sau daca e sau nu electrificata. Absolut toate pasajele autostrazii peste CF se fac in ipoteza in care linia e dubla si electrificata (asta ca sa fie mai simplu pe viitor daca se doreste dublarea/electrificarea liniei).
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Ionut

Mai tineti minte cand va dadeam bomba asta de la sursa secreta? Sa mai ziceti voi ca n-am surse bune...

Autostrada Arad-Timişoara, deschisă în decembrie 2011, este reasfaltată pe toată lungimea

bogdymol

Hai sa ne grabim sa deschidem autostrazi atunci cand nu sunt gata. Hai sa punem asfalt iarna / pe ploaie / ninsoare / la temperaturi scazute / in orice conditii meteorologice... pentru ca unii doresc deschiderea cat mai repede. Hai sa deschidem autostrada ACUM pentru ca nu mai avem rabdare 2-3 luni.

Quote from: Ionut on May 28, 2013, 01:22:43 PM
Mai tineti minte cand va dadeam bomba asta de la sursa secreta? Sa mai ziceti voi ca n-am surse bune...

Autostrada Arad-Timişoara, deschisă în decembrie 2011, este reasfaltată pe toată lungimea

Acum e mai bine?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

SILVIUFG

@anacronox - multumesc
@bogdymol - de asemenea multumesc, am ramas surprins de raspunsul tau, nu stiam ca in Romania se lucreaza cu gandul la investitii viitoare. Poate am eu prea putina incredere in autoritati..  :D

Ionut

Sa ne bucuram si noi un pic.



Nu ma intrebati de unde am poza, pot sa va zic da' dupa aia trebuie sa va impusc. :)

alecu26

Quote from: SILVIUFG on May 28, 2013, 01:10:02 PM
Stie cineva daca Straco face ceva la podul peste CF 200 intre Sebes si Vintu De Jos? Din filmarea de luna trecuta arata rau de tot acolo. Nu am notiuni tehnice nici macar minime de aceea va intreb : cat dureaza constructia unei astfel de traversari? Linia ferata dupa cate stiu eu e simpla si neelectrificata. Mie mi se pare ca acolo Straco e cel mai in urma in tot lotul lor.

intradevar acolo sunt cel mai in spate, si toata lumea arata cu degetul spre Kronospan, CFR...etc. Sa vrut ba o linie de CF, ba 2, ba 3...S-a inceput totul foarte, foarte tarziu..

Sa asteptam noua filmare, eu as zice de la Nodul Orastie incolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

CornelB

Pfuu Ionut, nici nu stii ca de mult imi doream sa vad un semn ca asta. :D

alecu26

#7944
Quote from: bogdymol on May 28, 2013, 01:26:52 PM
Acum e mai bine?

de ce nu? Acum suntem siguri ca avem un asfalt bun si plan si durabil pentru mult mai multi ani, fata si de ce s-ar fi executat chiar daca se deschidea cu 2-3 luni mai tarziu decat fortarea aceea din iarna 2011.

Mi-a spus cineva ca in italia, obligatoriu stratul de uzura se pune la 1 an dupa stratul de binder, tocmai pentru a da timp autostrazii si infrastucturii acesteia sa "lucreze" si micile defecte care sunt oricum sa apara si sa fie corectate prin stratul de uzura.

Ca sa nu mai spun ca in multe tari europene, stratul de uzura nici macar nu este coniderat in calculul sistemului rutier si dimensionarea straturilor asfaltice. (dupa cum ii spune numele....este strat de uzura, si nu de le legatura (binder) sau de fundatie (AB  - asphalt base).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cricric

Stiti  cumva cat poate costa stratul asta de uzura pe Arad-Timisoara?

Ma gandesc ca firma si-a cam luat putin teapa


sebba

#7946
Quote from: bogdymol on May 28, 2013, 01:26:52 PM
Acum e mai bine?

bogdy, o singura nedumerie am: doar la noi sunt ploi/ninsori/temperaturi care influenteaza asfaltul?
Sailing away! S/Y Haimana

teocharis

#7947
Quote
bogdy, o singura nedumerie am: doar la noi sunt ploi/ninsori/temperaturi care influenteaza asfaltul?

da, la noi sunt cele mai mari diferente din Europa intre temparaturile de inghet-iarna si cele caniculare-vara

aceste cicluri inghet-canicula supun asfaltul din RO unor presiuni formidabile, inexistente in restul Europei

Pellady

 :) Mersi de  poze Alin si Ionut. SILVIUFG mersi de filmulet, se pare ca nu sunt singurul care a mers deja pe Simeria - Orastie.:)

nedcatalin

Multumim, Ionut!

Observ cu tristete ca in continuare avem probleme cu ce scrie pe indicatoare.
Nu pot sa inteleg ce cauta Arad pe un indicator care vine intr-o intersectie la nici 10km dupa ce am trecut de Centura Arad si cele "n" noduri spre Arad.. :)
Si dintr-o data s-a renuntat la Szeged si s-a trecut Budapesta. Pe principiul asta putea fi trecut si Novi Sad sau Zagreb :)