News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 81 Guests are viewing this topic.

mariansb

#7905
acum poze de la nod, primele 3 facute in jur de ora 19, celelalte la 21.15

























"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Redox

^^^ O data cu darea in folosinta a acestui pasaj suntem tot mai aproape de deschidere  :D. Felicitari tuturor colegilor care au adus fragmente din autostrada pe micile noastre ecrane :) :cheers:

penad2007

Multumim de poze. Sunt cam la limita daca vor sa inaugureze simbata.

Ionut

Se poate inaugura, mai lucreaza si dupa... multumim de poze! :cheers:

rocklee

multumim pentru poze mariansb  :)   mai au putin ..speram sa gate cit de curind.....

marcelbanu

#7910
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

alecu26

Quote from: dr4qul4 on May 27, 2013, 10:11:42 PM

ma uit la autostrazile din Ungaria si mi se par al naibii de drepte. cel putin de la szeged la budapesta puteau sa mai lege cel putin 1 oras destul de mare cu un ocol foarte mic (cegled si chiar si szolnok), dar au ales rute directe intre viena - budapesta- serbia si intre croatia/bosnia-budapesta-slovacia/ucraina, iar la cateva orase care nu erau pe traseu doar au facut capete de autostrada.

au alt relief....i-si permit sa mearga cvasi drept (adica doar cu acele curbe/contracurbe foarte largi care doar rup monotonia).

Nu trebuie sa lege neaparat orasele. Si la noi se putea lega foarte usor de exemplu Slobozia si la CF si la autostrada, dar e mai simplu cu un drum de legatura facut bine, sau cu un mic ciot de autostrada..care sa lege si acel oras.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Kuniva

Lugoj - Deva - toate loturile s au contestat

mishu77

Quote from: Kuniva on May 28, 2013, 09:20:05 AM
Lugoj - Deva - toate loturile s au contestat

Din pacate cred ca toata lumea se astepta la asa ceva .....

marcelbanu

Nu știu de ce, dar am o afinitate pentru lotul IV, Ilia - Deva, să-l ia STRABAG...
Mai ales că au stația de asfalt gata ridicată și în producție...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

rocklee

kuniva :)...dovada oficiala ...unde scrie ..un link ...ceva  :o

mishu77

Quote from: marcelbanu on May 28, 2013, 09:27:17 AM
Nu știu de ce, dar am o afinitate pentru lotul IV, Ilia - Deva, să-l ia STRABAG...
Mai ales că au stația de asfalt gata ridicată și în producție...

Mai e mult pana departe, pana la asflat este de munca....

cutter

Unul dintre participanții la licitația pentru Nădlac - Arad lot 1 a formulat următoarea clarificare (din care ne putem da seama de unele din problemele cu
lucrările deja executate pe acest lot):

In urma vizitarii amplasamentului lucrarii si efectuarii de incercari de laborator pe lucrarile efectuate (analize atasate) au rezultat valori foarte mari pentru
deflexiuni, umpluturi cu pamanturi 4d, zone cu balast neconform, au fost observate zone cu terasamente neprotejate, fara asigurarea scurgerii apelor si cu
acumulari de apa pe acestea, ravenari (poze atasate) etc. Va rugam sa ne transmiteti procese verbale de receptie calitativa ale lucrarilor ascunse – pentru a
putea evalua lucrarile executate ce trebuiesc remediate sau refacute cu scopul de a intocmi o oferta cat mai competitiva si corecta din punct de vedere tehnic si
financiar.

De asemenea, tinand cont ca Antreprenorul este responsabil cu remedierea lucrarilor degradate sau neconforme si avand in vedere cantitatea mare de lucrari
ce trebuie remediate, va rugam sa ne confirmati daca in valoarea estimata a contractului (304.015.340,26 RON fara tva) este inclusa si valoarea lucrarilor ce
trebuie remediate/ refacute


Raspunsul CNADNR este foarte sec și oarecum de neînțeles pentru mine:

In conformitate cu prevederile Caietului de sarcini, cap. 3.10 "Executiile initiale/ Predari partiale "[...]  Costul tuturor activitatilor enumerate anterior va fi
suportat de catre Antreprenor si va inclus in Pretul de Contract acceptat.


Adică, cu alte cuvinte: "nu vă putem pune la dispoziție nicio informație despre calitatea lucrărilor deja executate, dacă sunt proaste trebuie să le refaceți pe cheltuiala dvs., dar licitați dvs. cam cît credeți pentru lotul ăsta" (adică un preț care ar fi valabil și dacă lucrările de pînă acum sunt perfecte și dacă trebuie refăcute complet - poate un specialist, ne poate spune, dar mie mi se pare că marja de incertitudine aici e similară cu cea de profit - deci cerința CNADNR este absurdă)

Ionut

Asa cum va spuneam citand sursa secreta, lucrarile Romstrade lasa mult de dorit si constructorii vor licita un pret foarte mare pentru a se asigura ca nu ies in pierdere. Sau vor fi foarte putini ofertanti si/sau cei care vor licita vor face o treaba de mantuiala.

alecu26

Quote from: Ionut on May 28, 2013, 10:14:08 AM
Asa cum va spuneam citand sursa secreta, lucrarile Romstrade lasa mult de dorit si constructorii vor licita un pret foarte mare pentru a se asigura ca nu ies in pierdere. Sau vor fi foarte putini ofertanti si/sau cei care vor licita vor face o treaba de mantuiala.

ce conteaza e ca atunci prograsul confirmat era de 40% :))). Nici alpine si nici un alt constructor nu se putea mandri cu asa procente in noiembrie....sau cand s-a realizat contractul. (impregillio si Astaldi au trebuit sa termine vreo 3 super viaducte metalice sa se poata mandri cu asa procente).

PS: bani din vanzarea blue air unde au ajuns? Banuiesc ca s-a pus sechestru pe ei imediat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).