Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 61 Guests are viewing this topic.

Ionut

#7875
Quote from: radutm on May 27, 2013, 03:57:19 PM
Ionut, nu cred ca WWF sau un ONG trebuie sa rezolve in prima persoana problemele Romaniei...cred ca au facut suficient prin aducerea subiectului in atentia opiniei publice. E nedrept sa spunem ca tot ei ar trebui sa rezolve problema, nu doar sa vorbeasca in presa.

Mergi un pic prea departe, eu n-am zis ca trebuie sa rezolve ei problema. Pur si simplu spuneam ca nu e suficient sa faca o intalnire cu stakeholderii si sa iasa in presa cu un simplu comunicat. Nu trebuie sa ne comparam noi (aceasta comunitate) cu ei, sunt totusi WWF, au un lobby foarte puternic. In fine, ideea de baza e ca trebuie sa vina si cu propuneri de solutii, sa dea informatii relevante despre acele populatii de ursi (si ce-or mai fi), sa lucreze indeaproape cu proiectantii constructorilor... la astfel de masuri ma refer.

PS: legat de traseul "natural" prin Valea Muresului (paralel cu DN7) - din start Romania a facut bine ca l-a dus spre sud pentru a include Timisoara si Lugoj pe harta A1. Este un castig enorm obtinut de autoritati. Se observa din traseul A1 un S imens, o ocolire semnificativa care insa pune pe A1 doua orase majore. Pe nord intre Arad si Deva nu e nimic semnificativ, iar pe sud avem Timisoara, Lugoj si Faget.

savagedanyro

PLus legaturile usoare preconizate cu Belgrad, respectiv VIDIN-SOFIA !!!!
...live the moment...

ciprebbe

Felicitari baieti, MS pt poze si update.
Pentru ca se apropie inaugurarea tronsonului sa ne intoarcem putin in timp si sa vedem ce era acu 1 an si 8 luni.
Merci si tie eurocopter pt ce ai filmat atunci !

http://www.youtube.com/v/QuxHIBBz6fI
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Ioi ce vremuri... Eurocopter filma din carlinga... o mana pe camera, una pe mansa. :lol: A trecut mult, mult prea mult timp pana sa avem autostrada asta. Initial era vorba sa fie gata la final de 2011, finantare ex-ISPA. Chiar, stie cineva daca s-a pierdut finantarea ex-ISPA sau pana la urma europenii ne-au pasuit si in 2013? Intr-un timp ziceau ca daca nu e gata in 2012 nu mai platesc nimic.

dr4qul4

Autostrazile nu se fac pentru a aduce cag mai multe-orase pe coridorul european, se fac pentru tranzit.
In mod normal trebuia sa se faca deva-arad si arad-timisoara cu legatura mai departe spre belgrad si spre l
Lungjmea si probabil si costurile erau aproximativ egale. Traseul ursilor erau oricum blocat pe valea muresului .
Economia de carburant pt cei 35km in plus era enorma pentru toti cei care nu se vor oprii in timisoara
Singurul castig este pentru cei care merg de la deva (sb, bv, b, md)  doar pana la timisoara.
Pe de alta parte incurajeaza traficul dinspre belgrad spre moldova, ucraina,  rusia ......doar ca autostrada spre moldova e momentan doar  vise

Probabil pe viitor, se va face si deva-arad pe direct pentrh ca doar 2 benzi nu vor fi suficiente sa preia traficul de peste 10 ani si spre ungaria si spre serbia
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

penad2007

Cum a fost vremea pe la Sibiu azi? Au lucrat azi?

ovidiubu

Pana dupa amiaza ( ora 16) nu a plouat. Dupa aceasta ora au cam fost ceva averse trecatoare.

penad2007


SB76UFO

Imi explicati si mie va rog cum se face intrarea pe autostrada, dinspre Sura Mica spre Sebes ca eu din acel proiect nu pricep  :stupid:
"Prostia este eternă și invincibilă"

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

mishu77


iachi_da

#7886
Quote from: dr4qul4 on May 27, 2013, 06:13:39 PM
Autostrazile nu se fac pentru a aduce cag mai multe-orase pe coridorul european, se fac pentru tranzit.

Autostrazile chiar se fac petru a interconecta marile orase pe "coridorul european" nu numai pt tranzit. Scopul acestui coridor (IV) nu este de a lega numai Dresden de Istambul sau Atena ci de a facilita transportul tuturor oraselor pe care le strabate. Autostrazile sunt motorul economiei..

Pellady

#7887
Nu stiu ce sa zic de Deva - Arad  eu cred ca asa o sa ramana deoarece de la Ilia pana la Arad este doar Lipova mai importanta iar ca si trafic va fi considerabil mai lejer. Asta daca nu se va baga taxa. Eu unul imi doresc, nu stiu daca se vor face vreodata asa dar putem macar visa, o varianta Deva - Brad - Ineu - Tinca - Salonta - Oradea. Si daca tot se face ar fi ideala o legatura cu Arad. :) Ceva in genul asta.
Uploaded with ImageShack.us


Ionut

Quote from: bogdymol on May 27, 2013, 08:05:58 PM
^ Foarte simplu :D

OMG. :shocking: E drept ca acel trafic e mic rau, insa... tot OMG.

SB76UFO

Adica trebuie sa trec peste autostrada spre Sibiu, apoi sa fac acea intoarcere stupida  :headbash: :headbash: , dupa care trec inapoi peste autostrada si ma incadrez pe breteaua de intrare????  :rant: :rant: :bash: :bash:
Ati mai intalnit asa ceva?
"Prostia este eternă și invincibilă"