Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 57 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

#41400
Ultimele poze...






Si ajutoarele mele alaturi de roocklee :D

horatiu.cosma

#41401
^^^
Delacroix, ce zici tu funcționează la FIDIC Roșu. Aici e FIDIC Galben și calea contractuală de urmat e ordin de variație aprobat de inginer, apoi adițional semnat între Beneficiar și Antreprenor. Deocamdată tot ce e construit de Antreprenor conform proiectului tehnic modificat nu e aprobat la plată de Inginer, pe motiv că nu e lucrare contractuală. Deci pentru a fi plătite, trebuie adiționate.

Dar oricum, eu am spus altceva și se pare că se înțelege extrem de greu (până și limba română  :D). Ce era în contractul inițial nu se poate construi și apoi venit ulterior și construit conform proiectului modificat. Singura soluție ar fi în cazul acesta să se dărâme o serie o serie din lucrările deja executate (spre exemplu pasajul pe DN68A peste A1), ceea ce nu e cazul.

L.E. Alin, cel puțin eu nu văd nicio poză pusă de tine.

Quest

Quote from: pbh on July 09, 2018, 06:04:06 PM
Ca sa ne relaxam putin ar trebui sa numaram niste grinzi.
Cate grinzi a pus Deme astazi :)
Incep licitatia cu 3 buc

Eu m-as opri la 3 pe azi. Am vazut cum au pus primele 2 buc de pe noua pozitie a macaralei, iar la Soimus (@18:30) o incarcau pe a 3-a. Poze din drona in cursul serii.
Common sense will get you far !

flashu74

S-au oprit la 2 buc. Au incarcat 2 pentru dimineata.



flashu74

A plouat tare și doar spre seară au pus cele două grinzi. Aștept cu interes imaginile din dronă.

danutzu_1069

Nu stiu daca ati bagat de seama, dar la Holdea au "construit" o coborare in serpentine, de la recenta decopertare pana in vale.
SE vede inceputul intr-o poza de-a lui @alin_simeriaveche (a doua).
Si nu cred ca era de mai demult....

gruiarew

#41408
Quote from: horyatm on July 08, 2018, 11:12:35 PM
Autostrăzi, autostrăzi, dar chiar în halul acesta să se murdărească un drum național județean? Eu din poză nici nu mai îmi dau seama pe unde trece drumul. Mizerabil lucrează și nici nu au voie să facă așa ceva.

Îs câțiva zeci / sute de metri. Nu pot să stea chiar tot timpul cu măturoiul. Nu încerc să-i scuz, e mizerie clar. Dar există o explicație totuși. Explicație pe care n-o găsesc pentru DN68A. Este o porțiune înainte de Ohaba unde poți ascunde o găletuță de 5l în carosabil.
Dacă nu ești pe fază acolo rămâi.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

flashu74

^
Acolo a fost macaraua. Pe o parte si pe cealalta au fost lucrari la piloni. S-a tasat pt macara. Deci cred ca e si putin stricat DJ-ul. Probabil se va reface mai spre final.

rocklee

 :D :D
imagini de astazi de la ora 20,30...
























Powered by API/PUM imgur uploader



Quest

Citeva poze aeriene de la Pasajul Bejan (LD4), cu pozitionarea primei grinzi de pe noua pozitie a macaralei (azi @ ~17h50m)








Pina la stadiul de punere in opera a lucrarii de pozitionare a grinzilor, "Deme Macarale" a modelat totul in 3D (cu kranXpert) ptr fiecare grinda in parte.
In cazul acestei grinzi, proiectul a aratat ca cirligul macaralei Liebherr LR 1600/2 se va afla la 46,04 m departare de baza macaralei, inaltimea bratului principal se va afla la 74,36 m, unghiul fata de orizontala a bratului principal va fi la 58,1*.
Se vor folosi contra-greutati 65 to + 150 to + 350 to. Pe ultima o vedeti clar evidentiata la vreo 10-12 m in spatele macaralei propriu-zise, putindu-se folosi doar dupa ce macaraua a ajuns pe pozitia de coborire a bratului. Sper c-am inteles bine felul in care se foloseste aceasta contra-greutate masiva, numita "super-lift")
La toate aceste date de mai-sus, incarcarea pe care macaraua o poate suporta in acest caz este max 162 to. Grinda va avea 82 to + 7 to cirligul/pisica = 89 to, adica o incarcare de 54,9% din maximul permis.


La pozitionarea grinzii urmatoare (Flashu & Rocklee au pus deja poze de la nivelul soselei, ptr care le multumesc), am reusit o secventa de poze aeriene care surprinde cam tot parcursul, incepind cu ridicarea de pe trailer si pina f. aproape de pozitia sa finala, dar incerc succesiunea de poze s-o introduc intr-un ppt, din care sa fac un video, pe care apoi il voi urca pe youtube. Stufos, dar stiti cum se spune ca: "Tot ce-i bun se naste greu" :)
Common sense will get you far !

flashu74

Super cadre. Pare ca traficul nu a fost intrerupt in timpul pozitionarii. Nu sunt multe masini la semafor.