Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 32 Guests are viewing this topic.

nenea_hartia

Quote from: vchira on March 27, 2012, 09:47:45 PM

QuoteCentura Aradului în regim de autostradă este finalizată în proporţie de 85 la sută

http://glsa.ro/arad/stiri-din-arad/34878-centura-aradului-in-regim-de-autostrada-este-finalizata-in-proportie-de-85-la-suta.html
Da, începe să arate a autostradă:

- observaţi prima poză: în dreapta e marcajul final şi aceea e lăţimea reală a benzii de urgenţă (că tot au fost discuţii); în stânga e marcaj provizoriu, iar banda de urgenţă a fost desenată mai larg din motive de siguranţa traficului:






- parapet demontabil, care permite trecerea traficului pe cealaltă cale de rulare în cazul asfaltărilor sau accidentelor:


valexandru

Cand va fi deschis complet Arad Bypass? (@nenea_hartia :cheers: pt poze)
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

Ionut

@nenea_hartia: multumesc mult pentru scurtul update, intr-adevar incepe sa semene a autostrada! Banda de urgenta in chiar prima poza nu se pune pentru ca acolo e nod (in stanga imaginii banda de urgenta se transforma intr-o banda de decelerare). Gresesc? :) Stiu, am o obsesie, lasa ca vine MHN si poate face el niste poze. :lol:

@radutm: buna intrebare, sunt curios de raspuns. :)

@all: buna dimineata! :cheers:

radutm

@ionut mie mi se pare logic ca asa ar trebui sa fie, pentru ca intre deschiderea lotului Belint - Dumbrava si deschiderea lotului precedent, ar putea fi un decalaj de 1-2 ani, timp in care un simplu giratoriu ar face diferenta.

@nenea_hartia vad ca panourile fonoabsorbante se lasa cel mai mult asteptate...
cont inchis

udar


din cate am vazut eu in teren nu cred ca sunt sanse oricat ar trage ei sa deschida Belint - Dumbrava anul asta.....
@nenea_hartia multam de poze se apropie de final ,dar sunt curios daca se va deschide pe ambele sensuri pe toata lungimea ei sau in prima faza pana la nodul de la aeroport .......
nu am mai fost de vineri pe autostrada au aparut ai FCC pe Arad-Timisoara ca vad ca pe bypass se lucreaza de ceva vreme in forta dar aici.....................

radutm

Quote from: delacroix on March 28, 2012, 08:19:35 AM
Quote from: radutm on March 28, 2012, 06:36:20 AM
mie mi se pare logic ca asa ar trebui sa fie, pentru ca intre deschiderea lotului Belint - Dumbrava si deschiderea lotului precedent, ar putea fi un decalaj de 1-2 ani, timp in care un simplu giratoriu ar face diferenta.
Sunt sanse sa se deschida Belint - Dumbrava anul asta?
Cum va face fata Dj609A?
Intrebarea a pornit de la premisa ca se deschide anul viitor. Nici eu nu cred ca se vor incadra in termenul aprilie 2013. Dar problema va fi ca lotul de la Izvin pana la Belint risca sa nu fie gata nici in 2014. Asa ca intre timp ar putea fi folosit tot acest tronson. DJ609A se prezinta chiar foarte bine. Este modernizat recent odata cu investitia in deponeul de la Ghizela.
cont inchis

Ionut

Reportaj foarte bun de la Arad-Nadlac si DN79 Arad-Oradea. Nimic nou, insa e un rezumat bun, merita vazut:

http://www.youtube.com/v/Pl5qP1PgyhQ

Si avem si Deva-Orastie:

http://www.youtube.com/v/Y4_bfTRdk9M

budrom

e cam devreme sa intreb unde va fi by pass-ul spre Belgrad?
la Izvin, cumva?
:)

Ionut

Quote from: budrom on March 28, 2012, 10:04:07 AM
e cam devreme sa intreb unde va fi by pass-ul spre Belgrad?
la Izvin, cumva?
:)

Da, mult prea devreme. Logic si firesc ar fi ca autostrada sa se "lipeasca" la Izvin, mai ales ca acum autostrada are un drum de legatura cu DN6 si este loc acolo pentru a face un nod mare de autostrazi si cu DN. Ar fi un triplu nod, poate vedem ceva gen spaghetti interchange. Visez si eu cai verzi pe pereti.

Mi-ar placea sa avem cu ocazia asta un bypass pe sud al Timisoarei astfel incat sa dubleze ca pe nord-est centura actuala. Ar fi de vis ca autostrada sa tina cat de cat paralel cu DN59 spre Moravita, sa faca un nod pe DN59 la Timisoara, apoi unul pe Calea Buziasului (e un DJ acolo, imi scapa) si apoi Izvin. Astfel Timisoara ar avea jumatate de inel de centura de autostrada si s-ar dezvolta exceptional de bine.

budrom

nu visam...:)
eu cred ca acolo va fi, cam 80%. Centura sud a Tm nu prea are finantare, asa ca... Izvin e locul ideal..
altfel cred, nu se facea chiar acolo, nodul actual. E o supozitie...
breteaua de leg cu DN6, facuta azi de UMB Spedition acolo, are 2 benzi pe sens?

iuli

Stiu ca pare ca nu lucreaza pe Arad-Timisoara dar eu am vazut miscare duminica. Evident ca nu la ritmul si proportiile celor de pe bypass. Se lucra la pasaje, se puneau parapeti, erau parapeti noi pusi pe median, garduri mai multe pe margine, panze de sustinere a talazurilor, reparatii de semne de circulatie (inclusiv reparat semnul indoit semnalizat de bogdymol de la nodul Ortisoara).
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Quote from: budrom on March 28, 2012, 10:32:47 AM
breteaua de leg cu DN6, facuta azi de UMB Spedition acolo, are 2 benzi pe sens?

Din ce stiu eu nu are doua benzi/sens, ci doar una. Si din ce se vede mai jos la fel, parca tot una/sens:



@iuli: multumesc pentru info! :cheers:

MHN

Quote from: Ionut on March 28, 2012, 05:51:29 AM
@nenea_hartia: multumesc mult pentru scurtul update, intr-adevar incepe sa semene a autostrada! Banda de urgenta in chiar prima poza nu se pune pentru ca acolo e nod (in stanga imaginii banda de urgenta se transforma intr-o banda de decelerare). Gresesc? :) Stiu, am o obsesie, lasa ca vine MHN si poate face el niste poze. :lol:

[...]
Am notat :lol:

radutm

A1 Deva - Orastie, vazuta din satelit , cu Simeria in prim-plan:

Sursa: digitalglobe.com 27 martie
cont inchis

udar


cum se vede gaura in acel deal  facuta cu cariera de piatra......... >:(