Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 63 Guests are viewing this topic.

Danny550394

#7740
Quote from: Nebhotep on May 23, 2013, 03:47:21 PM
am mai cautat pe net despre firmele astea si singura care pare a avea ceva lucrari pe autostrazi este Aldesa. site-ul lor nu prea e actualizat, dar am gasit niste fotografii cu lucrari de ale lor http://www.aldesa.es/en/fototeca.jsp?idc=1


Cand o sa inceapa sa dea cu sapa si o sa descopere ca nu este stanca in dealurile respective doar pamant care o ia la vale o sa aplice strategia Impregilo. Noi nu stiam  O:-). Am crezut ca merge cu debleu. Acum trebuie sa facem tunel. Sau viaduct. Shefuu ne mai dai baniii?? 


Sper sa ma insel. Dar merg des in zona iar zona nu are nicio legatura cu pozele de pe site-ul lor. Sa vezi ce poze frumoase are Impregilo. ;)

@nenea_hartia  Done. :)

Nebhotep

intradevar niste poze nu garanteaza faptul ca vor si face treaba. intrebarea era insa daca vreuna din firmele din asocierea condusa de Teloxim a mai construit sau nu autostrazi

nenea_hartia

Oameni buni, ce e așa greu să ștergeți pozele când citați un post? Poza de mai sus e faină, dar ne ajunge o singură dată, iar pagina s-ar încărca mai ușor :).

Quote from: anacronox on May 23, 2013, 10:39:00 AM
deci Strabag nu apare nicaieri. pacat de ei.
Se aude că Strabag va face Comarnic-Brașov, nu Vinci. Să vedem...

hentz

Quote from: Nebhotep on May 23, 2013, 03:47:21 PM
am mai cautat pe net despre firmele astea si singura care pare a avea ceva lucrari pe autostrazi este Aldesa. site-ul lor nu prea e actualizat, dar am gasit niste fotografii cu lucrari de ale lor http://www.aldesa.es/en/fototeca.jsp?idc=1
Asocierile intre diverse firme se fac si pe criteriul nivelului de expertiza .Adica, in general acolo unde apar lucrari de arta mai complexe apare si o firma specializata .In licitatiile de la noi mai este o caracteristica ,aproape obligatoriu apare si o firma romaneasaca si aici nu ma refer numai la constructia de autostrazi,probabil nicio firma straina nu este capabila sa se lupte cu sistemul,si atunci prefera un asociat local.

Pellady

Mi-a ciripit o sursa de la Strabag (dispecer) ca deschiderea Simeria - Orastia va fi sambata 25.05, cu prezenta onorofica a lui Victoras.


anacronox

Quote from: nenea_hartia on May 23, 2013, 05:19:27 PM
Oameni buni, ce e așa greu să ștergeți pozele când citați un post? Poza de mai sus e faină, dar ne ajunge o singură dată, iar pagina s-ar încărca mai ușor :).

Quote from: anacronox on May 23, 2013, 10:39:00 AM
deci Strabag nu apare nicaieri. pacat de ei.
Se aude că Strabag va face Comarnic-Brașov, nu Vinci. Să vedem...

parca erau toti in aceeasi asociere. strabag cu Vinci si cu aktor

Tavi

^^^
Asa stiam si eu. Strabag (lider asociere) + Vinci + Actor

sebba

^^ da, intrutotul de acord cu pozele, vroiam si io sa zic dar m-am razgandit, sa nu fiu doar io ala de face "scandal" pe aici :)
cand esti pe conexiune mobila e enervant sa stai sa incarce minute intregi aceeasi poza de n'shpe ori
multumim ptr intelegere

si ca sa revin ontopic: teoretic, cine vrea sa faca treaba poate sa faca treaba buna si daca nu are foarte multa experienta. dar doar daca compenseaza prin atentia sporita la detalii. unu mai experimentat dar nu prea interesat... poate face o foarte de mantuiala treaba, si atunci degeaba are experienta! hai Secolu! anu asta! :D
Sailing away! S/Y Haimana

rocklee

sa dat cumva rezultatele oficiale ???..... cistigatorilor celor 3 tronsoane din autostrada deva lugoj ...poate cineva sa puna un linc cu rezultatele ...eu am cautat si nu am gasit ...... :( :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe


rocklee

dar despre rezultatul de la timisoara lugoj ...lotul2...sova spunea ca se dau rezultatul la patru loturi inclusiv la lotul ...tim lugoj :)

alecu26

#7753
@boer_escu

oricum faza inte3resanta e ca Salini e absolut privata, fara actionari..deci fara bursa, fara conturi auditate..etcc. La fel ca Bechtel, ca UMB. O fi bine...o fi rau? Salini a luat multe lucrari prin tari africane prin incredintari directe de la diferiti presedinti negri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: hentz on May 23, 2013, 05:26:59 PM
Quote from: Nebhotep on May 23, 2013, 03:47:21 PM
am mai cautat pe net despre firmele astea si singura care pare a avea ceva lucrari pe autostrazi este Aldesa. site-ul lor nu prea e actualizat, dar am gasit niste fotografii cu lucrari de ale lor http://www.aldesa.es/en/fototeca.jsp?idc=1
Asocierile intre diverse firme se fac si pe criteriul nivelului de expertiza .Adica, in general acolo unde apar lucrari de arta mai complexe apare si o firma specializata .In licitatiile de la noi mai este o caracteristica ,aproape obligatoriu apare si o firma romaneasaca si aici nu ma refer numai la constructia de autostrazi,probabil nicio firma straina nu este capabila sa se lupte cu sistemul,si atunci prefera un asociat local.

nu e cazul aici. iar pozele de pe site, mai ales la firmele mici sunt ca si CV-urile cand ai mai putina experienta.

Sunt poze cel mai probabil de acand au fost subcontracgtori si au facut tot felul de lucrari speciale sau micute.

Firmele spaniole, toate, si-au rupt gatul in Romania, mai ales pe contracte cu CNANDR. Spania a fost o piata speciala, fara concurenta, sau cu concurenta falsa in care sa mers cu profituri de 10-20%.

FCC deja nu mai liciteaza nimic pe parte de drumuri (nici macar la concesiuni) iar la celelalte licitatii au fost prin balarii. (acum doar pe CFR mai lucreaza sau prin contracte cu primaria buc.)

Copisa a dat deja multe tepe si a lucrat de rahat pe centura caransebes.

Azvi...au fost OK la calafat, dar inceput greoi de tot. Doar dupa ce a intrat Berceanu in ei....si pe ambitie cu Bulgarii au accelerat, dar am auzit ca au pierdut bani la greu.

OHL se chinuie cu o mica reabilitare.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).