Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069



pbh

 Dupa ultimele cadre pese pe forum de catre specialistii PUM se observa un progres al COMSA in cel putin 2 puncte in care totul a fost inghetat mai bine de un an. COMSA a inteles ca nu te poti pune cu "nebunul" aka CNADR si vrea sa dovedeasca ca se tine de contractul initial.
La ILIA si GRIND se pare ca vor sa finalizeze lunile urmatoare, ramanand ca de la ecoductul 2 pana la Holdea sa lucreze incetisor.
Poate au o intelegere cu CNADR sau poate vor sa fie mai bine pozitionati in cazul unui proces, Important este ca au inceput sa miste ceva.
Cel mai grav si mai ales penibil (grav pentru noi si penibil pentru COMSA&CNADR) ar fi sa termine lotul UMB si sa avem muzeu LD 3 sau LD3+LD4.

Acum ca UMB este in vacanta poate o sa avem ceva poze cu ILIA si GRIND de la Rocklee&Flashu and sons :)

flashu74



NGC

"Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti km 92+600 – 122+950"

Quote from: NGC on May 20, 2018, 08:04:55 AM
Quote from: NGC on May 17, 2018, 08:33:41 PM
Informatia inca nu este publica, dar avand in vedere ca in principiu maine va fi, va spun deocamdata "pe surse" ca asocierea condusa de TRAMECO a fost descalificata in etapa de evaluare tehnica si a contestat descalificarea la TB.

Quote from: Ionut on May 17, 2018, 09:04:27 PM
Sa ne confirmi te rog. E importanta licitatia.

E confirmat.

TB a respins contestatia TRAMECO.

18.06.2018

QuoteTip solutie: Respinge cererea
Solutia pe scurt: Respinge ca neîntemeiată acţiunea. Cu recurs în 10 zile de la comunicare. Recursul se va depune la Tribunalul Bucureşti. Pronunţată în şedinţă publică azi 18.06.2018.

Decizia nu e definitiva.

flashu74

Referitor la LD3 am facut urmatoarele constatari.
La Grind terasamentul e cam gata. Spatiile de servicii par si ele cam spre gata. La Ilia nu s-a mai avansat de la ultimele poze ale lui @rocklee. La Holdea s-au apucat de sapat din partea opusa giratoriului, se vede sapatura dinspre ecoduct. Acolo sunt parcate si utilajele care lucreaza. Ritmul este lent ca si pana acum, dar probabil nu e graba mare.

flashu74


flashu74

De la Holdea. Aici m-a prins inserarea si cu tehnica din dotare nu se mai vede.









Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Drumul nou are o inclinatie destul de mare in special pe iesirea spre Lugoj respectiv intrarea spre Deva. Dar mai dur este la intrarea in giratoriu pe directia spre Deva.

Quest

#41080
Cristi5 a pus cindva in trecut, lunguri ale proiectului la Holdea, din care se vede ca, privind lucrarea dinspre avalul A, panta bretelei dinspre Cosevita si pasajul au -5,9% iar rampa bretelei catre Ohaba are +6,0%. Breteaua din giratoriu catre A va avea panta de -3,9%.
Common sense will get you far !

rocklee

pe lotul 3 nu prea ai ce sa vezi ...la nodul ilia nu sunt prea multe de vazut de la ultima mea vizita ....iar din ultimile imagini a lui quest se vede ultimile realizari ale lui comsa ....iar in ultima saptamana a plouat zilnic  destul de mult ...ma cam indoiesc ca, comsa sar fi mobilizat pe ploaie ... :)

flashu74

In orice caz, problema este ca trebuie facut ceva sa se termine aceste loturi cat mai curand. Traficul a crescut foarte mult. Am venit de la Holdea la Deva intr-o coloana de TIR-uri in care doar cativa kamikaze si-au permis sa faca depasiri pentru ca si pe sensul celalalt era cam tot asa.

flashu74

LD4.La cariera s-a montat o parte din parapetul lateral.






Powered by API/PUM imgur uploader