News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

TibiV

#41010
marcelbanu, Quest, rocklee

va multumesc pentru ca ati facut ziua asta cu adevarat interesanta !...

Quest marcelbanu, video-ul are insa o "buba"....
Nu se vede.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

gruiarew

#41011
Quote from: Quest on June 16, 2018, 01:31:13 PM
M-a surpins la iesirea catre Deva din giratoriu, cit de greu urca totusi TIR-urile o panta de 6,0%. Se vede coada care se formeaza in spatele lor.

O sa pun azi si citeva poze facute ieri catre cele 2 ecoducte, pina la SS (parcare Ohaba).

Sper să nu greșesc dar mie mi s-a părut destul de strâmt giratoriul. Știu că a trebuit să reduc destul de bine. Ori pentru un TIR ce are la baza dealului 20-30 km/h... cam greu să mai ia demaraj.

Oricum faină filmare. Mulțumesc.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

flashu74

La viaductul2, semaforul a disparut spre seara. Se circula pe ambele sensuri.

TibiV

;)

Quote from: TibiV on June 01, 2018, 12:41:53 AM
Eu sunt aproape sigur ca excavarea DN-ului s-a facut strict pentru radier, care depaseste cu mult "dimensiunea nominala" a pilelor. (Nu are rost sa caut o poza explicativa, este plin topicul de ele....)

Probabil ca dupa ce va fi turnat, radierul va fi acoperit de balast si peste el DN-ul va fi reasfaltat "cum se cuvine"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thinker

#41014
Un autoturism are + 100 CP sau chiar  150CP pentru 1.5 tone iar un tir are + 400 CP pentru 40 tone. Deci TIR-ul are 10 CP/ tona. Daca autoturismele ar avea 10-15 CP nu  ar mai fi probleme.

Iarna o sa fie frumos.... Daca dau drumul pe autostrada camioanele nu mai urca pe acolo, daca nu ma insel.

Infrastructura de transport e sistemul prin care circula sangele unei tari. Romania are prea multe cangrene, prea multe artere lipsa.

horatiu.cosma

După cum se observă în imagini, apa băltește peste tot, nu e de mirare că cei de la Comsa au făcut pauză. Ca să nu mă acuzați de "favorizare a infractorului", vă rog să vă uitați și la pozele lui Marcel Banu și rocklee de ieri de la UMB. O să observați că e 0 mișcare la terasamente din aceleași motive (apă).

Referitor la Comsa, sunt surprins plăcut de faptul că sunt aproape gata cu platformele betonate în parcări și cu rigolele de pe debleele din zonă. Scurgerea apei era o problemă anul trecut, când au avut ceva probleme cu alunecările, e important că au rezolvat aspectul acesta. În plus, sunt ceva utilaje (parcate) pe acolo, în special escavatoare, deci sunt premise că imediat ce se zvântă apa, vom vedea mișcare serioasă la Holdea la săpături.

Ionut

Quote from: horatiu.cosma on June 17, 2018, 02:00:10 AM
În plus, sunt ceva utilaje (parcate) pe acolo, în special escavatoare, deci sunt premise că imediat ce se zvântă apa, vom vedea mișcare serioasă la Holdea la săpături.

Asta imi da si mie ceva sperante. Si, in plus, faptul ca au spart drumul vechi foarte repede (OK, nu e mare scofala sa spargi niste asfalt, dar arata ca se misca) si ca se inainteaza cu terasamentele la izvorul din nodul Ilia.

wifi

Quote from: flashu74 on June 16, 2018, 10:29:17 PM
La viaductul2, semaforul a disparut spre seara. Se circula pe ambele sensuri.
Constructor serios, nu pleaca in vacanta lasand groapa deschisa in DN, cu circulatia restrictionata pe o singura banda.

Ionut

Cei de la Adevarul au preluat foarte repede filmarea de la Holdea. Ma bucur sa vad interes si in publicatia asta, chiar nu ma asteptam. Au preluat de multe ori, dar parca de-o vreme incoace au inceput sa publice aproape orice dam, mai ales pozitiile si update-urile importante.

flashu74

Pai de la Holdea s-a carat mult pământ. Între vechiul DN si deviere era ultima dată când am fost un deal de pământ și acum văd că mai este doar o mică movilă în zona centrală. Au scos de acolo un strat cam de 4 metri inaltime. Până la urmă dacă ne uităm bine pe filmare nici nu e exagerat de mult de scos de acolo. Terminarea lotului in acest an este in continuare plauzibila si depinde de vointa partilor.

udar

#41020
Eu cred ca acolo au fost excavati undeva pe la 10 m inaltime daca ne uitsm cum a fost acolo


https://goo.gl/maps/9mpB2yvMFF12

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk

gruiarew

Mai una cu giratoriul din ambele direcţii:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

TibiV

:cheers:

Interesant...
Chiar daca nu observi indicatorul de giratoriu, nu ar trebui sa fii surprins pentru ca sunt marcaje rezonatoare "cacalau" (se simt si pe dashcam).

DAR....
Cand intri in giratoriu dinspre Deva ai 8 "serii" de marcaje rezonatoare transversale...
Can vii dinspre Margina ai doar 3 serii de marcaje.

Probabil ca le-au pus in functie de lungimea pantei de coborare spre giratoriu, coborare care tenteaza soferul sa "castige" viteza...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

perfidus

Atat de multe poze si informații de ti-e mai mare dragul! Multumim colegilor @marcelbanu, @rocklee, @quest.
Ar fi vreo sansa ca in saptamana de vacanta UMB sa ajunga macaraua "monstru de la Gilau la viaductul II Soimus? Bucurie mare ar fi sa avem grinzi puse sus pana la inceputul lunii iulie! Sunt foarte complicat de amplasat macaralele acolo, sa aduci grinzile, partea de peste CF o sa fie spectaculoasa la montaj (pilele alea depasesc 13-14m inaltime cu capete cu tot) dar tare mi-e ca va trebui inchis DN-ul pentru cateva ore.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

horatiu.cosma

DN-ul oricum va fi închis, nu se pot ridica grinzi deasupra lui cu mașinile circulând. Cele mai spectaculoase ridicări vor fi spre deal. Acolo mai avem de așteptat puțin, până se betonează riglele pilelor dintre DN și deal, cel mai probabil la începutul lui iulie.