Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 25 Guests are viewing this topic.

udar


se pare ca aici se excaveaza foarte mult vor sa faca ceva nod acolo sus sau........  cum o sa se faca aceasta legatura la centura Lugojului ?




Ionut

Quote from: udar on March 27, 2012, 04:50:18 PM
se pare ca aici se excaveaza foarte mult vor sa faca ceva nod acolo sus sau........  cum o sa se faca aceasta legatura la centura Lugojului ?

Am pus chiar eu acum cateva pagini, uite pun din nou mai jos nodul Izvin. Ce vezi in poza este zona sensului giratoriu, e un drum de legatura de 1-2km pana la autostrada:


hentz

Izvin nu este la centura Lugoj,sau sunt la fel ,sau macar asemanatoare

Ionut

Quote from: hentz on March 27, 2012, 05:31:19 PM
Izvin nu este la centura Lugoj,sau sunt la fel ,sau macar asemanatoare

Aoleu... asa e, m-am zapacit de cap! :bash:

Uite aici drumul de legatura cu Lugoj bypass, este Lugoj-Deva lotul 1 - se vede vest-est autostrada si nord-sud drumul de legatura:


Nodul A1-drum de legatura:


Nodul drum de legatura-DJ609B la Tipari (mai la sud, intre A1 si Centura Lugoj):


Nodul drum de legatura-centura Lugoj nu il am... insa am inteles ca va fi un simplu sens giratoriu. Mai multe ne poate spune nenea_hartia. Mai stii ceva daca drumul de legatura A1-Centura Lugoj va fi full motorway profile sau va fi simplu 1+1...?

iuli

Ciudat. Din schemele de la noduri pare profil 2+2 dar din cate imi aduc aminte s-a renuntat la 2+2 si va fi 1+1 deci si nodurile vor fi revizuite, cel putin cel de la Tipari care cred ca va fi un sens giratoriu.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

udar

#740
multam Ionut,
eu eram curios cum se vor lega in centura Logojului daca drumul de legatura este pe 4 benzi(sau nu).........
un simplu giratoriu rupe centura in mai multe locuri , mai OK era o intersecti cu pasaj cum da si centura Timisoarei in DN6

Earthchild

@valexandru:
Intre DN si A1 nu va fi nici o legatura pe toata valea Oltului, de la Cozia in sus? Valcenii pot merge bine mersi pe DN-ul degrevat de tirurile preluate de autostrada pana la primul interchange cu aceasta. Offf... unde sunt vremurile alea?  :cheers:

nenea_hartia

Quote from: iuli on March 27, 2012, 02:48:59 PM
Stii de ce mi se pare si mie ca bypass-ul arata mai bine decat autostrada? Poate pentru ca e mai "urbana", mai multe noduri, mai multa activitate, plus ca va arata superb cu gramada de panouri absorbante, corpuri de iluminat, indicatoare, etc. abia astept sa fie gata.
Totusi am o nelamurire: la noduri vor fi indicatoare "suspendate" (nu stiu cum le zice)? Daca nu le-au pus pana acum cam greu sa le puna in viitor :( Si daca vor fi ar fi frumos sa fie si ele iluminate  O:-)
Quote from: Ionut on March 27, 2012, 03:05:53 PM
@iuli: Da, corect, de acord cu tine, aceeasi impresie. Cand intri pe bypass de pe Arad-Timisoara parca se deschide o alta lume. Sper ca si pe Timisoara bypass sa fie acelasi efect, iluminat peste tot, chiar daca nu e chiar zona urbana ca la Arad. Legat de portalurile (asa parca le spune) de pe Arad bypass sigur nenea_hartia are informatii. Din ce am observat eu, la noi in RO pe autostrazi se practica doar in zona nodurilor. Presemnalizarea (la 3, 2, 1 km) se face prin panouri pe dreapta, iar fix inainte de exit se pune portal. Tu mai vrei si iluminat? Ceri cam mult. :p
Da, portaluri le spune. Se lucrează deja la fundaţiile lor. Ele vor fi de două feluri: indicatoare rutiere clasice, plus panouri cu mesaje variabile (VMS), adică afişajul va fi electronic. Pentru acestea din urmă (5 bucăţi) fundaţiile au fost executate deja. Probabil montarea lor se va face în perioada în care bypass-ul va fi complet închis.
@ ionut: doar Arad bypass va fi complet iluminat. Toate celelalte sectoare de autostradă vor avea iluminate nodurile, spaţiile de servicii şi podurile mai lungi de 200 m, atât. Oricum, facturile pentru iluminat sunt mari, iar CNADNR dă semne că nu se bucură, aşa că nu văd un viitor ,,luminos" nici la Arad.
Quote from: Ionut on March 27, 2012, 06:15:32 PM
Nodul drum de legatura-centura Lugoj nu il am... insa am inteles ca va fi un simplu sens giratoriu. Mai multe ne poate spune nenea_hartia. Mai stii ceva daca drumul de legatura A1-Centura Lugoj va fi full motorway profile sau va fi simplu 1+1...?
În memoriul tehnic scrie că autostrada şi drumul de legătură au aceeasi lăţime a platformei. Dar trebuie să văd o secţiune transversală. Însă oricum, nu va fi un 1+1, ci va avea două benzi pe sens, sensurile separate şi noduri denivelate la drumurile judeţene. Probabil va fi mai degrabă un soi de drum expres.

bogdymol

Quote from: nenea_hartia on March 27, 2012, 09:04:48 PMOricum, facturile pentru iluminat sunt mari, iar CNADNR dă semne că nu se bucură, aşa că nu văd un viitor ,,luminos" nici la Arad.

:bash: Si cu filmarea mea nocturna de dupa finalizarea Centurii cum ramane?

PS: sunt curios sa vad si eu un profil transversal tip la drumul de legatura de la Lugoj
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

nenea_hartia

Quote from: bogdymol on March 27, 2012, 09:12:18 PM
PS: sunt curios sa vad si eu un profil transversal tip la drumul de legatura de la Lugoj
Tocmai am măsurat pe planul de situaţie. Este autostradă, are exact aceleaşi cote şi dimensiuni ca autostrada propriu-zisă. Dar şi la Lugoj se construiesc nişte deblee îngrozitoare.

bogdymol

Si intersectia dintre drumul de legatura si centura Lugoj ramane sens giratoriu sau va fi nod denivelat tip trompeta cum s-a stabilit initial?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele


valexandru

Quote from: Earthchild on March 27, 2012, 08:12:49 PM
@valexandru:
Intre DN si A1 nu va fi nici o legatura pe toata valea Oltului, de la Cozia in sus? Valcenii pot merge bine mersi pe DN-ul degrevat de tirurile preluate de autostrada pana la primul interchange cu aceasta. Offf... unde sunt vremurile alea?  :cheers:

Crede-ma ca una e sa treaca autostrada prin Rm. Valcea (salta astfel si orasul si din punct de vedere economic, dar si comercial , spre ex: toate hipermarketurile ca lumea sunt la Pitesti , iar la noi fass.... Lidl,Interex,Carrefour express.. adica pe scurt nimic. Si sa nu ma luati cu "E oras mic! Ce vrei!" ca in cazul asta nici Suceava si nici Deva nu ar trebui sa aiba mare fass) si alta e sa treaca pe la 35 km in est (dintre care 25-30 cu asfalt prost) si 50-60km in Nord (pe dn7). E cam aceeasi situatie ca la Timisoara (cu mici diferente).

P.S. La care vremuri te referi?
"O conştiinţă împăcată nu ţine seama de minciunile zvonului"
Click aici pt informatii la zi despre autostrazi
Principiul romanesc: "Facem azi ca sa avem ce strica maine"

nenea_hartia

Quote from: bogdymol on March 27, 2012, 09:43:41 PM
Si intersectia dintre drumul de legatura si centura Lugoj ramane sens giratoriu sau va fi nod denivelat tip trompeta cum s-a stabilit initial?
Giratoriu.

radutm

Intrebare: daca Belint - Dumbrava se da in folosinta anul viitor, aveti idee daca accesul se va face strict pe nodul de la Lugoj sau va fi o solutie provizorie la intersectia cu DJ 609 A la sud de Sanovita, astfel incat sa scurteze ruta Timisoara - Deva?
cont inchis