Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Va fi un sandwich pamant, geotextil, georigla, benzile de cauciuc pt fixare biscuiti). Biscuitii sunt doar "estetici" nu are nici o treaba cu rezistenta si nici nu trebuie ancorati in deal. Nu in ei sta acel zid! si nici nu se ancoreaza intre ei daca ar fi pe ambel parti. Am uitat sa intreb dar s-ar putea ca in sandwich-ul de mai sus pamantul sa fie inlocuit cu zgura care se compacteaza foarte bine si devine"beton".
Daca solutia se va executa ca la carte nu e nici o problema acei 22m. Executia zidului trebuie sa fie perfecta!
Eu as lasa sa treaca o iarna peste el, ridicat, sa se consume din tasare.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Bulwyn

Superbe filmarile, dar apreciez enorm informatiile. In sfarsit ne putem face o idee cam ce se executa si care ar fi timpii tehnologici. Cum spunea ciprebbe, daca intr-un sunt gata, ar fi o super realizare. Le tin pumnii la umb, dar si la "reporterii" forumului sa isi mentina "naravul" :)

Sent from my SM-G960F using Tapatalk


slartibartfast

Quote from: Liviu M on June 02, 2018, 10:45:03 PM
Vopseaua galbena de pe panou are vreo semnificatie?
Din cate am mai vazut si eu, la francezi au verde/albastru (DN/autostrazi), la nemti galben/albastru...
La noi parca erau albastru/verde, ce cauta galbenul acolo?
Galbenul pe indicatoare e folosit pentru direcții temporare. Nodul Holdea are statut de intrare temporară, va fi închisă când va fi finalizat LD2. Mai e până atunci, dar asta e semnificația galbenului.



Sent from my VTR-L29 using Tapatalk


flashu74

#40713
Foreza a sapat piloti pe aproape un sfert din deal. Acei piloti vor fi fundatia pentru zid. Biscuitii de la Branisca sunt doar pe o parte si sunt ancorati cu niste panglici speciale in terasament facut cu zgura. Si este si acolo o inaltime respectabila. Până pe la jumatatea dealului foreza sapa pe o terasa astfel incat inaltimea zidului nu va fi mai mare de 10 m.

ciprebbe

Asa ceva a facut Gaiger doar ca a fatadizat cu panourile astea imbracate in plasa




Straturile alea care sa vad bine in poza sunt armate pe toata suprafata de contact dintre "etaje".
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Quote from: flashu74 on June 03, 2018, 11:29:21 AM
Foreza a sapat piloti pe aproape un sfert din deal. Acei piloti vor fi fundatia pentru zid. Biscuitii de la Branisca sunt doar pe o parte si sunt ancorati cu niste panglici speciale in terasament facut cu zgura. Si este si acolo o inaltime respectabila.

Nu e nevoie de foraje pt fundatia la zid, dealul ala e perfect. Forajele sunt pentru a inchide zidul in zona culeii nu se va merge pana in capat spre Bejan.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alin_simeriaveche

QuoteLa deal sunt optimisti si dornici sa il dovedeasca pana la Craciun(2018)
Un vis de neimaginat ca intre Craciun si Revelion sa ma plimb pe acolo. Gata...m-am trezit din vis :)

flashu74

^^
Asa cred si eu ca vor face zid spre viaduct1 in zona mai nisipoasa, cam 1/3 din deal, si apoi in zona mai stabila ( cam din zona de dinaintea pesterii) probabil cu biscuiti merge mai repede.

horyatm

#40718
^^
De pe iDrpciv


rocklee

#40719
IONUT  :)....spunei la purtatorul de cuvant al CNAIR  ca suntem in IUNIE si nu au scos tunelurile la licitatie asa cum au promis [mintit ] .... :)

cipprebe...multumim pentru adoua filmare ..e super sa vezi lucrarile la dealul cu lilieci ...in aceasta filmare se vede amploarea si stadiul sapaturi... :D :cheers:


flashu74

#40720
La baraj sunt 2 tuburi si probabil acelea au fost introduse prin acele canale. Oricum azi canalele transversale erau acoperite.






Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Ce frumos se vede finisarea sapaturii in partea de sus.



Powered by API/PUM imgur uploader

Allex

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Pe 31.05 am avut termene pentru evaluarea ofertelor pe PiSi 1 si PiSi 5. Asa cum era de asteptat, avem noi termene. Si nu ne vom opri aici, termenele probabil ca se vor amana pana cand este scos AM sau pana cand este iminenta emiterea AM.

PiSi 1 -  Data limita de evaluare a ofertei: 29.06.2018 18:00
PiSi 5 -  Data limita de evaluare a ofertei: 29.06.2018 18:00

Va reamintesc ca licitatiile au fost lansate pe 11 iulie 2017.

georgec

De AM ce stim?avem o estimare sau mai stam dupa studii geo?