Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 69 Guests are viewing this topic.

rocklee

sapatura din deal partea dinspre soimus 





















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

si sapatura din parte dinspre ilia  :)

















Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

imagini cu terasamentul dintre baraj si viaductul 2 





















Powered by API/PUM imgur uploader



Ionut

Iar in asteptarea PiSi... avem filmare de pe DN73C de azi, Curtea de Arges-Ramnicu Valcea, drumul care va trebui sa conecteze PiSi 5 de DN7/Valea Oltului prin Ramnicu Valcea. Si arata... super. Ca in filmare. Am lasat la viteza normala ca sa aveti senzatia pe care am avut-o eu. Rupt RAU DE TOT in cateva puncte (in special zona Piatra), pericole peste tot, inclusiv o cireada de vaci prinsa... cativa idioti... camioane putine, insa sunt si de-astea!

Enjoy! Asa, la ceas de seara. :)


vancouver

#40551
Pai DN68A e parfum pe langa ce se vede aici. Vacile... epic. Macar tu mergeai pe sensul opus, dar saracu' ala cu microbusul mergea impreuna cu ele...

La un moment dat am dat mai in fata pe filmare si nu intelegeam de ce ai iesit de pe drumul principal si ai intrat pe o ulita neasfaltata... Apoi am dat un pic inapoi si am inteles: era chiar drumul principal, doar cu aspect de ulita... Vai de capu' meu.

La final revenirea pe DN7 = pare ca revenirea in civilizatie.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

#40552
Sunt mult mai multi idioti, dar nu pe sosea, ci in CNAIR.
Pe acest DN73C nu e nevoie de SF pentru stabilirea traseului, traseul exista deja.

DE CE MAMA NAIBII nu au lansat inca licitatia?...
BIne, macar asta este "planificata"... Planificata si atat.
Dar acolo trebuie obligatoriu prevazuta construirea de trotuare.
Pe bune, daca nea Ion vrea sa mearga la nea Vasile, 5 case mai incolo, nu poate circula decat pe sosea, ca trotuar... plm, ca sa citam din ministrii educatiei... :(


Asa cum pe DN68A ar fi trebuit sa lanseze de urgenta o licitatie de reabilitare completa inca in urma cu 2 (sau 3?...) ani, cand si-au dat seama ca tunelurile mai asteapta 5-10 ani...
Daca faceau reabilitarea in 2016/2017, cand pe DN68A era traficul de astazi de pe DN73C, ar fi fost usor de facut reabilitarea, iar traficul ar fi fost astazi "parfum".

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

Eu pe @dr4qul4 de cel puțin 3 ani îl aud cerând tunel la Piatra...  :) Oare o să-l audă și cine trebuie?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

TibiV

dr4qul4 cere tunel la Piatra.
O sa ii dea astia un mega-debleu...

Mai oameni buni, astia sunt la fel de competenti cum as fi eu la campionatul mondial de goblenuri-viteza...
:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Bogdan_Cluj

#40555
Punctez si eu cateva lucruri:
1) minutul 3:27 - drumul pe care masina gri o ia la stanga (in drept cu gardul albatru) - acela este DJ704H, cel care duce spre conexiunea cu A1 (dupa 1,2 km) - (harta). Tot ce este inainte de acest minut "scapa" de traficul care ar merge spre Valea Oltului
LE: e gresita harta de pe OSM, pe planse intersectia e tot in acea zona dar cu cateva case mai la Vest. Ramane in picioare punctul de sus si in aceasta situatie.

2) minutul 6:43 - in dreapta cred ca este (fosta) groapa de gunoi, si undeva dupa, in acea zona (cel mai probabil pe la 6:57-7:00 - harta) o sa treaca autostrada. Stiu ca e utopic, dar daca ar face o descarcare temporara ar mai salva pe cei ce locuiesc intre minutul 3:27 si 6:43 de cativa ani buni de trafic intens prin fata caselor. Decat sa reabilitezi cei 3.2 km parcusi intre aceste doua puncte mai bine faci doua bretele (temporare) si un giratoriu. Oricum o legatura in plus chiar inante de cel mai lung tunel de pe A de la noi din tara nu ar strica in caz de ceva.
LE: e gresit capatul de lot pe OSM, capatul este mult mai la sud. Argumentul totusi ramane in picioare, doar ca pe langa lotul 5 complet, mai e nevoie si de ~3.5 km finalizati din lotul 4

3) greu de crezut ca oamenii din acele sate o sa fie bucurosi sa treaca 10 tiruri pe minut prin fata caselor. Si cu serpentinele de acolo nici nu stiu daca incap, probabil ca TIR-urile vor evita ruta si doar masinile (mai) mici o vor folosi. Astfel se imparte traficul pe oua ruta si pe cea veche pana la finalizarea sectiunilor 3 si 4.

Restul ce s-a mai zis, nu mai repet si eu.

dr4qul4

@bogdan  cluj, 704h nu are treaba cu autostrada. E gresit pe osm. Vezi in plan. Se face alta bretea care ca supratraversa 704h.
@TibiV, de data asta spui prostii. E nevoie de SF pt legatura Tigveni Rm Valcea.
DN73C NU poate fi refacut cu un strat de asfalt.  La Piatra e un termen generic pt mine ce acopera vreo 5 km  in care apar mereu gropi sau alunecari. Gropile sunt mari pt ca alu eca terasamentul sub ele.
Asa e goata zona. Pe langa vaci si capre acolo mai avem si ursi. Da nu glumesc, in tigveni macar 1 data pe an isi face aparitia. Pb si in Burlusi si in Piatra.

Nu stiu daca e nevoie de tunel sau debleu sau viaduct. Dar e nevoie de SF.
Acum 10 ani mergeam de la Curtea de Arges la Tigveni cu mamaliga in geam si am facut offroad pe Mamoaia (am taiat-o de-a dreptul impins). Drumul cum il vedeti acum a luato la vale compmet la o singura ploaie.
L-au refacut destul de bine cu drenaj si toate cele. Acum pare ca e gata sa o ia din nou la vale.

La Piatra l-au refacut de vreo 3 ori, dar niciodata f bine. De obicei au pus pus piatra si asfalt. Nu au facut drenaj si de asta nu a tinut mai mult de 2-3 ani.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

@bogdan_cuj, spui bine, la min 7,pe dreapta este fosta groapa de gunoi a orasului Curtea de Arges, acum ecologizata, iar ceva mai sus va fi prmu tunel, cu iesire la Tigveni

La Piatra, acolo dupa curba la stanga, fata de anul trecut, parca sa zic ca este mai ampla problema, alunecarea este pe o portiune mai lunga.. Rezolvarea este aceiasi: piatra sparta... = 0.
La min 23, unde a oprit pentru a acorda priortate.... vacilor :lol:, iarăși este o alunecare de care nu-mi aduc aminte.. In rest, la fel de praf este...
Teoretic, acum este restrictie de tonaj, dar.... cine o respecta... Localnici povesteau ca mai trec camioane cu lemne si basculante cu piatra.

Ionut

M-am chinuit un pic, dar am modificat in baza de date ca sa apara mesajele despre DN73C la final, erau intercalate cu pozele lui rocklee. Deci nu va speriati, nu s-a intamplat nimic rau, am modificat eu, de aceea mesajele apar diferit acum fata de azi-noapte/aseara.

Ionut

Quote from: dr4qul4 on May 27, 2018, 01:07:28 AM
@bogdan  cluj, 704h nu are treaba cu autostrada. E gresit pe osm. Vezi in plan. Se face alta bretea care ca supratraversa 704h

Intr-adevar, e gresit pe OSM/Harta Proiectelor. @cristi5 & friends, daca puteti modifica.

Nodul Curtea de Arges are giratie in DN73C, nu in DJ704H: