News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

TibiV

La 0.32 avem trecere la nivel a unui DN (este adevarat, un DN devenit "peste noapte" de "importanta nationala"...) cu o linie CF.
Fix la stadiul de acum 30-40 de ani, cu dale de beton intre sine.

Probabil CFR Infra tine de ministerul transporturilor din Uzbekistran, nu de cel din Romania...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Vad ca apar niste detalii in acest articol pe care nu le am in tabelul magic. @NGC, poti confirma?

Quote1. Licitațiile pentru tronsoanele unu și cinci ale autostrăzii Sibiu – Pitești au trecut de primele etape. Până la finele lunii avem șanse să știm care vor fi firmele ce le vor executa.
Se insinueaza ca nu s-ar mai prelungi termenul de 31 mai. Contestatia Trameco nu va fi transata pana atunci. Nici nu are inca termen.

Quote2. Etapa de evaluare tehnică a ofertelor pentru secţiunea 1 s-a încheiat pe 3 mai 2018, iar în prezent are loc evaluarea financiară.
Cred ca e corecta afirmatia asta.

Quote3. Pentru secţiunea 5 Curtea de Argeş – Piteşti, au depus contestaţie italienii de la Itinera. Pe 11 ianuarie, Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC) le-a respins contestaţia.
Corect? Eu nu am prins in tabel contestatia Itinera. Poate mi-a scapat. Daca au depus contestatie si s-a respins la CNSC, au mai mers si la CAB?

OraDeSibiu cu preluare de la oficiosul Econonica.net

alecu26

#40487
Quote from: NGC on May 24, 2018, 06:35:27 PM
Quote from: adrian rosca on May 24, 2018, 11:33:42 AM
Si atunci cine lucreaza la rigole?

Astia lucreaza la rigole. Am reusit sa fac rost de 3 poze de la o sursa.

Eu recomand o vizita a ITM ului pe acolo.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nrb

nu recomand, mai mult ar încurca încurcătura   :-[

iulius

Ce se mai aude de tunelele de pe LD2, mai exista vreo speranta pentru ele anul acesta?

gdaniel


Vice33

Da, din descrierea postării celor de la DRDP Timișoara mi-a spri în ochi acest pasaj: "Lucrări mai deosebite se desfășoară în zona dealului Șoimuș, unde se montează ancorele pentru plasele de susținere a taluzului de debleu"...

tom_sawyer

Adica nu mai fac zid de sprijin, ci pun niste plase? Asa vor sa termine lotul anul asta?

madsnowman

Hola Catea poze de la Holdea, de astazi, ora 13:
































Powered by API/PUM imgur uploader


dr4qul4

#40494
cine a zis ca fac zid de sprijin? PT-ul e secret, au fost doar speculatii, dar nimeni nu putea crede ca vor face zid de sprijin la suma licitata. Eu sper ca vor torcreta beton peste plasele alea  si va arata la final ca aici

Dar ma tem ca vor arata ca pe Valea Oltului; si plasele alea au  nevoie de intretinere ca sa reziste.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

danutzu_1069

In Turcia predomina metoda asta de torcretare...

cristi5

"Taluz de debleu" daca bine pricep se refera la partea de nord (spre deal). Acolo pun plase sa tina versantul, care e un soi de debleu. Versantul fiind fieros, sau oricum ceva material care a rezistat eroziunii Muresului mii de ani, probabil nu ne asteptam la probleme.

Ce vor face la sud (spre DN), unde e rambleu, e marele secret dar in cea mai mare parte incape un terasament cu panta aproape de 1:1, autostrada fiind la max 19m de DN in plan vertical si la max 50 in ax (23 la margine) in plan orizontal.

La capatul vestic (Bejan) va fi probabil o structura mai speciala, dat fiind ca distanta A-DN scade spre zero. Eu am speculat ca va fi pur si simplu inca o grinda de pasaj. O sa vedem curand.

Ionut

Felicitări UMB pentru transparență! Sa luati lecții de la Deme, domnilor! Acum să curgă dislike-urile.

Vice33

Lasați UMB-ul sa termine lucrarea, stie el ce stie, are asul in maneca...nu mai tot fiti carcotasi si ironici la adresa lor, chiar nu inteleg aceste ironii...pana acum a dat clasa la toti ceilalti antreprenori, asa ca nu vad de ce sa ne legam de ei cu asemenea "laude"...

calins

Cosava e inchisa. Suntem deviati de la margina prin sintesti, birchis, savarsin. Cred ca deschid prin giratoriu