Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 73 Guests are viewing this topic.

NGC

#40470
Am uitat sa va zic ceva, asa ca mai trec o data aici mesajul acesta.

Quote from: NGC on May 22, 2018, 08:47:26 AM
Quote from: NGC on May 19, 2018, 10:15:16 PM
2. Desi contractul cu SALINI IMPREGILO pentru LD2 este "in aer", astazi se turna beton la rigolele pasajului peste A1 de la capatul lotului LD2, adica la pasajul unde o unde o rampa a pasajului nu e facuta, dar se lucra la rampa deja facuta.

Quote from: nelu55 on May 20, 2018, 07:36:52 AM
Confirm cele scrise de NGC la punctul 2.In data de 17 05 am trecut prin zona si am vazut rigole turnate.

Quote from: adrian rosca on May 21, 2018, 04:53:24 PM
Nu stiu daca ati observat ceva in documentul CNAIR din 28 martie postat de @NGC in 28 aprilie  :)



Sursele zic ca exact la rigolele de colectare se lucra.

Asa cum se poate vedea si la punctul 3 din paragraful 8.4 din documentul pe care l-am pus deja pe forum, lucrarile pentru finalizarea sectiunii D "vor fi executate prin grija Beneficiarului".



GDPR

#40471
Aha, stai ca incep sa inteleg. Comisia de receptie a respins receptia la terminarea lucrarilor prin PVRTL si atunci s-au aplicat automat prevederile art. 22, aliniatele (1) si (3) din HG 343/2017:

"(1) Investitorul preia construcţia de la executant în baza procesului-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor.
(3) Este interzisă utilizarea construcţiei a cărei recepţie la terminarea lucrărilor a fost respinsă, până la finalizarea remedierilor, aceasta fiind pusă în stare de conservare prin grija şi pe cheltuiala investitorului.
"

Si atunci cine lucreaza la rigole? Mi-e greu sa cred ca CNAIR s-ar mobiliza atat de repede.


horatiu.cosma

#40472
@adrian rosca, pe lângă legislație, mai există și aspecte contractuale. Eu zic că în momentul de față, atât secțiunea D, cât și secțiunea E sunt în contractul celor de la Salini. O scrisoare a celor de la CNAIR prin care respectivele tronsoane sunt scoase din contract nu are nicio valoare, atâta timp cât nu se operează și niște adiționale la contract. Și deocamdată nu s-a întâmplat acest lucru. Eu v-am mai zis că noțiunea de contract și de responsabilități ce decurg din el nu prea sunt importante pentru cei din CNAIR. A venit Neaga, amic cu Salini, Salini reia lucrările pe D, nu m-aș mira ca și pe E într-un viitor apropiat  :lol:. Lucrurile astea se cam întâmplă după ureche la CNAIR. La Paris, acolo unde se judecă pe acte, hârtii, responsabilități contractuale nu merge "hai nene că suntem băieți buni, vroiam și noi o autostradă, dar nu ne-a chiar ieșit cu hârtiile și cu SF-ul făcut de niște amici de-ai noștri în birou, las-o mai moale cu claim-urile alea".

mastereve

Ar fi bine sa se reia pe D si pe E... sau vrem neaparat reziliere si inca 10 ani de zvarcoleli?


Sent from my iPhone using Tapatalk

GDPR

#40474
^^Pai da, crezi ca sunt in stare "specialistii" din CNAIR sa puna in acord contractele cu modificarile legislative aparute pe parcursul derularii lor? Si cum legea "bate" contractul, rezulta o mare varza contractuala, din care desigur ca beneficiaza pe la Curtea de Arbitraj onor contractorii.

NGC

Eu zic sa mai cititi o data cu atentie ce scrie in acel document. ;)



GDPR

#40476
^^CAD-ul nu este "instanta" finala. Referitor la sectiunea "D", exista vreun document in care sa se specifice negru pe alb, si nu doar intr-o nota de subsol, ca Salini e pa?

NGC


NGC

Quote from: adrian rosca on May 24, 2018, 11:33:42 AM
Si atunci cine lucreaza la rigole?

Astia lucreaza la rigole. Am reusit sa fac rost de 3 poze de la o sursa.







Betoniera are numar de inmatriculare SB 11 EZR, iar masina SM 07 TKO.

NGC

Quote from: adrian rosca on May 24, 2018, 06:32:02 PM
^^CAD-ul nu este "instanta" finala.

Am gasit si mesajul meu mai vechi.

Quote from: NGC on April 28, 2018, 09:00:51 AM
Ignorati aia cu rezilierea. M-am si gandit sa tai partea cu capitolul 8.3 pentru ca va crea confuzie.

In 14.03.2018 s-a respins receptia pentru sectorul D, inclusiv CIC. ;)

Cititi cu atentie ce scrie la inceputul penultimei pagini.

Quote
"Incetarea partiala" [...] este legala.

Asta a decis CAD. Atentie, nu CAB ci CAD !!! ;)

Asa ca ramane cu "incetare partiala" si la revedere. Bine, ca se va contesta decizia CAD e deja altceva.


Ionut

Luati cu o doza sanatoasa de retinere ceea ce spune Marius Popovici. Ma refer la articolul din Ziarul Unirea de mai sus. Are talentul sa amestece jumatati de adevar cu jumatati de aberatii. De exemplu cum vede el/dumnealui ca LD4 este gata in 3-4 luni.

GDPR

^"Decizia inteleapta a beneficiarului". Bine ca nu a partidului :lol:

gruiarew

Scurt update:
A1 OS3: Sunt lucrări la podul peste Amnaş. Circulaţia e deviată pe banda de urgenţă. Grijă mare că nu se respectă nici un semn, e o înghesuială ghiolbănească;
Pe DJ706A era agitaţie mare cu basculante şi am prins transport agabaritic (cărau chestia aia de aşterne asfalt, nu ştiu cum îi zice). S-a dus spre Brănişca, eu am făcut stânga peste baraj la Mintia să ies în naţional;
Grind mi se pare că s-a ajuns la nivel;
Holdea se asfalta, am prins de două ori paleta roşie;
Coşeviţa - Coşava au mai cârpit la el, grijă că sar la pietricele într-o veselie.

Cam asta am văzut eu azi:

'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

danutzu_1069