Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 23 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on May 19, 2018, 10:15:16 PM
2. Desi contractul cu SALINI IMPREGILO pentru LD2 este "in aer", astazi se turna beton la rigolele pasajului peste A1 de la capatul lotului LD2, adica la pasajul unde o unde o rampa a pasajului nu e facuta, dar se lucra la rampa deja facuta.

Quote from: nelu55 on May 20, 2018, 07:36:52 AM
Confirm cele scrise de NGC la punctul 2.In data de 17 05 am trecut prin zona si am vazut rigole turnate.

Quote from: adrian rosca on May 21, 2018, 04:53:24 PM
Nu stiu daca ati observat ceva in documentul CNAIR din 28 martie postat de @NGC in 28 aprilie  :)



Sursele zic ca exact la rigolele de colectare se lucra.

GDPR

#40456
^Eu am vrut sa zic altceva: rampa 2 a pasajului de la km 47+090 este mentionata in raportul CNAIR ca si lucrare nefinalizata din cadrul sectiunii D. So, another myth busted, pam, pam! :) Acum sa vedem cand se va devia LEA, ca sa poata fi finalizate lucrarile din zona pasajului, inclusiv rampa.

gdaniel

#40457

Ionut

#40458
Quote from: NGC on May 20, 2018, 08:28:17 AM
Dupa cercetare geofizica, avem si acum si foraje atribuite direct.

"Achizitie de servicii de Realizare investigatii de teren (foraj) pentru Autostrada Sibiu – Pitesti in zona tunelului Poiana km 60 + 021- km 61 + 721"

Contractul a fost atribuit in 18.04.2018 catre GEOSTUD contra 123,304.50 RON fara TVA.

@NGC, nu stiu cum ai obtinut tu data de 18.04.2018 pentru atribuire pentru ca forajul a fost efectuat inca din februarie 2018. :) Informatia este 100% certa, forajul a fost facut si raportul geo a fost predat si platit deja de CNAIR.

Ceea ce va pot zice acum este ca:
1. S-a cerut forarea in apropierea varfului versantului traversat de tunelul Poiana. S-a inceput forajul, au ajuns la aprox 30 m si s-au oprit pentru ca au dat de marna, material oarecum stabil si CNAIR a cerut prestatorului sa se opreasca si sa mute foreza un pic langa pentru a studia alt strat.

2. Zis si facut, au mutat mai spre capat si au forat pana la 90 de metri, de sus de la suprafata si pana sub linia rosie a autostrazii.

Deci teoretic au facut doua foraje in loc de unul. :)

anacronox


NGC

#40460
Quote from: Ionut on May 22, 2018, 11:21:42 AM
@NGC, nu stiu cum ai obtinut tu data de 18.04.2018 pentru atribuire pentru ca forajul a fost efectuat inca din februarie 2018. :) Informatia este 100% certa, forajul a fost facut si raportul geo a fost predat si platit deja de CNAIR.

Bine ca ai adus vorba. :p

In sfarsit a observat cineva neconcordanta. :D

Nota de comanda pentru aceasta achizitie directa a fost emisa in 22 Decembrie 2017.

Dupa cum ai zis, CNAIR a platit deja ceea ce a facut GEOSTUD. In 18.04.2018 a emis un ordin de plata in valoare de 123,304.50 RON fara TVA, dar a mai emis si un alt ordin de plata in valoare de 23,427.85 RON fara TVA (adica TVA 19%).

Data de 18.04.2018 pentru finalizarea achizitiei este si ea 100% certa. Daca achizitia a fost finalizata abia in 18.04.2018 si valoarea de atribuire este de doar 123,304.50 RON fara TVA (adica exact valoarea din primul ordin de plata din 18.04.2018), si pe de alta parte, nota de comanda a fost emisa in 22.12.2017, rezulta ca au facut o achizitie suplimentara de servicii si au dreso cumva, probabil pentru a se incadra in valoarea maxima permisa pentru o achizitie directa.

A656

Astăzi la ora 18:45 se circula pe un sens, la paletă, pe DN în zona giratoriului de la Holdea. Se amenaja/asfalta descărcarea din DN înspre giratoriu pe direcția Margina. Era mare forfotă acolo. Din păcate fară poze, am prins verde.

Ionut

Quote from: A656 on May 22, 2018, 10:46:24 PM
Din păcate fară poze, am prins verde.

Mai rar sa fie omul trist ca a prins verde la semafor. :lol:
Multumim de vesti! Deci este iminent transferul traficului prin giratoriu.

A656

^mda
Și la Soimuș sus pe viaduct erau ceva muncitori în portocaliu. La 19:35.

nctind

Am trecut in viteza pe A1 si raportez urmatoarele:

- multe reparatii in curs pe toata lungimea autostrazi (cred ca e de bine asta, se faca macar ceva intretinere)
- la margina este pustiu, nici macar un muncitor nu am vazut
- la holdea se asfalta conexiunea cu dn, erau si niste escavatoare in rond sapau sau nivelau si se turnau rigole / santuri atat in zona rondului cat si pe versantul de deasupra.
- se lucra slabut intre holdea si primul ecoduct si cam la fel si in spatiul de servicii
- la grind se lucra la terasamentul dintre CFR si DN si erau destul de sus (1-2m pana sa anunga la nivelul final)
- pe lotul UMB se lucra destul de bine in zona pe care am parcurs-o (mintia - soimus)
- la aciliu, in fosta zona demolata erau ceva lucrari de stabilizare pe un versant, dar din ceea ce am vazut nu sunt lucruri grave de reparat cel putin la prima vedere.

prd.marius

Chiar, pe lotul Cunta-Saliste, se lucra acum cateva saptamani la niste denivelari.
Oare s-au incheiat lucrarile?
P.S. question: Tot ca barca pe valuri se merge dupa "reparatiile" facute de CNAIR?

adiarc

Lucrarile nu s-au incheiat......se lucreaza la asfaltari si schimbare rosturi de dilatatie la cateva pasaje de pe acest lot,iar per ansamblu lotul este tot mai denivelat

In apropiere de viaductul Aciliu,se lucreaza la taluzari si se pun si geogrile umplute cu pamant vegetal pentru stabilizarea stratului superficial.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Cred ca aici Hidroconstructia a prins contract pe viata. Best job never ends.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Pentru PiSi 5 am trecuta in tabel o contestatie TRAMECO.

Intrebari:
1. este la CNSC, TB sau CAB?
2. stadiul ei?
3. link?

:cheers: