Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 69 Guests are viewing this topic.

cezar-mario2012


user201

Mersi de lămuriri legate de acea supra(sub) traversare.

tonică

daca ar fi fost dupa mine, ceea ce fireste nu se intampla, as fi rupt podul si nodul de la deva care fac parte din lotul 4 si le-as fi licitat separat. Nu stiu daca la costuri iesea mai bine ori mai prost dar sigur ar fi putut fi facut mai repede decat odata cu intreg lotul. Inca se mai poate face asta cred, la cat se mosmondesc cu licitatiile si vazand pe teren cum decurg lucrurile..

Ionut

Nu ar fi mare smecherie pentru constructorul de pe lotul 4 Lugoj-Deva sa faca nodul Soimus repede... dar trebuie sa se doreasca acest lucru.

rocklee

dupa cum am vazut pe proiectul de la nodul soimus se pare ca acolo avem cel mai mare [lung]  pod de pe autostrada nadlag sibiu ...afara de viaductele ....sin judetul sibiu...!! :(


marcelbanu

Vă rog explicați-mi cum se numerotează loturile autostrăzii între Deva și Lugoj.
Începînd de la Deva...

Mulțumesc !
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

bogdymol

^^ Incepand de la Lugoj sunt in ordine (1 - in constructie, 2,3,4 - in suspans). Nu stiu sa-ti dau exact pozitiile km sau locatiile din punctele in care se schimba lotul.
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Pelbartus

Ca la nebuni, pe bune.

"Deşi au depus toate solicitările necesare, compania de distributie a energiei electrice nu a mutat stalpii din preajma autostrăzii."

http://www.digi24.ro/stire/Firele-de-medie-tensiune-incurca-lucrarile_103317

Anonymity

#7539
Quote from: Pelbartus on May 14, 2013, 10:25:42 PM
"Deşi au depus toate solicitările necesare, compania de distributie a energiei electrice nu a mutat stalpii din preajma autostrăzii."

Daca le ia 1 luna pentru o hartie, aviz tehnic de racordare pentru consumator casnic, ne asteptam sa se miste mai bine la problemele mai complicate?

Pana se termina lotul 4, cel care incepe Deva/Soimus mi-e teama ca problemele intre Deva si Orastie vor ramane. Inca mai sper ca o sa gaseasca o solutie mai inspirata decat semigiratoriile de la iesirea din Deva spre Arad si nu o sa astepte terminarea lotului. Am fost de cateva ori prin ele si fiind aglomerat mereu se gasea cineva care nu intelegea sau nu vroia sa inteleaga cum functioneaza prioritatea acolo. Intre Orastie si Alba, drumul este destul de drept si pentru cei ce pot folosi varianta prin Vintu de Jos e chiar in regula. Problemele critice imi par pana una alta centura Sebes, si accesul pe si de pe Deva Orastie.

marcelbanu

#7540
@bogdymol, mulțumesc...
Ca să zic așa, zona mea de acoperire, de supraveghere,
înseamnă că este lotul IV...

Dacă va lua acest lot UMB, deja știu unde se va plasa stația de asfalt,
pe fostul loc avut la reabilitarea DN7.

Aparatul foto e la ascuțit...
Ne pregătim de spionaj...  :lol:
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

Ionut

Autostrada A1 Lugoj-Deva arata cam asa:

Lot 1: km 0+000-km 27+620 | Constructor: Tirrena Scavi-Condotte-Cossi
Lot 2: km 27+620-km 56+220 | Constructor: se va anunta oficial in curand
Lot 3: km 56+220-km 77+361 | Constructor: se va anunta oficial in curand
Lot 4: km 77+361-km 99+500 | Constructor: se va anunta oficial in curand
In total: 99,5 km.


Initial erau un pic altfel impartite loturile (cateva sute de metri diferente), insa apoi am vazut ca s-au modificat si se pare ca lungimile exacte sunt cele puse de mine mai sus. Oricum, per total tot 99,5 km sunt (Sanovita->Soimus).

Si harta:


(click pe harta pt marire -> save as - sau click aici)

hentz

Quote from: Pelbartus on May 14, 2013, 10:25:42 PM
Ca la nebuni, pe bune.

"Deşi au depus toate solicitările necesare, compania de distributie a energiei electrice nu a mutat stalpii din preajma autostrăzii."

http://www.digi24.ro/stire/Firele-de-medie-tensiune-incurca-lucrarile_103317

Apropo de asta in urma cu ceva timp @nenea_hartia ne-a pus la dispozitie un document in care se explica pasii si procedurile pentru astfel de mutari ,cu o speta tocmai pe stalpii de la electrica.Eu nu il gasesc ,poate ne ajuta nenea si mai pune inca o data sa se lamureasca toata lumea
Multumesc!

marcelbanu

#7543
În primul rînd, ca să deconectezi o linie de tensiune, trebuie avut în vedere ce obiective strategice sau nu, se alimentează pe acea linie.
Apoi, dacă acei consumatori se pot alimenta, pe durata întreruperii tensiunii pe linia respectivă, din altă parte, din altă sursă, din altă stație electrică.
Acea stație electrică, este sigură în funcționare, poate fi înlocuită în caz de avarie ? Adică există o rezervă pentru acea stație ?
Asigurarea tutor condițiilor de protecția muncii împotriva apariției accidentale a tensiunii la locul de muncă...

Credeți că a scoate o line de medie tensiune din funcționare e la fel de simplu cum scoateți cablul de la aspirator din priză acasă ?

Adevărul este că, odată proiectat traseul autostrăzii, se puteau lua măsuri din acea clipă, nu după ce încep lucrările efective...
Sau, cel mai rău caz, după demararea lucrărilor, trebuiau luate acele măsuri...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

hentz

^^
Zic sa asteptam sa ne puna la dispozitie acel document,in care ne explica tot,de la unghiul de traversate al retelei fata de drum asa cum prevede stats-ul,pana la modul in care se intruneste conducerea companiei pentru aprobare, etc.
Nu sunt in stare sa il reproduc integral din memorie, dar va pot spune ca face lumina in privinta acestor intarzieri.