Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 43 Guests are viewing this topic.

wifi

Am trecut si eu in urma cu o zi si cateva ore pe acolo. Bune sunt ciresele ce se vind pe marginea DNului. Drumurile comunale sunt lux fata de ce se prezinta a fi alea 15 km ce ne vor chinui si dupa ce (sper!!!) vom avea LD3 + LD4 cu descarcarea necesara. 2018 este utopie, am vazut dealul si imprejurimile, din pacate nu am foto, aici mai este de lucru, nu gluma. De la Bejan la Ilia se poate termina vara aceasta, dar de la organizatie la jonctiunea spre Simeria este un "mic tunel" in ceea ce priveste complexitatea.

nelu55

Confirm cele scrise de NGC la punctul 2.In data de 17 05 am trecut prin zona si am vazut rigole turnate.La capatul   sectorului D din LD2, erau citeva utilaje parcate.Era ora 9 si nu lucra decit un buldozer,care nivela niste pamant, la aprox.30 m de pasaj inspre Nemesesti.Stilpii de electricitate sunt tot acolo.Nu s-a relocat nici unul.In afara de rigole,s-au mai facut niste taluzari.In zona lucrarilor, DC 100 s-a relocat provizoriu,asa cum se vede din filmare.Este plin de gropi,pe o portiune este folosit si de utilajele care mai lucreaza si nu au drum tehnologic.Cind ploua,te rogi sa nu ramai inpotmolit.

NGC

PiSi 6

Quote from: Ionut on May 18, 2018, 09:28:10 PM
Ah stai ca acum cred ca am inteles exact la ce te referi. Linia aceea dintre A1 si DN73C la Tigveni este pur si simplu un drum de legatura. Sigur NU va fi profil de autostrada, cel mai probabil va fi drum 1x1, dar poate avem o surpriza si se cere in caietul de sarcini pentru Sectiunea 6 (adica exact ce tocmai ne-a zis NGC ca apare pe SEAP imediat) un profil 2x2. Vedem ce se cere in documentatie... vedem daca e vorba de lucrari sau SF+PT asa cum zicea horatiu.cosma mai sus. Cert este ca acei cativa km dintre A1 si DN73C pe langa Tigveni nu vor fi autostrada. Autostrada e doar A1.

Iar S6 este reabilitarea intre Tigveni si Ramnicu Valcea. Sa vedem DACA se va cere reabilitarea si intre Tigveni si Curtea de Arges... de multe ori "vedem", stiu. Vedem acum ce se cere in caietul de sarcini pentru S6 (ne spune NGC cand e sus pe SEAP si vom descarca documentatia).

Quote from: horatiu.cosma on May 18, 2018, 08:25:35 PM
Nu cred că au niciun fel de documentație. Din câte știu în 2008 în SF-ul Iptana nu s-a făcut nimic pentru S6. Tind să cred că dacă licitează ceva, e pentru SF și eventual PT, nu pentru construcție.

Pe radarul vrabiutelor a aparut semnul de documentatie de atribuire pentru PiSi 6. Din informatiile pe care le-am primit, rezulta ca este vorba despre realizarea unei expertize tehnice pentru DN 73C spre Ramnicu Valcea, plus realizarea unui SF pentru un drum de legatura nou pana la Tigveni, cu studii geo, evaluarea impactului asupra mediului, etc si obtinerea autorizatiei de construire.

Incercam sa aflam mai multe saptamana viitoare si sa facem rost de caietul de sarcini. Nu va bateti capul sa cautati prin SEAP / SICAP, pentru ca de la transmiterea "spre SEAP" si pana la lansarea licitatiei efective mai poate dura ceva vreme, daca ANAP respinge documentatia. Va dau de veste cand e cazul si o sa revin.

NGC

Quote from: NGC on May 17, 2018, 08:33:41 PM
Am uitat ce era mai important.

"Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti km 92+600 – 122+950"

Informatia inca nu este publica, dar avand in vedere ca in principiu maine va fi, va spun deocamdata "pe surse" ca asocierea condusa de TRAMECO a fost descalificata in etapa de evaluare tehnica si a contestat descalificarea la TB.

Quote from: Ionut on May 17, 2018, 09:04:27 PM
Sa ne confirmi te rog. E importanta licitatia.

E confirmat.

NGC

#40414
Quote from: NGC on November 03, 2017, 11:55:58 PM
Quote from: NGC on November 03, 2017, 10:14:28 PM
CNAIR se preface ca ne informeaza, iar noi ne prefacem ca nu stim nimic. ;) :p :D

In timp ce Ionut scria pe FB, CNAIR avea alte planuri.

Sa vedem ce au mai trimis vrabiutele catre centrul de comanda. :D

Timeline
04.10.2017, 05:28 - Ionut scrie pe FB
04.10.2017, 16:14 - CNAIR intentioneaza cumpararea directa a serviciilor de mai jos
05.10.2017, 15:36 - Incepe cumpararea directa
05.10.2017, 16:14 - Contractul este atribuit catre IGR contra 44,500.00 RON fara TVA

"Servicii de Cercetare Geofizica in zona Tunelului Poiana pentru Autostrada Sibiu-Pitesti"

Quoteservicii de cercetare geofizica a terenului de fundare prin utilizarea metodei electrometrice/metoda rezistivitatii in curent continuu, varianta sondajelor electrice verticale(SEV), ce cuprind urmatoarele lucrari:-1 profil SEV longitudinal cu lungime de 630 m si adancime de investigare de 100 m; 2 profile SEV transversale langa forajele beneficiarului cu lungime de 630 m si adancime de investigare de 100 m. La sfarsitul cercetarilor se v-a preda beneficiarului profilele electrometrice, interpretarea lor cu EarthImager 2D cat si coordonatele lor, precum si datele brute daca sunt necesare.Termenul de finalizare a studiului este de 7 zile de la terminarea masuratorilor de teren.

Quote
Prin Servicii de cercetare geofizica se vor obtine informatii privind configuratia reliefului masivului de roca (grosimea depozitelor acoperitoare si accidentele tectonice care le-au afectat, prezenta acumularilor de ape subterane).
Investigatiile vor fi realizate in scopul analizarii terenului de fundare pentru tunel si vor fi realizate astfel încât pe baza interpretarilor datelor obtinute din aplicarea metodelor de cercetare geofizica sa fie obtinute:
  - dimensiunile, adancimea, configuratia elementelor geologice si nivelul apelor subterane;
  - dimensiunile si localizarea neomogenitatilor din adancime (falii, planuri de alunecare, goluri, obiecte îngropate etc).
  - tipurile de accidente tectonice care ar putea afecta terenul de fundare.
Pentru atingerea scopului propus, cercetarea geofizica a terenului de fundare pentru tunel, cercetarea va fi executata prin utilizarea metodei de investigare electrometrica, mai precis a metodei rezistivitatilor in curent continuu, varianta sondajelor electrice verticale (SEV).
Vor fi executate cel putin doua profile SEV transversale, de lungime minima de 620 m/profil, pe langa forajele Beneficiarului, si un profil longitudinal de minim 620 m in axul tunelului, astfel incat sa fie acoperita conditia de investigare, adancimea de circa 100 m.

Dupa cercetare geofizica, avem si acum si foraje atribuite direct.

"Achizitie de servicii de Realizare investigatii de teren (foraj) pentru Autostrada Sibiu – Pitesti in zona tunelului Poiana km 60 + 021- km 61 + 721"

Contractul a fost atribuit in 18.04.2018 catre GEOSTUD contra 123,304.50 RON fara TVA.

Ionut

#40415
Geostud. Asta e bine.

PS: Ma bucur sa vad ca toata presiunea facuta de noi public si privat (CM POIM) privind tunelul Poiana are macar cateva urmari pozitive.

Quest

Multumim Gruia ptr update !
Eu am mai deschis problema asta aici, iar raspunsul a fost ca nu e nevoie. Va exista iluminat nocturn pe pasajul si pe giratoriul de la Holdea ? Cind vii dinspre Cosevita cobori pe pasaj cu 6% si dai de un giratoriu in care trebuie sa te incadrezi. Daca nu pun iluminat, macar inconjoara giratoriul cu elemente Jersey echipate cu catadioptri, care sa faca pe timp de noapte usor vizibil limita traseului de urmat ?
Common sense will get you far !

wifi

Pe DN nu prea, nu cred ca vor face iluminat nocturn. Povestea Holdea va fi candva istorie, dupa ce vin tunelurile scade circulatia pe acolo drastic. Asa a fost si inainte, de la Sacamas la Lugoj abia intalneai vreo masina. Sigur ca dureaza, mai problematic este drumul spre Margina, acolo trebuie neaparat facut ceva.

Quest

Dar siguranta circulatiei in giratoriu e o necesitate care trebuie satisfacuta ACUM, chiar daca nevoile acesteia vor scadea dupa terminarea tunelurilor, peste ani si ani de zile.
In giratoriu, pe directia Cosevita -> bretea catre A, iesirea din giratoriu va fi simpla intrucit ai de parcurs 1/4 din el, 90* si cobori pe bretea. In schimb pe sensul invers, urcind din A intri in giratoriu si trebuie sa parcurgi 3/4 din el, 270*.
Plus ca pe iesirea din giratoriu si portiunea de drum catre pasaj, cota terenului e deja mult mai jos, daca nu vor fi parapeti sau elemente Jersey, dau in scris ca mai devreme sau mai tirziu cineva nu sa va incadra corect, ci se va rasturna din drum la o cota a terenului cu vreo 8-9 m mai jos, vedeti poza cu stadiul lucrarii din 11.2017.

Common sense will get you far !

adiarc

si totusi suma de atribuire ( 123.000 ron ) mi se pare f.f mica.....cred ca de abia ajung pt un drum de acces spre cotele.cele mai inalte pt camionul/camioanele cu foreza de geoinvestigatii.....

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

wifi

To Quest:
De acord, numai ca noi stim cu cine avem deaface. Trebuie sa fim bucurosi daca nu suntem nevoiti sa dotam masinile noastre cu senile. Asazisele reparatii ce s-au executat recent sunt departe de un carosabil civilizat. La ce foloseste un giratoriu luminat daca nu ai cum ajunge pana acolo, daca pe deal in sus pierzi rotile in gropi. Si zau ca nici mai incolo nu-i drumul prea, dar exact portiunea aia de 15 km este sub orice nivel.

flashu74

Cel mai probabil giratoriul nu va fi iluminat, dar parapetii laterali nu au cum sa lipseasca deoarece acolo lângă pod înălțimea este mare.

horatiu.cosma

^^^
I-a ajutat CNAIR cu accesul și transportul utilajelor. Cârpeala CNAIR cu acest unic foraj a demonstrat încă odată că SF-ul din 2008 nu e nici pe departe ce trebuie pentru a se lansa PT+execuție pe baza lui. Există niște falii pe acolo, care evident că nu apăreau în 2008, când se făcuseră 2 foraje la capetele tunelului de 2,6 km. Chiar și un singur foraj e insuficient pe o așa distanță, dar măcar avem acum o documentație mai apropiată de realitatea din teren.

Referitor la ce a zis NGC cu Holdea și LD2, la Holdea se dorea încă de săptămâna asta devierea traficului pe pasaj, dar nu i-a ajutat vremea. Săptămâna viitoare se va întâmpla cu siguranță și vor începe săpăturile (de urmărit). Referitor la LD2, s-a întors Groparul, prietenul celor de la Salini. În CNAIR nu funcționează ideea de contract, de relații contractuale, responsabilități și drepturi contractuale. Nu, acolo funcționează cumetriile. Dacă ești prieten cu mine o să funcționeze contractul, dacă nu, la revedere. O să vedeți că nu va mai pomeni CNAIR de acum înainte nimic despre mega-alunecările de teren și problemele tehnice de pe LD3. În schimb, s-ar putea să se răcească puțin relația cu UMB-ul, nu sunt cei mai buni prieteni ai lui Neaga, sau cel puțin nu erau prin 2014-2015  :D.

delacroix

Quote from: horatiu.cosma on May 20, 2018, 11:15:00 AM
^^^
... Există niște falii pe acolo, care evident că nu apăreau în 2008, ...
Cand au aparut faliile, cine le-a descoperit si de ce ?

horatiu.cosma

^
Statul paralel și interesele obscure care nu vor ca românii să aibă autostradă peste munți le-au pus acolo :))).