News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 16 Guests are viewing this topic.

NGC

Tot loz necastigator.

Cuiva o sa ii fie tare draga pisicuta asta, desi mai trebuie sa creasca. :p


NGC

Bingo! :D

Va dau amanunte mai multe despre pisicuta in acest weekend, ca acum am treaba si va las sa va organizati pentru A8. Mult succes maine!

Ionut

Hm, interesant. Ma bucur ca scot S6, chiar i-am pistonat aproape de fiecare data cand am avut ocazia ca S5 e aproape degeaba fara S6. Intrebarea mea este ce au pus in documentatie pentru S6... ca Spea-Tecnic nu a livrat NIMIC pe S6... din cate stiu eu. Sunt tare curios.

Bonus: este prima licitatie majora scoasa pe HG1/2018, adica noul model de contract national.

Europiu

Noul model implicând ce anume, concret?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut

Complicat de explicat. Citeste mesajele incepand cu asta. Se poate discuta pe thread-ul dedicat despre noul model de contract national, asa cum este el denumit.

horatiu.cosma

Nu cred că au niciun fel de documentație. Din câte știu în 2008 în SF-ul Iptana nu s-a făcut nimic pentru S6. Tind să cred că dacă licitează ceva, e pentru SF și eventual PT, nu pentru construcție.

voicul

E de bun simt sa fie PISI6 lansata odata cu 5, mai ales ca sunt sectiuni cu sanse mari sa fie realizate in ritmul romanesc (candva adica).
Nu suna bine, dar cam este - nu sunt tuneluri, munti, fauna, flora, etc.

Daca in 5 ani avem PISI 5 - 6 si poate si Sibiu-Boita ... mare realizare am avea.

iulius

#40388
Uitandu-ma pe harta ochiometric ar fi circa3,5- 4 km de drum de legatura intre DN73C-Tigveni si A1 PiSi, presupun ca va fi tot A full profile, nu?


Ionut

Ce sa fie autostrada full profile? :o DN73C? :lol: Acel DN va fi pur si simplu reabilitat/consolidat. Autostrada e autostrada, DN este... DN (1x1). O sa filmez de la bord in curand. :)


iulius

Am vazut linia/legatura, trasat cu rosu (bine, ea nefiind numerotata cu distante km ca la A) si de aici mi-a venit acest dubiu, merci pt explicatii si mult succes pt maine pt A7-A8

Ionut

Ah stai ca acum cred ca am inteles exact la ce te referi. Linia aceea dintre A1 si DN73C la Tigveni este pur si simplu un drum de legatura. Sigur NU va fi profil de autostrada, cel mai probabil va fi drum 1x1, dar poate avem o surpriza si se cere in caietul de sarcini pentru Sectiunea 6 (adica exact ce tocmai ne-a zis NGC ca apare pe SEAP imediat) un profil 2x2. Vedem ce se cere in documentatie... vedem daca e vorba de lucrari sau SF+PT asa cum zicea horatiu.cosma mai sus. Cert este ca acei cativa km dintre A1 si DN73C pe langa Tigveni nu vor fi autostrada. Autostrada e doar A1.

Iar S6 este reabilitarea intre Tigveni si Ramnicu Valcea. Sa vedem DACA se va cere reabilitarea si intre Tigveni si Curtea de Arges... de multe ori "vedem", stiu. Vedem acum ce se cere in caietul de sarcini pentru S6 (ne spune NGC cand e sus pe SEAP si vom descarca documentatia).

Bogdan_Cluj

Si totusi, noi acum avem lansata doar sectiunea 5 (Pitesti - Curtea de Arges) si (se pare ca) urmeaza si sectiunea 6 (drumul DN73C + acea mica portiune de DN nou).
Doar ca sectiunea 5 se termina inainte de intersectia cu acel "ciot" din sectiunea 5, asa ca este nevoie si de jumatate din sectiunea 4 pentru a avea o ruta completa. Si sectiunea 4 inca nu a fost lansata, corect?

delacroix

Nu e drum de legatura nou, e DJ678 A ~2,5 km pana la DN73C. Nodul e in Sectiunea 4 deocamdata nelicitata, "dotata" cu un tunel deci nu e graba cu Sectiunea 6. La nivel de DN 1+1 se face lejer in 6-7 ani.