Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 36 Guests are viewing this topic.

Ionut

Quote from: iachi_da on May 13, 2013, 05:12:13 PM
Daca ma gandesc mai bine viductul ar trebui protejat cu parapeti de beton. Poate ca sunt parapetii. Totusi e o inaltime de 80m.

Vor fi parapete imense puse pe acel viaduct, stai linistit. Nu vor fi din beton, ci din otel. Nimeni nu-si asuma astfel de riscuri. Ce vezi in poza este doar un parapet temporar folosit pe santier. Merci de poze, foarte bune si relevante!

anacronox

#7456
lucrari intre Sebes si Cunta
Uploaded with ImageShack.us
lucrari la tunelul de Cale ferata peste care va trece autostrada.
erau utilajele celor de la colini acolo
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us

penad2007


stangabriel

Ieri,duminica se lucra sustinut pe Lugoj Deva 1,se montau zona Balint parapeti mediani,pe Drumul de legatura-Lugoj primele probe de asfalt si se montau grinzi la poduri.

Xenos


Judecand dupa pozele postate zilele astea, progresul lucrarilor este impresionant. La finele lui 2011 am mers cu masina de la Alba-Iulia la Sibiu, practic nu se facuse nimic, erau doar vreo 2 buldozere la o margine de DN 1 si o decopertare minuscula. Atunci ma gandisem ca va dura minim pana in 2016 pana cand vom avea o autostrada intre Sebes si Sibiu. Ma bucur ca m-am inselat!

penad2007

#7460
Quote from: anacronox on May 13, 2013, 10:08:35 AM
niste poze de ieri de pe Orastie Sibiu
Anacronox eu nu vad pozele astea, o fi din cauza mea?

user201

Mulțumiri tutor pentru pozele făcute în weekend.  :gj:

Se vede totuși un efort susținut din partea constructorilor pe majoritatea loturilor. Sincer dacă s-ar respecta noile termene apărute în presă ar fi oarecum OK, deși mă așteptam la mai multe.

Să sperăm că se va rezolva curând ceva și în zona Aciliu( grinzile acelea mari îmi fac speranțe ) și Pecica-Nădlac( fostul lot Romstrade ) pentru a nu trena lucrurile prea mult. Dacă până în vară se lămuresc toate situațiile pe loturile neatribuite + cel câștigat de UMB care e acum în instanță ( se mai știe ceva de el? ), eu zic că ne putem declara mulțumiți pentru România.


simba

Quote from: Shhhh on May 13, 2013, 02:57:44 PM

Din pacate se pare ca motivul real al criticilor de pe forum are mai mult legatura cu faptul ca s-a schimbat guvernarea. Unii tind sa duca in extrem anumite intarzieri pentru a-i pune intr-o lumina cat mai proasta (ce-i drept, cu de-alde Sova nici nu e greu) in timp ce-i ridica in slavi pe Boagiu/Nazare (uitand blocarea POS-T).
Daca ne uitam la comentariile de acum un an putem observa pesimismul exagerat ("vai, au venit astia la putere gata cu autostrazile). Chiar credeti ca se putea (mult) mai mult cu alta guvernare? Sincer!

PS: nu, nici 4 si nici 6 luni nu e mult. Nu stiu daca documentul asta a mai fost pus pe undeva dar poate e dragut sa vedem ce ar fi trebuit sa se intample in perioada 2007-2013. Cred ca uitam prea repede ce-a fost bine si ce a fost rau...

Din pacate motivul real al criticilor nu cred ca are nici o legatura cu cine e la guvernare acum (chiar daca stiu ca dumitale ii cam iubesti putin) ci cu ce fac cei care sunt (indiferent de culoare politica). Poate observi ca nu prea sunt tolerate comentariile politice pe forum si tare bine e asa.
Cat despre lauda exagerata, poate adusa UMB, cred ca ar trebui incurajate de noi firmele romanesti ,in primul rand, cat mai ales cele care isi faca treaba. Puteau sa intrazie si ei dar nu au facut-o si asta e de laudat. Din pacate pe alti nu avem sa-i laudam, poate ne va da ocazia d-l Sova sa-i vedem si pe alti la treaba pe alte sectoare de autostrazi, pe care sa le inceapa acest guvern si atunci sigur ii vom lauda.

sebba

Sailing away! S/Y Haimana

penad2007

#7465
Quote from: simba on May 13, 2013, 08:09:20 PM
Din pacate motivul real al criticilor nu cred ca are nici o legatura cu cine e la guvernare acum (chiar daca stiu ca dumitale ii cam iubesti putin) ci cu ce fac cei care sunt (indiferent de culoare politica).
Deja este laudat Domnul Ministru Sova in EVZ:
http://www.evz.ro/detalii/stiri/gandirea-de-coviltir-a-ministrului-sova-si-exemplul-unguresc-1037197.html

stangabriel

#7466
http://adevarul.ro/news/eveniment/cnadnr-pregateste-anunte-castigatorii-licitatiilor-loturile-deautostrada-timisoara-deva-1_519118b6053c7dd83f9576ff/index.html

Potrivit surselor din CNADNR, lotul 2, cu o lungime de 29 de kilometri, urmează să fie atribuit asocierii italiene Salini Construttori SpA - Secol SpA.

Lotul 3 din autostrada Lugoj-Deva, în lungime de 21 km, ar urma să fie construit de asocierea condusă de firma Teloxim Con, patronată de ,,regele asfaltului" Theodor Berna.

Lotul 4 al autostrăzii Lugoj-Deva ar putea fi construit de asocierea UMB Spedition-Tehnostrade. Asta cu toate că Unitatea pentru Coordonarea şi Verificarea Achiziţiilor Publice, din CNADNR, ar fi avut obiecţii cu privire la decizia comisiei de licitaţie, susţin surse din Compania de Autostrăzi.

Contractul pentru construcţia lotului 2 al Autostrăzii Timişoara-Lugoj urmează să fie scos din nou la licitaţie. Asta pentru că licitaţia precedentă, câştigată de consorţiul Spedition UMB-Tehnostrade, a fost anulată, la 11 aprilie 2013, printr-o decizie a Curţii de Apel Bucureşti.



alin_simeriaveche

dam...daca e asa, mie mi se pare trist. Mai bine Strabag. In italieni nu am incredere, sunt la fel de hoti ca noi. Daca e asa...Domnu sa aibe mila si sa ne ajute

udar

^^^
daca se reia licitatia pentru lotul 2 Timisoara - Lugoj  :bash:
ar merita blocarea drumului DN6 in semn de protest  ........... >:(

penad2007

De ce am eu impresia ca impotriva lui UMB se actioneaza concertat.
La lotul 3 sa nu fie un nou Romstrade .