Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 61 Guests are viewing this topic.

Liviu_udr


TibiV

Quote from: flashu74 on May 09, 2018, 09:50:41 PM
Odihna placută băieți!
Da, chiar merita baietii...
Probabil ca patronul lor este cel mai tare "in psihologa romanului" dintre toti antreprenorii.
"Va muncesc de va rup, dar la "Sfantul X" stati 10 zile cu familia, chiar daca sunt nemultumiti unii din CNAIR... sau chiar aia din API/PUM !"...
Si se pare ca functioneaza... ;)

:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprinel

#40202
Sau " Va muncesc de va rup, dar la Sfantul X va platesc asa cum se cuvine".
Eu zic ca muncitorii isi dau silinta si-n functie de cat si cum sunt platiti. Nimeni nu pleaca de acasa doar asa de drag. Si din ce-am observat in toti acesti ani la muncitorii UMB, este faptul ca muncesc intr-un ritm bun. Asta e concluzia mea. Isi merita banii primiti oricum.
Sanatate multa tuturor si sa speram ca la anu' v-om circula pe acest lot.

flashu74


alecu26

Asta cu plata...e asa si asa. Sistemul UMB e destul de bine pus la punct. Angajeaza cam toata familia, te ajuta si cu casa (am inteles ca la Adjud e un adevarat complex rezidential), dar atunci esti mai mult sau mai putin prizonierul firmei.

Pe de alta, parte, când ai profit declarat la fisc de 40%....e evident ca oamenii nu primesc bani foarte multi...dar daca ei sunt multumiti nu se poate comenta nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dominik

Pana Sambata seara sunt sus si celalalte 4 grinzi, in acest ritm cu  pe zi  :)
You're in Steelers Country

Europiu

@flashu74: nu e vitală întrebarea dar chiar sunt curios: cu ce pun grinzile alea, că macara nu apare în poze?
Altfel, mulțam de poze!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

vancouver

#40207
Quote from: Europiu on May 10, 2018, 10:45:12 PM
cu ce pun grinzile alea, că macara nu apare în poze?

L-au angajat pe Aliodor Manolea  :lol:

PS. pentru cine nu stie: Aliodor Manolea: Parapsiholog, prestator de servicii in energetica subtila, si activare a potentelor proprii. (sursa: https://www.hotnews.ro/stiri-politic-6833228-aliodor-manolea-profilul-complet-prestator-servicii-energetica-subtila-psiholog-devenire-afaceri-fara-succes.htm)
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

flashu74

Sunt 2 macarale telescopice pe roti.Le deplaseaza unde au nevoie. Astazi am vazut una in zona viaduct2, lucrau cu ea  cand turnau pilonii de lângă râu.

Vice33


Ionut

Termenele pentru PiSi secțiunile 1 și 5 sunt pe 31 mai. Vorbesc, evident, de evaluarea ofertelor. Avem vrabiute care stiu daca se vor anunța câștigătorii? Ceva imi spune ca nu mai e mult. Stiu ca nu se vor semna contractele decat dupa ce iese AM. Dar dacă tot au făcut asa, pot anunță câștigătorii și să arda și etapa contestațiilor până iese AM.

rusugxg

#40211
Intrucat e primul meu post, intreb aici: nu se poate face intrarea asa pana la aia definitiva? Pare ca ar fi loc

zuma80

Si eu aveam aceasta nelamurire, cum a fost incheiat acest lot Sebes-Deva in acest mod, fara a putea asigura continuitatea usoara a autostrazii.
Aceeasi deficienta o constat tot pe A1 la intrarea in Pitesti de la capatul sectiunii de autostrada.
Or sa fie probleme in momentul conectarii cu noua autostrada catre Curtea de Arges, pentru ca nu exista mult teren liber adiacent.
Pentru A6!

elphax

#40213
@rusugxg
unde vrei tu sa urce drumul pe autostrada (linia rosie) e de fapt unde vine autostrada. in partea stanga cum ne uitam la poza ta
adica ar trebui sa ii faca in lateral banda de urcare, cu fundatie si tot care nu cred ca se poate asa simplu

Vice33

Exact la varianta aceasta o propuneam si eu in toamna cand s-a mai vorbit de aceasta deviere temporara.

LA un moment dat oricum vor trebui sa inchida portiunea pentru conexiune, nu pot lucra sub trafic deviat...trebuie sapat, reconfigurat traseul actual vechi...