Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 70 Guests are viewing this topic.

adiarc

intelegeti ca acel deal presupune provocari tehnice majore...adica consolidarea lui pe aproape 1 km,viaductul,posibilitatea sa o ia cu totul la vale.....plus cnair ....asa ca tot ce iese in spatiul public sunt minciuni grosolane
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

luc

@Adiarc: stim cu toti ca speranta nu e la CNAIR ci la constructor si la solutia tehnica pentru acel deal, pe care nu o stim (inca). Pana o vom afla nu putem trai decat cu speranta...

flashu74

S-a lucrat sau nu destul pe LD4? Asta e o întrebare.
Dacă ar fi să luăm criteriul dorințelor noastre aș spune că s-a lucrat puțin. Aș fi vrut și eu să fie gata.
Dacă e să comparăm cu criterii specifice țării noastre (comparând cu alte loturi) aș spune că s-a lucrat mult.
Dar eu văd zilnic pe acești oameni lucrând (ca și rocklee de altfel). S-a lucrat în tot acest timp (ultimul an) într-un fel/ritm pe care eu în România nu l-am văzut. Deci ca o concluzie - mă declar mulțumit de evoluția LD4 în acest ultim an (ținând cont și de faptul că la deal au autorizații doar din final de august 2017).
Și ca să ne facem o idee, am facut o fotocomparație 21.05.2017-03.05.2018.
Comparația cu 21.05.2017 deoarece are același sens de filmare.

flashu74


flashu74


flashu74


flashu74


flashu74

#40072
Viaduct2. La imaginea de sus 21.05.2017.



Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

#40073
Bejan-Mintia. Cu scuze, la imaginea de sus a se citi 21.05.2017.



Powered by API/PUM imgur uploader

luc

#40074

flashu74

Zona baraj. Am fost neatent puțin și rectific și aici 21/05/2017.



Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74


flashu74


flashu74


flashu74