Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 63 Guests are viewing this topic.

rocklee

multumesc de poze si informati ..mariansb :D

mariansb

#7396
A, chiar am o poza de la nodul Sebes - Lancram din seara asta ; se lucreaza pe centura Sebes, dar nimic nou la acele baraci

[/URL]
[/img]
"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

nenea_hartia


Ionut

Marian, multumim de poze si de vestea cu filmarea. :cheers:
Se vede foarte bine stadiul la tunel, mai au de muncit...

neaguionutu

@Marian, multumim de poze !
De asemenea multumiri tuturor pentru fotografii si filmari !

myid

Cateva poze realizate ieri, scuzati calitatea pozelor
Confirm faptul ca ieri la orele 16:00 se lucra


la finisaje pe Simeria-Orastie


la tunel la Sacel,

se fora la deal la Aciliu

se asfalta pe centura Sebes

se stabiliza terasamentul pe Arad-Nadlac, lotul Alpine










Bonus :

penad2007


dorinparau

Quote from: mariansb on May 11, 2013, 09:48:23 PM


Ala nu e un viitor tunel? de ce e plin de nisip? parca nu era...

mishu77

Pentru ca e realizat prin tehnologia cut&cover (sa mai scris de nenumarate ori) unde se toarna peretii, apoi planseul si abia apoi se curata galeria de pamant si se face restul de lucrari.

anacronox

#7404
Se asfalteaza din greu la nodul de la Orastie, iar pe dn au aparut indicatoare spre A1.
Si pe lotul straco era o forfota foarte mare.
intre orastie si sebes strabagul lucra in forta. Era plin de basculante strabag atat pe dn, cat si pe traseul autostrazii
Pe centura sebesului este liniste si pace

vchira

eu nu inteleg de ce Pecia-Arad nu sa dat inca drumu la trafic. de ce dureaza atata? stie cineva care sunt problemele acolo?

sebba

Quote from: mishu77 on May 12, 2013, 12:23:17 PM
Pentru ca e realizat prin tehnologia cut&cover (sa mai scris de nenumarate ori) unde se toarna peretii, apoi planseul si abia apoi se curata galeria de pamant si se face restul de lucrari.

huh!? pai cut&cover nu cut&FILL... si eu tin minte ca era gol... si ma gandeam ca ar pune pamant PESTE el, un IN EL...
din poza anterioara parea sa aibe planseul gata.
Sailing away! S/Y Haimana

mishu77

Nu sunt un specialist in domeniu ( ma ocup cu altele ) dar din catre am citit tehnologia cut& cover este:

- se sapa si se toarna peretii laterali
- se ia pamantul de deasupra si se toarna planseul (astfel pamantul din galerie sustine planseul cand este turnat )
- se pune la loc pamantul deasupra (oricum am intzeles ca nu il pun pe tot )
- se scoate pamantul din galeriile astfel formate

Pentru mai multe lamuriri sunt sigur ca google este cel mai bun prieten

Anonymity

#7408
Quote from: sebba on May 12, 2013, 01:22:07 PM
huh!? pai cut&cover nu cut&FILL...

Probabil te gandesti la poza asta din mesajul acesta: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg19205#msg19205

Cat despre tunelul mult discutat, poate cineva sa ii aproximeze inaltimea? Poate ma fura imaginea, dar mie imi pare putin mic.

DanCld

#7409
Presupunand o latime a suprafetei asfaltice de 9-10m / sens in tunel, inaltimea ar trebui sa fie de ~5 metri. O sa fie interesant cand se va reface suprafata asfaltica peste cativa ani daca se va mai pastra inaltimea - parca pe DN1 acum ceva timp dupa o refacere a crescut nivelul drumului iar un camion a daramat un limitator de inaltime.