Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 47 Guests are viewing this topic.

rocklee

culeaaaaa ...am pus mai multe imagini ...pentru cineva special






























Powered by API/PUM imgur uploader

rocklee

#39631

NGC

Pun si aici mesajul pentru ca este foarte important.

Quote from: NGC on April 19, 2018, 09:38:45 PM
DN68A

In 04.04.2018 a fost atribuit catre DRUMEX contractul pentru "Elaborare expertiza tehnica pentru DN68A km 2+900 – 78+517" contra 109,000.00 RON fara TVA.

Contractul a fost semnat in 12.04.2018 si ET trebuie predata in 2 luni de la semnarea contractului.

Caietul de sarcini il gasiti timp de 7 zile aici.

NGC

Quote from: horatiu.cosma on April 19, 2018, 02:00:49 PM
Quote
Astăzi, 19 aprilie 2018, CNAIR SA a publicat în noul Sistem Electronic de Achiziții Publice (SICAP) două anunțuri de intenție privind demararea următoarelor proceduri de atribuire:

1. Proiectare și Execuție Autostrada Sibiu - Pitesti: Secțiunea 1, Sibiu – Boița, Lot 2, km 13+170 - km 14+150 și Secțiunea 2, Boița – Cornetu, km 14+150 - km 44+500

[...]

2. Proiectare și Execuție Autostrada Sibiu - Pitești: Secțiunea 3, Cornetu – Tigveni, km 44+500 - km 81+900

Quote from: NGC on April 10, 2018, 09:55:31 PM
Maine nu, dar o sa revin si la pisici cat de curand. :D

Ce ziceam? :D

O sa incerc sa revin in weekend cu noutati. Mai astept niste mesaje de la vrabiute. ;)

Ionut

Vezi daca zic vrabiutele ceva și de PiSi 6, adică de DN73C Curtea de Arges-Râmnicu Vâlcea. Ca fără S6, S5 e cam degeaba.

adiarc

DN68- "elaborare expertiza tehnica".....ce naiba va tot faceti ca munciti??...acolo e clar ca trebuie refacut de la zero,inclusiv terasamentul si adus,cel putin in afara localitatilor la standard de drum european ( mai lat ) si pe alocuri cu 2 benzi la urcare,plus refugii.
Treceti la chestii concrete si mai lasati naibii taiatul de frunze la caini,ca mai mor oameni pana incepeti voi  >:(

este exact genul de lucrare care trebuie realizata in regim de urgenta ....AAAAA...uitasem,cel mai mult va place sa lucrati in iunie,iulie si august,ca sa f_ _ _ _ i concediul cat mai multor turisti...cat despre asumarea unor decizii.....zero
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

flashu74

Mai pun si eu 2 poze de la culeea viaduct2 daca tot le - am facut. Sunt facute pe la 8 seara.







Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74


TibiV

#39638
Quote from: flashu74 on April 19, 2018, 11:15:06 PM
Mai pun si eu 2 poze de la culeea viaduct2 daca tot le - am facut. Sunt facute pe la 8 seara.

Ce este frumos in poza asta este faptul ca santierul nu este pustiu la 8 seara, in alte santiere muncitorii sunt la carciuma inca de la 5-6 seara...

Iar ceea ce este si mai frumos este ca fata de poza lui rocklee (tot de astazi, dupa umbre as zice ca fost facuta pe la pranz)...
Quote from: rocklee on April 19, 2018, 07:09:31 PM
sus in deal se monteaza fierul beton pentru culee 

... in poza ta este cofrata si o a doua pila...
Adica baietii aia din poze nu "sparg seminte" toata ziua la umbra, chiar fac "chestii"... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

#39639
Da, se lucrează în forță. Imgur raporteaza la poza lui Rocklee 15.50 și la a mea 19.45.

wifi

A fost buna vacanta, forte proaspete!


Ionut

Daniel, aia este o poza veche trimisă pentru concursul de fotografie al CNAIR.

Bogdan_Cluj

Quote from: flashu74 on April 19, 2018, 11:15:06 PM

Powered by API/PUM imgur uploader

Sa inteleg ca aceia sunt viitori piloni (nu culee), si ca pe langa aceea mai este de facut sus in deal (cel putin) culeea?

cristi5

#39644
As indrazni sa presupun ca da, mai urmeaza cel putin un rand de grinzi pana la culee.

Rationamentul ar fi asa: daca ar face culee fix langa CF, materialul din spatele culeii ar trebui tinut de o structura aproape verticala de vreo 20m inaltime, fix la marginea DN.

Mutand culeea mai spre Soimus, si continuand  (scump) cu grinzi si piloni, autostrada si DN se curbeaza in directii opuse si se creeaza o distanta de vreo max 50m in ax intre ele, deci max 22m intre margini si acolo poate merge o structura cu panta 1:1, departe de verticala.



Asta presupune ca aliniamentul este ca in SF, am discutat de ex aici

Cum s-ar explica ca in capatul Soimus culeea e fix in buza dealului? Cred ca motivul e ca acolo indepartarea DNului de A e mult mai brusca, DN "vireaza" spre Mures (in dreapta imaginii de mai sus)