Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 88 Guests are viewing this topic.

marcelbanu

#7290
Cu tot respectul nenea_hartia, linia aceea întreruptă nu este line de parcurs, este o linie secundară,
se observă culoarea ruginie a șinelor, traversele nu sînt așa de apropiate una față de alta,
și vegetația crescută pe lîngă șine atestă faptul că este o linie de garare, de manevră dar nu de parcurs...
Plus că linia Ilia - Dobra - Lugoj este linie simplă neelectrificată...

Poate, linia aceea va deveni linie de parcurs, ceea ce înseamnă lucrări de schimbare a terasamentului,
de schimbare a liniei (traversele sînt la altă distanță între ele față de o linie de parcurs),
apoi urmează lucrări de burare a liniei caz în care situația se schimbă...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

anacronox

#7291
@marcelbanu

drumul peste baraj pana la intersectia cu DN-ul spre Oradea este foarte prost (a se citi e plin de cratere), mai ai trecerea la nivel cu calea ferate de la termocentrala Mintia, iar pe M200 sunt ceva trenuri
in ultimul rand nu cred ca barajul poate sustine un trafic greu pentru o perioada lunga de timp.
legat de ce ai spus cu taierea dealului de la podul de la Soimus, mi se pare ca panta va fi foarte abrupta si o asa solutie ar fi fezabila doar daca drumul s-ar prelungi pana aproape de cladirile de la Avicola

marcelbanu

#7292
@anacronox
E vorba de doar 3 km de la intersecția cu DN76 Deva - Oradea,
iar trenuri la termocentrală le numeri pe degete
și nu stai la barieră mai mult de trei minute
și asta atunci cînd vine cîte un regio cu oprire acolo.
Plus că barajul e baraj nu podeț !
Pe acolo trec TIR-uri ce merg la Chișcădaga după ciment,
trec TIR-uri cu destinația Oradea,
trec și au trecut camioanele cu asfalt pentru A1
și cele ale lui UMB pe vremea cînd se reabilita DN7...

Iar de ,,craterele" pomenite, probabil nu ai fost prin zonă de anu' trecut...
Nu zic că e ca-n palmă, dar e peticit și circulabil în condiții decente.
Pentru 3 km zic că nu merită să te răstorni în șanțul ăla la ieșirea de pe podul de la Șoimuș...

Cu ceva pagini în urmă am pus ceva poze cu acel șanț-capcană...
Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

erw78ar

Linia cf va trece pe podul cel albastru care e montat pe jumate  deasupra autostrzi! Cf care se vede e provizoriu cel orginal fiind ce a ruginita! Va spun din surse sigure! Nenea hirtia are dreptate

Ionut

Deci e cum ziceam... calea ferata vine peste autostrada. Bun, e clar. :) Inca o premiera... dupa primul tunel, prima cale ferata care supratraverseaza autostrada. Misto de facut niste poze din tren cand o fi gata. :p

hentz

Quote from: Ionut on May 08, 2013, 11:02:53 AM
Mai departe...



Nu am mai vazut atatea probe de pe vremea cand le foloseam sa facem porti de fotbal din ele. :thumbsup:

Quote from: nenea_hartia on May 08, 2013, 02:49:22 PM

E vorba de pasajul pe CF Ilia-Lugoj de la km 3+257. Acolo autostrada va trece în debleu și mai adânc decât se vede în poze pe sub CF. Dacă te uiți atent, una din linii a fost deja întreruptă pentru montarea structurii metalice, iar în fața ei se văd pilele pasajului deja turnate în pământ. Se va decoperta apoi în jurul lor până la cota autostrăzii, care se observă în poza următoare.

Din câte țin minte, linia Ilia-Lugoj e simplă, nu dublă, ceea ce înseamnă că linia demontată e cea originală, iar cea care se vede în spatele ei este de fapt relocarea temporară făcută de Tirrena pentru a asigura traficul.

Este o panta naturala sau ce i-a putut determina sa aleaga solutia asta?

Abc

Nu cunosc zona si ne-ar prinde bine tuturor o poza cu locul primului pod cf peste o autostrada,
dar in pozele lui Ionut vad ca exista acolo un deal destul de generos, care permitea un pod normal, de supratraversare a liniei de cf...
Nu exista o norma de siguranta rutiera, care prevede numai supratraversarea liniei cf, de catre o autostrada?
(in cazul unui accident de tren (pe pod), n-ar cadea vagoanele pe masini?)

nedcatalin

Quote from: Ionut on May 08, 2013, 04:48:37 PM
Deci e cum ziceam... calea ferata vine peste autostrada. Bun, e clar. :) Inca o premiera... dupa primul tunel, prima cale ferata care supratraverseaza autostrada. Misto de facut niste poze din tren cand o fi gata. :p

http://goo.gl/maps/KZYzv

Si aici calea ferata trece peste autostrada (ce-i drept doar peste jumatate din ea) :)

nenea_hartia

#7298
Quote from: Abc on May 08, 2013, 05:48:51 PM
Nu cunosc zona si ne-ar prinde bine tuturor o poza cu locul primului pod cf peste o autostrada,
dar in pozele lui Ionut vad ca exista acolo un deal destul de generos, care permitea un pod normal, de supratraversare a liniei de cf...
Nu exista o norma de siguranta rutiera, care prevede numai supratraversarea liniei cf, de catre o autostrada?
(in cazul unui accident de tren (pe pod), n-ar cadea vagoanele pe masini?)
Locul respectiv e aici. Problema e că acolo autostrada vine mai jos și trebuie să treacă prin deal, așa că e necesar un debleu mare. Deci situația e inversă, trebuie excavat puternic din deal. Un pasaj pe autostradă peste CF e exclus, pentru că ar complica și mai mult problema: ar implica o pantă foarte, foarte mare a autostrăzii, pe care normativul nu o permite.
Ce faci atunci cu calea ferată care trece peste deal? Nu poți să umbli la ea, trebuie să o lași la cotele la care e construită. Soluția logică e să treci cu autostrada pe sub ea. Da, există teoretic risc de accident, dar nu ar fi același lucru dacă un TIR ar cădea de pe un pasaj?

@marcelbanu: cred că erw78ar a răspuns în locul meu :), dar poți să verifici pe link-ul Google Maps pe care l-am postat: acolo nu există linie de manevră, ci doar linia principală.

Abc

Quote from: nenea_hartia on May 08, 2013, 06:11:59 PM
Problema e că acolo autostrada vine mai jos și trebuie să treacă prin deal, așa că e necesar un debleu mare. Deci situația e inversă, trebuie excavat puternic din deal. Un pasaj pe autostradă peste CF e exclus, pentru că ar complica și mai mult problema: ar implica o pantă foarte, foarte mare a autostrăzii, pe care normativul nu o permite.
Ce faci atunci cu calea ferată care trece peste deal? Nu poți să umbli la ea, trebuie să o lași la cotele la care e construită. Soluția logică e să treci cu autostrada pe sub ea. Da, există teoretic risc de accident, dar nu ar fi același lucru dacă un TIR ar cădea de pe un pasaj?

:)
Ok, este justificata solutia, acum ca am vazut zona.
Dar cu riscul de accident sa gandim un pic: o autostrada are trafic cam non-stop, pe cand acea cale ferata simpla... nu prea.
TIR-ul are n sanse sa pice pe sina goala, pe cand garnitura de tren, are aproape zero sanse sa pice pe autostrada goala....

udar

multumim Ionut de poze ... :cheers:

ar merita si o filmare de sus la drumul de legatura Lugoj - A1, este un mister ...




32hermann

#7301
QuoteTIR-ul are n sanse sa pice pe sina goala, pe cand garnitura de tren, are aproape zero sanse sa pice pe autostrada goala...

Cred că şansa totală se obţine înmulţind ceea ce spuneţi Dumneavoastră, cu numărul de autovehicule care ar putea cădea, respectiv cu numărul de tenuri care ar putea cădea...

Ionut

Eh haide ca nu pica trenul acum, e ca drobul de sare. :) E posibil, orice e posibil, dar riscul e mic, mai ales ca nu este TGV. :p
Merci de explicatii nenea_hartia!

iuli

Quote from: Ionut on May 08, 2013, 07:53:57 PM
Eh haide ca nu pica trenul acum, e ca drobul de sare. :)

Aşa e în pericol şi lumea de pe Arad-bypass, la cât de aproape e pista aeroportuluid de autostradă...  :lol:
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Sargon1806

Legat de subtraversari de CF si riscuri:

http://goo.gl/maps/W9zIC

Pe aici am trecut in urma cu doi ani si pe deasupra tocmai rula un ICE (Inter City Express - tren de mare viteza). A3 este probabil cea mai circulata autostrada din Germania si una dintre cele mai circulate din Europa, zona Frankfurt este cea mai aglomerata de pe A3, iar ICE e... ICE. Din pacate nu au StreetView acolo... mai greu cu tehnologia la germani :)