News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 53 Guests are viewing this topic.

NGC

Pregatiti popcorn si ceva bautura racoritoare, pentru ca maine seara veti avea de citit 8 pagini in format A4. ;)

Ionut

Mai precis ce o sa citim? Sa ne facem temele inainte.

NGC


horatiu.cosma

Iar ne povestesti despre pisici  :D?

NGC

Maine nu, dar o sa revin si la pisici cat de curand. :D

Ionut

Apropo de PiSi, au lansat sau nu la licitație sectiunea 3? Ca s-au lăudat doar cu 4. Interesant ar fi sa stim si de cate ori le-au respins documentația cei de la ANAP.

voicul

Daca nu sunt pisici ... ramane LD3 cu cantec, ca m-as mira sa faca cineva tuneluri in RO prea curand. Chit ca doar le deseneaza pe hartie :(

Bulwyn

Mai erau tunelurile de pe ld2 care trebuiau scoase la licitatie in februarie. Poate vine clarificarea si la care an s-au referit

Sent from my SM-G935F using Tapatalk


bobleeswagger

A1 deschidere in premiera ...       pe google maps LOL, https://www.google.ro/maps/@45.8628793,22.2551735,15.54z

Ma intreb ce informatii au astia de la google. Poate a facut Ionita tuneluri secrete si nu stim noi de ele.

wifi

NGC "Pregatiti popcorn si ceva bautura racoritoare"
Te rog ceva mai concret pt. pregatiri. Vestile bune se sarbatoresc cu racoritoare mai spumoase cum ar fi bere, sampanie, depinde de gustul omului. Vestile proaste necesita calmante mai tari, vinars sau alte distilate. Am pregatit taria ca nu te poti astepta la ceva bun.

cristi5

#39460
Ceva probleme pe LD1, un motiv minunat  sa ne legam de TS ca si-asa au frezat cam putin pe A10

http://www.economica.net/mobile/inca-o-autostrada-facuta-de-italieni-se-crapa-constructorul-promite-ca-o-repara-foto_152360.html

Receptia finala nu e facuta. Cate vieti a salvat acest lot cu tot cu taluzurile sale imperfecte? Din fundul clasamentului sigurantei rutiere, ne-am stabilit prioritatile: nu circulam decat pe autostrazi cu taluzuri ultra-stabile.

Titlul spune ca "se crapa", te gandesti la asfalt, cand colo e vorba de taluzuri. Ce mizerie...

Mi se pare rasist si xenofob sa te legi de "italieni" in general, ca si cand Salini si Tirrena ar avea ceva gene comune, fiind toti procreati de un mafiot plictisit cu trabucul in coltul gurii, ca si cand actionariatul lor ar fi 100% macaronar, ca si cand subcontractorii nu ar fi romani, etc etc etc. Iliberalismul lui Orban Viktor, varianta "de doi bani"

horatiu.cosma

Italienii ăștia răi au construit în România vreo 300-350 de km de autostradă, deci cam jumătate din câți avem (TS, Pizzarotti, Salini, Impregillo, Astaldi și alții pe care nu îi știu parcă pe centura Sibiu). Italienii ăștia răi au dat drumul la trafic prin 2010 la Cernavodă pe un singur sens, pe binder, printre jaloane (evident, nerecepționat), ca să ajungă ROMÂNII mai repede la mare. Da, în același timp italienii or fi făcut ei diferite șmecherii și și-au rotunjit buzunarele, dar doar pentru că s-a putut, statul român și administrația românească fiind incompetente. Dacă ne civilizăm ca stat, ca administrație, dacă vom fi predictibili, parteneri serioși, o să avem mari surprize și în zona privatului, o să înceapă să vină constructori de top și pe la noi, o să se comporte profesionist, o să fie niște parteneri onești. Însă cu prostie cât cuprinde, incompetență până la cer, orgoliu din plin și naționalism de 2 bani, nicio șansă.

pasadia


florin74

#39463
Intre timp UMB-ul mai distruge niste drumuri judetene. Nu ca ar fi singurii, asta e un obicei extrem de prost al transportatorilor/constructorilor.  Care in mare majoritate sunt autohtoni.

http://adevarul.ro/locale/hunedoara/Sirul-imens-amenzi-date-firmelor-autostrada-Soferii-circula-inconstient-localitati-masini-nu-mai-controlate-cauza-tonajului-1_5accbe6ddf52022f75aa3875/index.html

"În 12 mai 2017, şoferul unui camion încărcat cu piatră a fost amdndat cu 8.000 de lei, în Brănişca, lângă şantierul autostrăzii. ,,La cântărire a rezultat o masă totală de 51,70 tone faţă de masa maximă admisă, rezultând o depăşire de 25% faţă de masa maximă admisă", se arată în dosar.


perfidus

Ce s-o dam după cireș, traditional italienii sunt recunoscuți ca foarte buni ingineri constructori si proiectanți.
Noi cu ce tradiție venim, cu Saligny in urma cu doua secole si cam atât?
Ca la noi toată expertiza cu ce s-a construit inainte si ceva dupa 1945 s-a pierdut in birocratie, iar proiecte mari au fost mai mult pentru orgoliu, cu putina inovație, costuri enorme si rentabilitate îndoielnică. Pardon de offtopic.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat