Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 17 Guests are viewing this topic.

Morosanu

#39210
@adrian rosca
Da si??? Cati ani au trecut de atunci  si inca nimic? Ajungem sa facem LD3 pe 4+ exercitii bugetare. Sau mai bine zis la sfantul asteapta. Dar totul este posibil cu nenorocitii si nulitatile astia de fi barat de la cnair.
Politica distruge tot ce atinge.

GDPR

Cnair nu e in stare sa faca tot LD3 cu forte proprii, asta e clar.

Stefan Tudor

Am fost plecat in Germania intre 25 si 31 martie! In trecere cu autocarul am facut cateva poze la dus 25.03. (Soimus/Branisca/Nod Ilia) si la intors 31.03. (Soimus). Pt cei obisnuiti cu calitatea pozelor in unitatatea de masura rocklee-ul imi cer scuze! Pt cei cu ochiul format, poate vedeti ceva schimbari! le pun pur si simplu in ordinea cronologica!

La plecare 25.03.















































si la intoacere 31.03.

































Powered by API/PUM imgur uploader

alecu26

Cum se vor pune grinzile pe sensul inspre Nadlac? Deschidere temporara pe sensul Nadlac-Bucuresti, cu circulatie printre jaloane, in dublu sens, si macara amplasata pe actualul capat/bretele a autostrazii?

Daca CNAIR va interveni si va repara/finaliza in regie propie (de fapt facand mai multe contracte pt diferitele tipuri de lucrari ca la "groapa" de la Aciliu, cum se va face receptia?

Sau pe contractele in regie proprie nu se da garantie si nu se face receptie?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

flashu74

Quote from: Ionut on April 02, 2018, 09:19:02 AM
Si daca ai auzit tu la Digi24 ca LD4 va fi gata anul asta, gata, ii crezi?! Oare cine a declarat ca LD4 va fi gata in 2018? Eu, API? Nu cred.
Domnul care era in platou la emisiune asa a zis. Era oficial al statului.
Acum daca-l cred asta e alta discutie (am vazut si eu ca toti ceilalti imaginile de la nodul de pe A3 ). Eu am insumat km sa dea acei 60 si daca tot sustinea ca LD4 va fi gata am tras concluzia ca LD3 nu a fost luat în calcul pentru anul acesta. Atât. În rest sunt și eu exasperat de amânări și vorbe.

NGC

Am fost ocupat si am ratat discutia despre LD3. A mai explicat si Horatiu ca pentru acest contract se aplica vechea legislatie, adica OUG 34 / 2006.

Quote from: Quest on March 31, 2018, 10:11:39 AM
NGC intrebare: daca toate 'vrabiutele' si-ar reuni fortele intr-un efort comun, facut spre binele public, ar putea afla de ce toata lumea din CNAIR se fereste ca dracul de tamaie sa recunoasca lucrarile ptr Holdea si ecoduct ?

Un efort comun nu este posibil. Vrabiutele actioneaza independent si coordonarea lor ar fi o problema.
O sa vedem ce putem face ca sa aflam, dar oricum va lua ceva timp.

GDPR

Eu inca sper ca nu se inteleg la bani pentru aditionale. Daca ar fi asa, ar fi un obstacol surmontabil.

Liviu_udr

Eu îmi amintesc perfect faptul că marele ministru Cuc a declarat anul trecut că va deschide LD4, prin vară, iar apoi a dat ordin de relocare stâlpi prin noiembrie. Probabil ar fi vrut să o deschidă prin stâlpii de înaltă tensiune.

Vice33

Alecu26: cum văd eu situația și posibilitatea conectării acelor bretele de ieșire/intrare A1 cu noul A1...

Una din variantele analizate de mine ar fi cam așa, acestea chiar la final, când totul este construit (toate pasajele, zidul de sprijin la lilieci, absolut tot):

- se crează un drum temporar pe sub grinzile de capătul estic ale pasajului, drum care va lega breteaua de intrare Șoimuș-A1, sens spre Sibiu.
- în acest timp UMB-ul are loc să "facă joncțiunea" cu A1 existent cu cele 2 benzi (sens de mers spre Sibiu), demolând pe un tronson, vechea bretea, și construind noua conexiune cu toate straturile necesare.
- se va da drumul pe noul racord, pe 2 benzi, în regim de șantier, cu viteză limitată
- în acest timp UMB poate să execute cealaltă parte din culee rămasă și să facă joncțiunea pe cealaltă parte cu A1...
- la final se face recepția și se poate da drumul normal, fără limitări de șantier

SAU: având în vedere că beneficiarul vrea lucrările efectuate 100% varianta a doua ar fi: închiderea pentru câteva luni a traficului de pe A1 în zona Șoimuș până UMB termină de executat "joncțiunea". Este probabil cea mai sigură metodă pentru a nu executa lucrări sub trafic și punând în pericol viața șoferilor și cea asumată de constructor. Oricum trebuie închis traficul...prima variantă e doar o părere și nu cred că e o opțiune viabilă, constructivă.

rocklee

am fost azi in vizita pe lotul 4 ...UMB este in vacanta  :)...imagini am multe bune si ...nebune  :D

rocklee


Dominik

Asteptam pozele azi Rocklee, ma temeam ca UMB nu lucreaza sapt asta nici o zi, ai aflat cand se intorc pe santier ? +1 de pe acum   :D
You're in Steelers Country

flashu74

^
Un mic concediu binemeritat. Oricum lucrarile au avansat mult (nesperat de mult) in acest inceput de an. Anul trecut pe vremea asta abia se facea dezmortirea si aprilie-mai incalzirea. Se va vedea si din poze dar si dintr-o eventuala filmare de sus ca s-a avansat mult la structuri si la deal. @rocklee +1 de aseara si astept.

Ionut

Luna asta cel mai probabil va fi un festival de filmari din drona si avion. Aveti rabdare un pic. Apropo, daca nu dati toti banii pe oua rosii si cozonac si vreti mai multe filmari, poate va aduceti aminte ca avem niste conturi mai mult goale. Sunt aici. Multumim Iepurasului!!!

mns

Am fost saptamanile trecute prin tara si am mers pe A1 din zona de vest. Ca tot vorbeste lumea de UMB pe aici, am ramas surprins ca acel lot de 12Km sau cat e, cel de dupa Arad-Timisoara se mentine excelent. Cred ca am dat peste un singur petic, iar fata de Arad-Timisoara, unde e cam trista situatia pe banda 1, lotul celor de la UMB e aproape ca si nou dupa atatia ani, parapetele sunt iar ok, nu valurite si lasate ca si pe celelalte loturi Timisoara-Lugoj. Imi pare bine sa vad ca se ocupa cat de cat cineva si de intretinerea gardurilor, cel putin pe Arad-Timisoara nu am vazut sa mai fie zone fara gard sau cu gardul furat/rupt.