Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 77 Guests are viewing this topic.

gruiarew

Holdea 20180401:

















În afară de niște grămezi noi de gunoaie, schimbări majore n-am văzut de data trecută. Dar dacă tot am oprit am zis să pun și pozele astea.


'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

wifi

Multumim de poze! Cand am vazut prim fotografie mi-am zis: gramada de gunoi creste mai repede decat terasamentul. Dezolant.

flashu74

Pai eu am inceput sa cred ca acest lot nici nu a fost luat in calcul pentru deschidere in acest an. Am auzit  de 60 km anul acesta. Acestia sunt ST3+4 ~28 km, A3 (Gilau-Nadaselu) ~10 km si LD4 ~ 22 km ( asa am auzit in emisiunea de la digi ca acest lot va fi gata anul acesta si aici se si lucreaza sustinut). Deci altceva nu mai incape in 60 km. Eventual daca nu se iau in calcul km necirculabili din ST3 de la Aiud atunci ar mai intra si capatul A3 din Bucuresti.

Ionut

#39198
Si daca ai auzit tu la Digi24 ca LD4 va fi gata anul asta, gata, ii crezi?! Oare cine a declarat ca LD4 va fi gata in 2018? Eu, API? Nu cred. Mi s-a acrit sa tot aud siguranta asta cu deschiderile, gogosi, ineptii si minciuni cat casa! Daca nici voi nu puteti intelege ce dracu se intampla pe santiere si in administratia romaneasca, eu imi dau demisia din API, inchid forumul si ma duc in Canada.

Sa va aduc aminte ca ionita, cuc si acolitii lor au promis LD4 din 2017?!?!? Va mai aduceti aminte?!?! Se pot cauta declaratiile.

Ionut

M-ati enervat teribil. TERIBIL.

În 19 iulie 2017, după un control inopinat efectuat de ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, pe şantierele Autostrăzii Lugoj – Deva, acesta anunţa că ,,vremea amânărilor s-a încheiat", iar termenul de finalizare al Lotului IV al viitoarei autostrăzi rămânea luna decembrie a anului 2017.

Ne putem considera norocoşi dacă acest lot va fi gata până la final de 2018, termenul la care visează cei mai optimişti dintre noi. Realist vorbind, acest tronson poate fi gata în prima jumătate a anului 2019", informa recent Asociaţia Pro Infrastructură.


Adevarul

Allex

^^^ Cum sa deschida LD4 fara descarcare (indiferent cand ar fi asta)? S-a repetat aproape pe fiecare pagina de vreo 2 sapt ca LD4 fara LD3 este NECIRCULABIL. Si LD3 fara nod Holdea ar fi tot "muzeu" daca nodul Dobra/Grind va fi filosit doar pentru intoarcere, nu si pentru descarcare trafic.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Il deschid pentru lilieci! Il deschid intr-un univers paralel! Paralel cu realitatea! Si cu bunul simt!

rizzuh

Viseaza ca vor da ei drumul la trafic prin nodul Ilia. Gasesc ei o solutie. La fel cum au gasit si cu ST3/4 ;)

Allex

Se da urmatorul posibil scenariu:
- LD4 se trage tare, nu apar probleme neprevazute, etc. si se finalizeaza in prima jumatate a lui 2019 (asa cum zicea Ionut mai sus) - deci varianta cea mai optimista. Apoi se face receptia lotului (muzeu);
- LD3 se mai intinde in necunoscut pana pe la sfarsitul anului cand intr-un final se reziliaza. CNAIR se misca extrem de greu si mai trec inca aproape 2 ani (deci prin 2021) pana reusesc sa aduca un constructor nou pe LD3. Constructorul nou are si el ceva probleme cu probleme cu pornirea (obtine scrisoarea de garantie mai greu, mobilizare slaba, etc), ordinul de incepere primit tarziu, mai trece 1,5 ani pana la finalizare plus receptie (undeva in 2023 la inceput). Plus nodul Ilia nu poate fi dat in folosinta pana la finalizarea intregului lot.

IN ACEST CAZ: de la mijlocul lui 2019 pana la inceputul lui 2023 (aprox 3,5 ani) cat LD4 va fi "muzeu" garantia va curge pe o sosea fara trafic?
Pe A3 Gilau - Nadaselu cum este?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Ionut

Nodul Ilia e pe locul 2. Nu va fi gata dealul liliecilor. Dar voi visati in continuare.

wifi

Mai este de lucru. La deal vine zid de sprijin cam de 1 km, dupa proiect jumatate din carosabil pe umplutura, mai sunt 3 viaducte in lucru. Jonctiunea cu prtea spre Simeria are nevoie de un terasament de vreo 10 metrii inaltime, nu se umple cu doua roabe de pamant. Uitati-va ce inalte sunt pilele spre CF la Bejan, nu-i jucarie, alea 3 langa DN pe la 20 m, spre CF si mai. Pana la problema cu nodul de la Ilia mai trece multa apa pe Mures.

rizzuh

Quote from: Ionut on April 02, 2018, 09:40:29 AM
Nodul Ilia e pe locul 2. Nu va fi gata dealul liliecilor. Dar voi visati in continuare.

Evident. Dar chiar si daca-daca UMB se roaga la Preafericitul Daniel si vine o minune Dumnezeiasca cu autostrada gata in clipa urmatoare tot nu se poate deschida fara nodul Ilia, unde nu-i lasa regulamentul de receptie facut de Soros sa-l deschida :lol:

cristi5

#39207
Preafericitul poate rezolva mult mai usor regulamentul decat dealul. Regulamentul e din categoria "ca nu este om acela care sa fie viu si sa nu greseasca", asa ca se rezolva cu o rugaciune telefonica la guvern.

Dar dealul este vointa divinitatii geologice, nu a oamenilor pacatosi

Am ajuns sa scriem de cele sfinte pe forum ingineresc... Cu prea-pacatosii din CNAIR se pare ca e ultima solutie...

GDPR

^^Daca se reziliaza LD3, se poate imparti lotul in mai multe bucati, asa cum s-a facut si la Suplacu-Bors. Dar in felul asta, chiar daca nodul Ilia ar fi pus in functiune la anul (probabil ca lucrarile ramase de executat acolo permit o incredintare directa), restul lotului va fi amanat cativa ani buni.

cristi5

Daca vor rezilia, Serbanescu a zis ca vor sa termine in regie proprie, cu firma lor. Nu impartire pe loturi, nu nimic. Si vor termina in primul rand ce-i intereseaza, adica Ilia.

Nu sunt specialist dar cred ca Comsa poate termina lotul in conditii OK. Are totusi un portofoliu. Problema e ca nu se mai inteleg. CNAIR cand vad problemele de pe lot se iau cu mainile de cap si intra in mod "nu semnam nimic".

Asa au facut si cu OS3. Nu a mai putut Neaga sa managerieze relatia cu constructorul si au reziliat. Cu tot OS3 Salini continua sa lucreze in Romania, continua sa fie firma "onorabila". Nu ma refer la Salni per se, ce vreau sa spun e ca pe unele loturi situatia se incurca asa tare (in mare parte din vina CNAIR: lipsa AM revizuit, deschidere prematura, iar daca se adauga si teren cat de cat deluros, frica de raspundere e cat dealul) ca CNAIR nu e in stare sa gaseasca alta solutie.