Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 35 Guests are viewing this topic.

Ionut

Nu am sters-o, am pus-o in Parcare. Pentru ca nu dadea declaratii doar despre PiSi sau A1. Plus ca si asa contine multe mizerii care nu trebuie sa polueze thread-urile importante.

Ionut

Quote from: Ionut on March 18, 2018, 01:03:16 PM
Quote from: Ionut on March 13, 2018, 07:41:45 PM
Quote from: Ionut on March 01, 2018, 10:51:38 PM
Schimbul 3.

Telenovela continua. Le cerem din nou informatiile in cazul in care se gandesc sa nu faca intalnirea promisa luna asta sau in cazul in care nu ne vor da (la intalnirea asta) informatiile cerute in solicitarea noastra initiala.





Am primit raspuns azi.



Pentru ca nu ne-au dat rapoartele de la punctul 2, asa cum zice legea si asa cum am cerut, am facut reclamatie administrativa. Urmatorul pas, in cazul unui nou refuz, actionarea in judecata.



De ce este important sa ni le dea? Pentru ca daca ma duc la sediu si mi le arata, nu am dreptul sa vi le dau si voua, sa le pun public. Dar legea spune expres si obliga CNAIR sa dea aceste documente in format digital/electronic. Si le vom obtine, chiar daca peste X luni, prin instanta. Asta este nivelul...

Raspunsul la reclamatia administrativa. Urmatorul pas este actiunea in judecata pentru a obliga, prin instanta, sa dea rapoartele cerute la punctul 2 pentru sectiunea 4 (pentru ca pentru S 2, 3 si 6 au declarat ca nu s-a livrat nimic).


voicul

Quote from: pasadia on March 28, 2018, 08:45:28 AM
^^^

QuoteDe asemenea, noul rutier de la Dobra a provocat neînţelegeri între părţi. Acest nod, cu o utilitate îndoielnică, a fost proiectat şi reproiectat de peste 40 de ori la cererea Companiei, după care s-a cerut renunţarea la el pentru că ar strangula circulaţia din cauza barierelor la calea ferată a trenurilor de mare viteză.


Spre exmplu daca ar da drumul de la Dobra la Deva nu ar strange nici o masina la bariera, pentru ca cei mai multi ar veni de la Lugoj si deci nu ar sta la bariera.
Intradevar s-ar putea bloca ... la fel cum se blocheaza si acum si cei care ar dori sa intre pe A, nu ar mai putea sa intre, decat dupa ridicarea barierei.

Daca s-ar da drumul si la iesire probabil 98% din trafic ar merge spre Lugoj, nu ar merge spre Dobra, deci posibil sa stea la bariera!

Dar intradevar: drobul de sare poate cadea oricand! Si stiam asa de la Creanga de acu 200 de ani!

GDPR

QuoteÎn legătură cu nodul de la Holdea, ei tot cer bani, dar noi nu le-am dat ordin de începere a lucrărilor.  Ei s-au apucat de el şi l-au construit, iar acum fac tot ce pot să facă, au atras în capcana dezbaterilor şi nişte oameni nevinovaţi, în condiţiile în care nodul n-are nicio valoare fără lotul de autostradă finalizat. Mai au un ecoduct care zic ei că l-au făcut, dar nu se găsesc acte că ar exista ordin de începere a lucrărilor

Nota 2 Serbanescule, stai jos! In urma acestor afirmatii, un ministru al transporturilor dintr-o tara normala la cap ar zbura toata conducerea mizeriei numite CNAIR.

Ionut

Aceeasi mizerie, minciuna, manipulare, ineptie mare cat sediul CNAIR, si anume faptul ca s-ar da ordin de incepere per ecoduct/nod etc. Se da ordin de incepere PER CONTRACT. Nu se da ordin pe fiecare pod sau nod sau ecoduct sau rahat.

IN-CRE-DI-BILA MANIPULARE SI MINCIUNA.

perfidus

Stim foarte bine ca purtatorul de cuvant, cel care a inventat prima data manipularea asta, la fel si cea cu gresia din baie, e cam dus cu capul. Ionita ii arunca osul si apoi il lasa in pace. Sunt convins ca se distreaza apoi urmarindu-l ce da pe gura.

La lucrarile suplimentare, pentru a fi incepute, este nevoie doar de proiect modificat (dispozitie de santier aprobata de beneficiar, proiectant, consultant) si autorizatie de construire in caz ca se impune o noua autorizatie (nu tot timpul este necesar). Dupa care se pot deconta lucrarile efectuate. Cei care au lucrat pe santiere stiu ca odata convenite de ambele parti, de obicei lucrarile se executa in paralel cu obtinerea dispozitiei de santier (si a actului aditional daca e pe bani), astfel incat atunci cand se intocmeste situatia de plata sa fie hartiile in regula.
NU EXISTA ORDIN DE INCEPERE LUCRARI SUPLIMENTARE. CLAR
Si nici nu exista vreoo conditionare in lege ca mai intai sa fie executate lucrarile din contract si mai apoi cele suplimentare. Nici nu ar fi logic. 
In general exista lucrari suplimentare tocmai pentru ca nu se poate executa lucrarea de baza din diferite motive, obstacole intampinate pe parcurs.

Apa de ploaie. Campanie mediatica.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

dr4qul4

@Ionut, hai sa le cerem "ordinele de incepere" date pentru diferite pasaje din contract. CUm ar fi pentru viaductul Soimus, sau peste podul peste Mures. Sau pentru un pasaj modificat sau cerut ulterior licitatiei (ma gandesc la nodul Sebes, ecoductul de pe lotul UMB, dar cu siguranta gasiti o extensie a unui alt contract).
Cum nu dau ordine de incepere separate, sunt curios care va fi raspunsul lor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rizzuh

Eu le-as cere ordinul de incepere pentru ecoduct/nod. Si daca nu a fost dat, cand preconizeaza ca il vor da. Sunt curios ce vor zice. Pariu pe o bere ca vor zice ca nu este nevoie? :lol:

Ionut

Ordinul de incepere nu este document de interes public. Nu putem identifica informatia ceruta. Ordinul de incepere este un document, nu informatie. :dunce: Cred ca o sa facem o cerere, trebuie un pic gandita. :)

horatiu.cosma

Mă uit la condițiile contractuale FIDIC din 2011 și la cerințele beneficiarului (mă simt ca în proverbul ăla cu aruncatul pietrei de către cineva) și nu găsesc absolut nimic despre alt ordin de începere...decât "The" Ordinul de Începere, unul mare și lat dat în maxim 42 de zile după semnarea contractului. Nu pot să îmi exprim toate sentimentele referitoare la aspectul ridicat de domnul Șerbănescu, deoarece există niște reguli pe acest forum. Pur și simplu nu pot să înțeleg cum oamenii ăștia cred în realitatea lor paralelă că sunt ce a dat mai bun statul în domeniul infrastructurii rutiere, spuma spumelor, că totul merge ca uns, dar în același timp sunt capabili de asemenea inepții.

rizzuh

Quote from: horatiu.cosma on March 28, 2018, 12:35:55 PM
Pur și simplu nu pot să înțeleg cum oamenii ăștia cred în realitatea lor paralelă că sunt ce a dat mai bun statul în domeniul infrastructurii rutiere, spuma spumelor, că totul merge ca uns, dar în același timp sunt capabili de asemenea inepții.

Probabil ca nici ei nu cred, doar ca nu le pasa si o fac intentionat. Cred ca am trecut de mult de pragul "Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.".

dr4qul4

pai sa nu cerem ordinul de incepere, ci numarul de inregistrare sua data.
Nici astea nu sunt informatii de interes public?
Trebuie cerut pentru orice act aditional.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Allex

Eu zic sa cerem DATA "oridinelor" de incepere, si nu ordinele in sine. Data ordinului trebuie sa fie informatie publica, dupa parerea mea.

Edit ^Ne-am gandit amandoi la acelasi lucru deodata.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

rizzuh

^ au scris intr-un raspuns ca informatiile din Registrul de Intrari-Iesiri al CNAIR nu sunt de interes public. Asa ca numarul si data probabil ca nu ni le vor da.

SB76UFO

Trebuie sa fim mai vehementi (prin toate mijloacele posibile) atat cu CNAIR, cat si cu constructorii care o lalaie.
Stiu ca nu putem muta muntele 'CNAIR' din loc, dar mi se pare ca nu facem suficent de mult : de exemplu, la sectiunea cu tuneluri, ne focusam prea mult in a gasi solutii cu rezolvarea DN-ului (nu zic ca e rau) , in loc sa punem mai multa presiune, pe inceperea si terminarea lucrarilor la sectiunea E.
P.S. Mai in gluma mai in serios, nu stiti vreun lunetist de prin fosta Iugoslavie, ca i-as motiva pe cei din CNAIR, cu un exemplu Ştefan Ioniţă.
"Prostia este eternă și invincibilă"