Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 63 Guests are viewing this topic.

flashu74

S-a decofrat la culee si se lucreaza sus pe ultima portiune.



Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74

Activitate importanta sus pe viaduct1.



Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

Quote from: ovicor on March 20, 2018, 07:09:50 PM
Pe Street Wiev, de la Nemesesti la Costeiu de Sus, dupa locul unde soseaua e cea mai aproape de calea ferata, masina Street Wiev ajunge din urma o masina de politie. La scurt timp, masina de politie se intalneste cu un bus, moment surprins. Puteti analiza latimea drumului, mult prea mica.
Adica aici.

ovicor are dreptate, slabe sanse.

schluppi a intrat din DN68A pe DC144 (care va subtraversa autostrada), a mers pe el pana in Holdea, apoi a trecut muntele pe un drum "local/forestier" si a continuat pe DC100 spre Nemesesti. Doua masini nu trec una pe langa alta decat daca rotile din dreapta calca pe iarba/acostament...

Ca sa se poata circula pe traseul respectiv ar trebui facut asa:
1. DC144 si DC100 avansate la gradul de DJ.
2. Guvernul sa aloce Consiliului Judetean suma necesara pentru modernizarea celor doua drumuri pentru a evita "disputele" CNAIR vs. Curtea de Conturi
3. Sa se obtina aprobarile pentru transormarea sectiunii de drum forestier in DJ, si apoi procedura de la 1. si 2. Problema este ca in mod sigur transformarea unui "forestier" care trece pe langa liziera padurii va necesita probabil aviz/acord de mediu cu tot ce presupune asta.

Chiar daca ar lua anul asta decizia sa aplice aceasta procedura, probabil ca lucrarile ar fi gata odata cu tunelurile... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Europiu

@flashu74: În zona primei poze din pachetul recent, mă înșală perspectiva sau ne mai paște o relocare? E un stâlp lângă semnul de circulație...
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

flashu74

Este stalp dar nu in traseul viaductului.Daca nu ma insel acei stalpi mici au fost relocati primii. Poate isi aduce aminte rocklee.

cristi5

#38870
TibiV cu actuala conducere CNAIR, nici LD3 nu stim cand va fi gata, iar de tuneluri nici nu povestim. Asta asa, ca sa discutam de lucruri care par evidente dar nu pe la noi (gen deschiderea A10 acum 3 luni). Deci nici vorba de drumuri suplimentare pt 4 km de autostrada.

Dar hai sa vorbim intai de posibilitatea fizica, nu de posibilitatea legala sau functionareasca/CNAIR/padurari/CJ. Asa, la nivel de SF

Fizic pare posibil sa largesti un DC cativa metri sau sa transformi un forestier/tehnologic in DJ. Pentru trafic exclusiv sub 3,5t poate nici n-ar fi asa scump de largit. Nici nu cere limitarea severa a pantei.

Intrebarea (ca la SF) e cat ar costa si daca merita banii. Ce viteza medie ar asigura si ce viteza minima ar impune? Poate geometria sa asigure fluxul de ~ 600 turisme pe ora pe sens cat e traficul de sarbatori acum? Probabil ca poate, dar cat de frustrant ar fi de condus? E realist sa interzici depasirea? De ce nu, fiind doar turisme ar merge cu viteze similare. Daca nu, cat de periculoase ar fi depasirile? Cat din siguranta castigata pe A s-ar pierde (daca s-ar pierde) pe aceasta varianta comparat cu DN68A? Cate bucse s-ar economisi pt ca turismele nu trec prin gropile facute de TIRuri?

Etc etc

rocklee

Europiu...acel stalp de care spui este o relocare ''proaspata ''...facuta in aceasta toamna ... :D

gruiarew

Văd că tot vorbiţi de drumuri paralele prin Nemeşeşti, Coşteiu de Sus şi Holdea. Nu zic că nu-i o idee bună dar eu văd ceva probleme:

1. Am citit undeva, posibil tot aici cu câteva sute de pagini în urmă că zona Holdea e zonă protejată (Natura 2000 parcă);
2. Trecerea de la DC la DJ sau de la forestier la DJ s-ar putea să dureze decenii;
3. DC100 a fost drum de pământ. N-are nu ştiu ce fundaţie. Asfaltul e o spoială şi s-ar putea să nu ţină chiar şi fără tiruri;
4. Raportul cost beneficiu e minim. Va fi A1, DN68A şi drumul ăsta nou ce leagă nişte sate între ele.

De aceea vin din nou cu propunerea ce-am mai făcut-o pe aici: DJ682 Făget - Săvârşin.

1. E deja DJ, fundaţie OK şi suficient de lat.
2. Nu permite trafic greu deoarece îs două poduri, unul în Făget şi unul peste Mureş;

Cum aş vedea eu treaba:

Convins Consiliul Judeţean Timiş să reabiliteze partea lor din DJ682, că aia e cea mai proastă. Parcă aveam pe cineva pe aici. Apoi cred că cei din Arad o să se mişte şi ei. Podul peste Mureş ce e doar un fir, semaforizat, ca la lucrări. Mutat traficul uşor pe acolo şi reparat DN68A. O motivaţie ar fi că oferi în acest fel accesul la A1 celor de pe Valea Mureşului, deşi nu cred că face cineva ocolul. Oricum "centrul" în zona aia e dat de Lipova şi Săvârşin, nu de Făget. Dar tot rămâi la urmă cu un DJ modernizat, ce era DJ de la bun început şi nu un forestier promovat.

Cea mai recentă filmare pe care o am cu drumul în sine se poate vedea aici:



Sau ca să duc nebunia la extrem, legat DJ684B de DJ680B Crivina de Sus - Lăpugiul de Sus. Dar asta e deja din alt film.
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

delacroix

#38873
Drumul lui Schluppi.
Interesant e ca nimanui nu-i mai pasa de ursi, rasi, parsi.

 
whoops

asta mi-a scapat

voicul

Gata! Am legat cele 2 sate din poveste. Nu stiu cum e drumul

Savarsin - Faget ... e o alternativa - traseul pentru ambele variante Deva - Nadlac
252km si 3.02h

212 - 2.56h pe DN7

Germany

Varianta  FÄGET - ILIA (via SÄVÂRSIN) se renteazä d.p.m.d.v. doar dacä pleci din TM si vrei sä ajungi la Deva (sau mai departe Sibiu etc). Sau bineînteles dacä vii din directia Deva si trebuie sä ajungi la TM....

Cine pleacä din Arad sau inträ în RO pe la Nädlac, spre Deva....nu väd de ce ar mai lua-o pe autostradä pânä la Fäget, apoi via Sävârsin spre Ilia - Deva.....când pe DN7 este drumul cu peste 43 km mai scurt.



Evident cä solutia cea mai "ieftinä" ar fi reabilitarea DN68 A! Dar....când banii lipsesc mai la orice pas....


Ionut

@delacroix

^^ Te rog confirma, a doua randare 3D de mai sus este de la PiSi4 nod Tigveni spre Curtea de Arges?

Prima randare este, evident, sectiunea E Lugoj-Deva. Te rog, daca poti, sa ne dai si zoom in, capturi mai de aproape cu tunelurile "pentru ursi", diverse variante care ti se par mai spectaculoase. :) Multumesc mult, efortul tau este foarte apreciat!

danutzu_1069

@Germany, siguranta deplasarii pe autostrada iti spune ceva?
Chiar si cu 50km mai mult, dar mai in siguranta si fara localitati...
Si chiar daca urmeaza un "DN" naspa...

gdaniel

#38878
Am stat cu ochii pe harta, am citit ce s-a mai scris, am calculat si eu si pana la urma, dupa ce va fi deschis LD3 si LD4 nimeni nu o sa mai vrea sa mearga pe altundeva.
E bine de tinut minte solutia Holdea - Costeiu de Sus in caz de accident pe Holdea-Margina, dar pana la urma trebuie presati incompetentii din CNAIR sa reabiliteze cei 15km Margina-Holdea pana nu se deschid LD3+4.
Mutat traficul greu de pe DN68A pe sensul Deva-Timisoara-Arad pe valea Muresului si in celalalt sens Arad-Timisoara-Deva (daca nu ies TIR-urile la Arad pe valea Muresului) prin Lugoj-Hateg-Simeria. Asa o sa fie mai usor cu reabilitarea, si ar trebui sa tina 5 ani, pana or fi gata tunelurile..

Europiu

Quote from: Ionut on March 21, 2018, 06:50:36 AM
Prima randare este, evident, sectiunea E Lugoj-Deva. Te rog, daca poti, sa ne dai si zoom in, capturi mai de aproape cu tunelurile "pentru ursi"
Pai, stai un pic, nu e doar o alta vedere a versiunii initiale produse de delacroix
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).