Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 62 Guests are viewing this topic.

gdaniel

Se vede bine in imaginile Sentinel de pe Inspectorul Padurii, cel mai clar in lunile de primavara - vara.
Vad ca e facut de mai bine de 2 ani.. Ma mir cum de a scapat neobservat.  :)

petrarca

#38851
@horatiu.cosma

Cu A3 era "suedezul' (Jorgensen), "poetul" a fost cu DX12 si declaratia vicepremierului la Slatina  :D :D :D

In orice caz aveti perfecta dreptate, altadata am sa fiu mai atent.


Germany

#38853
DC 100 ?? Cam îngust :) Nu cred cä depäseste 2-2,5 m lätzime.... Ar fi o solutie doar dacä ar fi mai lat si bineînteles interzis pentru "peste 3,5 t" :)



cristi5

Absolut, asta discutam, pt turisme.

Si daca chiar "se vrea" se poate largi cativa metri.

Pacat ca "varianta" traverseaza CF la nivel, asta nu e bine pt fluxuri mari de trafic.

voicul

Acum ca am vazut drumul DJ100, daca s-ar mari, poate ar deveni o solutie. Altfel in nici un caz - abia intra o masina mica pe acolo.

ovicor

Pe Street Wiev, de la Nemesesti la Costeiu de Sus, dupa locul unde soseaua e cea mai aproape de calea ferata, masina Street Wiev ajunge din urma o masina de politie. La scurt timp, masina de politie se intalneste cu un bus, moment surprins. Puteti analiza latimea drumului, mult prea mica.

flashu74

E un traseu de facut putin turism de weekend. Tranzitul nu are nici o sansa.

Germany

#38858
^^
Cât de mult se poate avansa cu autostrada de la Margina, spre tunele, si cât de mult vom avea nevoie de stradä cu 2 benzi?
Am înteles cä sunt deja 4 km de autostradä de la Margina pânä aproape de Nemesesti....care avanseazä spre tuneluri.
Practic de la nodul Margina se poate dirija traficul mare pe actualul 68A, iar traficul mic (sub 3,5 t) pe o eventualä variantä pe sosea cu 1 bandä pe sens.


Mersul trenurilor

Eu nu cred ca ar deschide cei 3-4 km finalizati in nici un fel dapai sa largeasca DJ fiti seriosi, nu stiti despre cine vorbiti, cel mai bun caz o sa se mai peticeasca E673 sau probabil o refacere pe undeva de maxim 1-2 km .. nu stiti cat de eficienti dpdv economic sunt cei de la CNAIR

flashu74

Bine, acum noi in disperare cautam solutii aproape imposibile, cand de fapt normal era ca acele tunele sa fi fost gata sau macar sa se fi gatat cu LD3 deodata. Asta daca nu s-ar fi tot scarpinat in ceafă mai marii vremilor.

flashu74

#38861
În altă ordine de idei, astăzi a fost frig rău la Deva, de dimineață a fost zăpadă, a cam bătut vântul, dar UMB a lucrat. Pun câteva imagini de astăzi ora 18.20. Scuze pentru calitate, condițiile cam dificile.

flashu74


flashu74


flashu74

Excavatoarele lucrau cam pe la jumatatea dealului.






Powered by API/PUM imgur uploader