Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

serban vlad

Sectiunea E din Lugoj Deva are 9.100 Km

Quest

Quote from: serban vlad on March 19, 2018, 09:09:31 AM
Sectiunea E din Lugoj Deva are 9.100 Km

Pune virgula nu punct, ca sintem in Europa nu in America. Eu ca european inteleg ca tronsonul E are noua mii o suta km :)
Common sense will get you far !

JohannDB

Ionut și Quest, mulțumesc amândurora...., de curiozitate voi încerca accesul la capătul căzut în uitare, pe moment.....

Ionut

Quote from: serban vlad on March 19, 2018, 09:09:31 AM
Sectiunea E din Lugoj Deva are 9.100 Km

9,130 km mai precis. :) Găsiti detaliile astea în tabelele din primul post de pe threadul generic de autostrăzi.

gruiarew

Vorbiți de drum paralel cu DN68A. Eu nu înțeleg pe unde o să-l facă. Îl suspendă? Pentru ăla nu mai trebuie traversare pentru urși? Sau cu ăla trec peste și cu autostrada pe sub? De unde a ieșit asta cu drum paralel? Sau nu pricep eu bine?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

wifi


mishu77

Asta cu drum || cu DN68A e cea mai buna gluma pe care am auzit-o pana acum. Si daca se va face pentru cine si pentru ce ... ?

AFC

^ Bineinteles ca e inimaginabil. Totusi acolo trebuie gandit si mai ales executat ceva repede. Si asta trebuie sa implice neaparat largirea carosabilului. Ideal ar fi un 2+1 alternant sau macar 1+ 1 cu acostament marit gen DN2. Se poate incepe cu largirea carosabilului si ulterior cu inchiderea a cate unei benzi de circulatie pentru refacerea ei complet. Asa s-ar putea lucra sub trafic.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

Morosanu

Punem pariu ca nu o sa se faca nimic? Peticiri un pic mai ample in cel mai fericit caz.  >:(
Politica distruge tot ce atinge.

mishu77

^^^ Din pacate cred ca ai mare dreptate  :((

germanul2012

Vai de capul (mai bine zis, de autovehiculele) soferilor care sunt nevoiti sa circule pe DN68A !!! Sambata am circulat dupa, doua saptamani, pe A1 dinspre granita de vest spre Sibiu.

Mai frate! Portiunea Margina-Cosevita este catastrofala. Pe acest drum (daca se mai poate numi astfel) in cel mai scurt timp nu se va mai putea circula decat cu masini de teren, tractoare sau alte utilaje agricole.

Este pur si simplu oglinda neputintei si impotentei conducatorilor acestei tari. Tinand cont ca la ora actuala este cel mai important si circulat drum din Romania spre Europa, iti pui foarte serios intrebarea daca tara asta chiar este pe harta Europei.

Asa ceva nu se poate. Mie rusine pur si simplu ca provin din astfel de tara.

udar

Se vor plomba gaurile si gata pana vine alta iarna si dupa alta iarna si tot asa pana .....nimeni nu ne poate da acest raspuns din pacate.
Legat de drumul paralel la care am facut referire se lauda cineva din politicul actual care vor sa ne bage in acele gropi ai pe noi ca natie..... o sa caut filmarea si o sa vedeti ce minti luminate ne conduc.

Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk


Ionut

For the record. Noi am zis, presa a preluat, cainii latra, CNAIR doarme.




API pe Facebook - 15 martie

Conform estimărilor noastre dar și celor oficiale, cel mai târziu în a doua jumătate a anului 2019 vom circula pe autostradă de la Sibiu și până la granița vestică de la Nădlac, cu excepția unui tronson de 15 km între Margina și Holdea, unde traficul se va desfășura pe drumul național DN68A.

Secțiunea lipsă de autostradă dintre cele două localități conține vestitele tuneluri de pe Autostrada A1 Lugoj-Deva lot 2 care nu au fost încă scoase la licitație de CNAIR și nu se preconizează că se va întâmpla acest lucru în viitorul apropiat. Noi credem că un termen optimist pentru finalizarea acestor tuneluri ar fi abia anul 2023, termen condiționat de o implicare profesionistă a decidenților din CNAIR în deblocarea acestui proiect.

În 2019 vom avea 335 km de autostradă neîntreruptă între Nădlac și Sibiu, cu excepția acestui mini-segment lipsă unde șoferii sunt nevoiți să circule pe 15 km din DN68A. Traficul tot mai mare, atras de existența autostrăzii pe 96% din distanța dintre Sibiu și graniță, va trebui să circule pe restul de 4% din distanță pe un drum național îngust, virajat, deosebit de periculos, calitatea asfaltului fiind execrabilă, după cum puteți observa în filmarea de la bordul mașinii (link mai jos).

Deși Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere este conștientă de această situație, nu a făcut nimic în ultimii ani, cu excepția unor peticiri locale de o calitate îndoielnică, "lucrări" care oricum nu rezistă în fața camioanelor, autoturismelor și intemperiilor (caniculă, îngheț-dezgheț). În ritmul actual, fără măsuri temeinice urgent executate, traficul infernal va face acest drum impracticabil.

Solicităm CNAIR să realizeze, cu ajutorul departamentului de proiectare din subordine, un proiect de modernizare a acestui drum și să deruleze în cel mai scurt timp toate etapele necesare execuției în teren.

Urmăriți filmarea de la bord și observați traficul și starea deplorabilă a asfaltului pe DN68A, în special între localitățile Ohaba și Coșava: https://youtu.be/aUWPTdUpIvc?t=1h26m15s

schluppi

Nu este o solutie, dar e interesant de stiut: La capatul celor 4 km de autosrada ce ocoleste Margina si care nu sunt dati in folosinta, intalnesti drumul local ce te duce spre Costeiul de Sus (ingust, dar asfaltat). Urci prin sat, pe o strada ingusta (practic strada principala) si dupa ce treci de biserica, se face un drum spre dreapta, care dupa mai putin de 100 m intra in drumul tehnologic pietruit, destul de lat si bine intretinut, pe care Comsa a carat piatra de la cariera din Costeiu de sus. Acest drum trece pe langa Holdea si intra in 68A exact la viaductul nou construit de Comsa. Drumul nu a existat de loc, dar a fost construit de Comsa in scop tehnologic. Tiruri nu au ce cauta pe acest drum (pante, locuri inguste).

Ionut

Nimic special, doar un mic update. Si poate AM prin toamna... POATE!




API pe Facebook

Probabil cel mai important și mai așteptat proiect de infrastructură rutieră din România, Autostrada A1 Sibiu-Pitești, există momentan doar pe hârtie și în imaginația entuziaștilor. Unul dintre membrii comunității noastre a realizat noi simulări 3D, de data aceasta cu nodurile Pitești (Bascov) și Curtea de Argeș, parte din Secțiunea 5 (tronson lung de 30,35 km).

Atât Secțiunea 5, cât și Secțiunea 1 (Sibiu-Boița, în lungime de 13,17 km) sunt scoase la licitație încă din 11.07.2017 și în acest moment se află în etapa evaluării ofertelor depuse la finalul lunii octombrie 2017. Termenul actual pentru finalizarea evaluării ofertelor este 30.04.2018, însă probabil că și acest nou termen va fi amânat (așa cum s-a întâmplat de 3 ori până acum).

Grav este că incompetența responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere în derularea acestor licitații este, în acest moment, secundară. Chiar dacă "mâine" am avea contracte semnate pentru execuția lucrărilor, constructorii nu ar putea intra în teren pentru că nu avem blocajele birocratice rezolvate.

Mai precis, va trebui să mai așteptăm multe luni de zile pentru emiterea acordului de mediu (AM), pentru obținerea căruia există contract în derulare. Momentan, cele mai optimiste scenarii ne indică finalul trimestrului III 2018 pentru emiterea AM, dacă se va găsi (și accepta) o soluție de a elabora acest act administrativ fără a avea studiul de fezabilitate final, actualizat, pentru tot proiectul Sibiu-Pitești (toți cei 123 km).

Situația este foarte complicată și dificil de explicat, dar vă vom comunica noutățile când apar și, pe parcurs, vă vom detalia diverse aspecte pentru a putea desluși hățișurile birocratice și tehnice prin care trebuie să treacă această investiție majoră înainte de a deveni realitate.