Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 55 Guests are viewing this topic.

alin_simeriaveche

multumim marcelbanu..tocmai astazi...de ziua maghiarilor de pretutindeni :))

marcelbanu

Punct de lucru: barajul de la termocentrala Mintia, 15 martie 2018...

Orice aparat foto prost scoate fotografii excelente dacă prin vizor privește un ochi de artist !

horatiu.cosma

Foreza de pe deal de langa CF pare din aia care ia carote pentru studiu geotehnic.

flashu74

Am observat si eu ca e diferita de cea care a lucrat jos. Poate din cauza ca acolo e roca?


anacronox

cateva poze de acum cateva minute din zona dealului cu lilieci:














Powered by API/PUM imgur uploader

laszlo.robert

Au început să foreze pentru zidul de sprijin ?

dr4qul4

mai degraba pt culeea pt pasajul peste CF.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Cozak

Excelente poze! Sigur foreza e pentru studiu geo?Pare pentru piloni.Se apuca de piloni la dealul cu lilieci.
Marcelbanu, excelente poze din pozitii foarte concludente.Acusi vedem si devierea DJ706.
Keepgoin'! :cheers:

alecu26

Quote from: wifi on February 24, 2018, 09:08:18 AM
Cum adica ironii? Nu m-am legat de nimeni, nu am dat nici un dislike, nu inteleg. Adica sa se construiasca repede dar sa nu se sape puternic. Nu merge. Pareream mea, si o gasesc obiectiva. Nu cunosc sa se fi petrecut ceva rau pe acolo, cu sau fara pietre. Vad insa foarte multe accidente prin zona. Oare nu avem toti interesul sa se faca odata autostrada? Eu cel putin votez cu cat mai repede. Puteau si sa inchida si sa arunce dealul in aer ca pe Transfagarasan. Nu au facut-o si nici nu s-a produs vreo paguba.

Stiu ca e tarziu raspunsul meu....dar voua chiar vi se pare normal ce se intampla la Soimus? In primul rand nu e normal sa ai un santier nesecurizat asa aproape de un drum. As vrea sa intreb daca exista un acord a politie rutiere pentru acest mod de desfasurare a lucrarilor. As vrea sa stiu ca ISC e de acord cu acest mod de desfasurare a lucrarilor. Daca Dorel are ceva la bord (sau si fara) si ajunge dintr-o manevra gresita cu excavatorul peste DN strivind cateva masini?

Acel zid de garda improvizat ca un sant a fost calculat de cineva? A fost dimensionat in vreun mod? In functie de ceva criterii?

La noi ne place sa facem totul...las ca merge si asa, pana nu mai merge. Si atunci ajungem sa inchidem cluburi in toata tara, sa inchide scoli cand bate vantul sau e un pic de vant, si alte masuri absurde luate post factum.

Prin faptul ca UMB incalca in mod grosolan niste norme minime de siguranta, face o groaza de economii mai ales financiare care nu se vor vedea nici in deschiderea mai rapida a autostrazii, nici in buzunarul statului. Ci in buzunarul patronului.

Alte firme probabil au gandit la licitatie tot felul de masuri de siguranta cu costuri pe masura. Eu ma mir ca UMB nu obtine si acordul sa inchida complet DN ul acolo...sa se poata desfasura in voi. Si nu e normal nici un ciocan sau altceva sa cada de pe viaduct. Orice lucrare care se desfasoara cu trafic pe dedesubt, trebuie sa aiba niste plase de siguranta, calculate si dimnesionate sa opreasca asa ceva.

E incredibil cum suntem de acord cu ce face UMB, cand stim ca noi stam in Bucuresti sau in alta parte si oricum nu trecem pe acolo sa riscam viata noastra sau a familiei noastre.

Am trecut pe acolo si nu e deloc amuzant cand Dorel sta cu un ochi la excavator si unul la masini, si daca vede ca nu cad bolovani face semn "Hai dai viteza ca acum e sigur".
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

wifi

In proiectul de fezabilitate nu a fost vorba de escavat si de carat steril, vezi pozele de ieri, si nici de mutat un cimitir cu peste 100 de morminte. Munca asta voluntara asa cum se numeste pe la altii, lucru care nu a fost licitat, insa costa si el bani, trebuie cmnva, de undeva, recuperat. Eu ma bucur ca se lucreaza.

udar

#38786
Au adus utilaje pt asfaltare holdea



Trimis de pe al meu SM-A300F folosind Tapatalk

Iceman

Hoppa.....Oare CNAIR si Comsa au ajuns la o concluzie comuna? :)

NGC

"Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 5 Curtea de Arges – Pitesti km 92+600 – 122+950"

Ca sa nu mai cautati degeaba, noul termen pentru evaluarea ofertelor este 30.04.2018.

Europiu

Quote from: alecu26 on March 16, 2018, 02:32:27 PM
dar voua chiar vi se pare normal ce se intampla la Soimus?
Eu sunt cu totul de acord cu ce a zis alecu, as adauga ca, acum un an jumate sau asa, pe cand se instalau grinzile la viaduct 5 Gilau-Nadasel, multi m-au luat in tarbaca pentru ca, vezi Doamne, strambam din nas ca muncitorii se plimbau teleleu pe grinda proaspat instalata. Aceeasi firma, btw.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).