Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 16 Guests are viewing this topic.

kolegu

QuoteRezoluția Ministerului de Finanțe este fermă: "Pentru proiectul de investiții publice autostrada Sibiu Pitești nu au fost îndeplinite cerințele prevăzute pentru criteriul 2.3 - Impactul de mediu al proiectului corespunde legislației în vigoare" se arată în răspunsul Ministerului de Finanțe în noiembrie.

Mai mult, MFP a avertizat: Ministerul Transporturilor are obligația de a proceda la efectuarea tuturor demersurilor necesare aducerii proiectului de investiții publice la un nivel de pregătire corespunzător. Până atunci, proiectul nici măcar nu poate fi promovat spre avizare și aprobare. Răspunsul este semnat de Dana Galben, funcționar care a ocupa ani buni poziții de conducere în Ministerul Transporturilor și care s-a ocupat inclusiv de concesiunea eșuată a autostrăzii Comarnic-Brașov.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/ministerul-finantelor-da-vot-de-blam-autostrazii-pitesti-sibiu-894176

GDPR

Anunt postat pe site-ul ANPM in data de 07 martie:

Anunț public privind luarea deciziei etapei de încadrare pentru proiectul ,,Autostrada Sibiu Pitești", titular Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA

Agenția Națională pentru Protecția Mediului, anunţă publicul interesat asupra luării deciziei etapei de încadrare - proiectul se supune evaluării impactului asupra mediului şi se supune evaluării adecvate, în cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului şi de evaluare adecvată, pentru proiectul ,,Autostrada Sibiu Pitești", propus a fi amplasat pe teritoriul administrativ al județelor  Sibiu, Vâlcea și Argeș, titular Compania Naţională de Administrarea Infrastructurii Rutiere SA.

horatiu.cosma

^
Mult le-a luat... Era la mintea cocoșului că acest proiect va merge pe procedura lungă, tranzitând multe zone sensibile d.p.d.v. al mediului.

voicul

Si daca alocau bani pentru lot 1 si 5 ... la ce bun, ca AM nu iese decat pe intregul lot. Fara AM ce sa se faca? Sa transfere banii alocati acum la alte proiecte/minstere?

Mai e ceva pana cand o sa putem sa incepem sa ne gandim ca poate chiar facem autostrada asta.

Mersul trenurilor

Oare rezista pilonii aia la un cutremur? adica sunt asa subtiri .. de ce nu sunt de aia dreptunghiulari? eh ma bag si eu in seama..   :lol:

Ionut

Quote from: Ionut on March 01, 2018, 10:51:38 PM
Schimbul 3.

Telenovela continua. Le cerem din nou informatiile in cazul in care se gandesc sa nu faca intalnirea promisa luna asta sau in cazul in care nu ne vor da (la intalnirea asta) informatiile cerute in solicitarea noastra initiala.





Am primit raspuns azi.


NGC

Daca tot a venit vorba de AM, sa reluam putin problema.

Quote from: Ionut on March 12, 2018, 07:28:49 AM
Selectez doar chestiunile noi/mai putin cunoscute. Si faptul ca, pe surse, Porr a castigat S1. Nu stiu ce surse au cei de la Turnul Sfatului, noi nu stim nimic deocamdata, incercam sa aflam.

Quote
În plus, există o clauză suspensivă care prevede că până nu există toate documentele necesare nu va fi emis ordinul de începere a lucrărilor", explică respectivele surse oficiale – care nu au dorit a fi citate – pentru Turnul Sfatului. Cu alte cuvinte, CNAIR nu va da ordinul de începere a lucrărilor pentru proiectare până când reactualizarea SF-ului nu va fi finalizată cu studiile geotehnice lipsă executate și cu acordul de mediu obținut.

Nici pe aceste "surse oficiale" care "nu au dorit a fi citate" nu m-as baza.

Exista 3 clauze.

Quote
6. Procedura de atribuire este initiata sub incidenta urmatoarelor clauze:
CLAUZA 1: Incheierea ctr de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea ctr fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile ref la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii lucrarilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, AC va aplica prev art 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din L 98/2016, fiind imposibila încheierea contractului de achizitie publica.
CLAUZA 2: AC nu va atribui contractul decat in situatia in care HG privind indicatorii tehnico-economici ai acestui obiectiv de investitie va fi rectificata / actualizata. In lipsa rectificarii/actualizarii indicatorilor tehnico-economici, aprobati prin HG, AC va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.
CLAUZA 3: Autoritatea Contractanta nu va atribui contractul decat dupa obtinerea Acordului de Mediu. In lipsa Acordului de Mediu, Autoritatea Contractanta va aplica prev art. 212 alin (1) lit. c) din L 98/2016.

Asadar, aceste clauze sunt preconditii pentru semnarea contractului. In cazul in care nu sunt indeplinite, CNAIR trebuie sa anuleze licitatia. Este exact ceea ce zic acele alineate invocate din Legea 98 / 2016.

Asa ca nici vorba sa se ajunga asa departe pana la "nu va fi emis ordinul de începere a lucrărilor".

flashu74

#38722
Multumim rocklee pentru poze.
Stâlpii doar par subțiri. Au peste un metru diametru. Doi oameni nu stiu daca reusesc sa cuprinda un stalp. Am observat ca NU folosesc corpul autostrazii pentru a cara material de umplutura. Am observat si eu ciudatenia cu ramasul in urma in anumite zone. Pe lângă culeea viaduct 1 mai pot mentiona zona zidului de sprijin de la cariera (se lucreaza la el de un an - parca ar fi marele zid chinezesc) si zona de terasament dintre pescarie si pasaj Branisca a fost lasata in urma. Mai ar fi relocarea acelui DJ. E de neinteles pentru mine si ca au sapat asa mult in jos pina la nivelul caii ferate. Acum va trebui umplutura multa adusa. Dar probabil asa trebuie si eu nu inteleg din necunoastere.

NGC

Quote from: Ionut on March 13, 2018, 07:41:45 PM
Am primit raspuns azi.



Ce sa vezi, nu mai organizeaza "dezbaterea" din "a doua jumatate a lunii Martie" sau cum de s-au razgandit? :lol:

Pana la urma recunosc la punctul 5 ca se ocupa "prin personal specializat" de completarea studiului de fezabilitate. Ca sa vezi, si achizitia masinariei de forat e doar intamplatoare. :lol:

Doar pentru clarificare, sa intelegem de aici ca pentru 2, 3 si 6 SPEA nu a facut nimic nimic nimic? Sigur nu ati uitat si de 4? ;)

Nu de alta, dar ati semnat un document in care ziceti exact acelasi lucru si despre 4 !!!



MISECE62

@flashu74
parerea mea:
o sa sape in deal pana se va creea un drum suficient de sigur pentru ca foreza sa se deplaseze pe propriile roti ca sa ajunga langa CF si sa faca forajele pentru culee

cristi5

#38725
Quote from: rocklee on March 12, 2018, 11:11:01 PM


Acest excavator sapă la nivelul DN? Si inainteaza spre CF?  Parca am vazut asta si in pozele dintr-un reportaj precedent.

Daca e corect, atunci nu vor folosi deloc dealul ca sprijin acolo. Atunci langa CF ar continua sa coboare, pana la DN.

vancouver

Intre DN  si A va fi un zid de sprijin. Ca sa-l faca trebuie sa sape. Incl. probabil urmeaza piloti forati, deci trebuie platforma de lucru pentru utilaj.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

flashu74

In acea zona este impins materialul sapat sus. Acolo eu am vazut ca incarcau surplusul si il duceau. Deci acele excavatoate nu sapa spre CF. Din contra incet incet se umple acel spatiu care initial era un gol.

flashu74

#38728



Powered by API/PUM imgur uploader
Imaginea este de la sfarsitul lui februarie.

vancouver

#38729
Quote from: vancouver on March 13, 2018, 10:15:06 PM
Intre DN  si A va fi un zid de sprijin. Ca sa-l faca trebuie sa sape. Incl. probabil urmeaza piloti forati, deci trebuie platforma de lucru pentru utilaj.

Speram numai sa faca zidul de sprijin mai bine ca italienii austriecii:


Sub zidul prabusit nu e un autoturism, ci un camion !
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.