News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Licitatie doar pentru acord de mediu, licitatie cu institutul geologic roman, licitatie pentru foreza geo, probabil angajari de geotehnicieni. Orice, doar sa nu recunoasca ca este nevoie de revizuire SF. Pacat ca o sa dureze mult mai mult experimentul asta facut de stat si nu sunt foarte sigur ce va iesi.

istvan78

#38641
^^

Daca tot s-au laudat ca au tot ce le trebuie in SF, si au anulat contractul de actualizare...
No, e bine totusi, semn ca sunt constienti ca e nevoie de mai mult. Sa speram ca mai au si oameni cu care sa faca (si sa interpreteze!) forajele, ca nu poti trimite utilajul in teren de capul lui!  :D

voicul

Autostrada din România care arată ca o sită: aproape 200 de gropi şi gropiţe pe 53 de kilometri

Autostrada care leagă Timişoara de Arad, de 53 de kilometri, arată ca un drum judeţean de ţară. Este plină de gropi. Un timişorean a avut răbdarea să facă inventarul.

Cele câteva zile de ninsoare au lăsat prăpăd pe autostrada Timişoara-Arad. Datorită materialelor aruncate de firmele de desăpezire, au ieşit aproape toate vechile plombe, şi-au făcut loc şi alte găuri, astfel că şoseaua arată acum ca o sită.

Timişoreanul Bujor Popa a avut chiar răbdarea să numere gropile.

,,53 de kilometri de autostradă între Timişoara şi Arad. 119 gropi şi gropiţe. 84 spre Arad , 35 spre Timişoara. Atâtea am reuşit să număr astăzi. Ziua le mai poţi evita. Noaptea... mult noroc şi drum bun", a scris Bujor Popa pe pagina sa de Facebook.

Autostrada Vestului pe tronsonul Timişoara-Arad a avut parte şi până acum de multe reparaţii. Şoferii s-au obişnuit cu restricţii de viteză, devieri de pe o bandă pe alta, încă din primul an exploatare. Constructorul spune că ba s-a surpat asfaltul la îmbinarea unor podeţe, ba au apărut ondulări datorită traficului greu.



https://www.money.ro/foto-autostrada-din-romania-care-arata-ca-o-sita-aproape-200-de-gropi-si-gropite-pe-53-de-kilometri/

nrb

Eu știu una, ST3 și ST4, care nu are nici o gropă, dar e închisă...

ioio_viola

^^

"ba au apărut ondulări datorită traficului greu."

astia-s nebuni? ce trafic asteptau pe autostrada? doar turisti care vin sa ne viziteze patria?

istvan78

Sectorul Arad-Timisoara a avut din start multe probleme. A fost primul sector construit in zona asta, si s-a executat foarte prost. Stratul de uzura a fost inlocuit integral o data, si apoi tot s-au facut reparatii. Niciodata nu a fost la un nivel calitativ satisfacator.

cristi767

https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-22330784-autostrada-pitesti-sibiu-compania-drumuri-pregateste-scoata-licitatie-constructia-sectiunii-4.htm

Autostrada Pitesti - Sibiu: Compania de Drumuri se pregateste sa scoata la licitatie constructia sectiunii 4

QuoteDocumentatia pentru Contractul destinat proiectarii si executiei sectiunii 4 a autostrazii Pitesti-Sibiu, a fost trimisa joi la Agentia Nationala pentru Achizitii Publice pentru verificare si validare, anunta Compania de Autostrazu (CNAIR). Dupa finalizarea acestei etape contractul pentru proiectare si executie va putea fi postat pe SEAP, pentru ofertare. Sectiunea 4 a autostrazii Pitesti-Sibiu, este cuprinsa intre localitatile Tigveni si Curtea de Arges, iar proiectarea si executia acestei sectiuni ar urma sa dureze cinci ani.

"Proiectarea acestei sectiuni ar urma sa dureze 16 luni iar executia lucrarilor 44 de luni. Perioada de garantie pentru calitatea lucrarilor, stabilita prin documentatie este de minim 60 de luni", anunta CNAIR care nu precizeaza care este valoarea estimata a lucrarilor ce vor fi scoase la licitatie.

kumar

Documentația pentru construcția secțiunii 4 a Autostrăzii Pitești-Sibiu a fost trimisă la ANAP

Documentația pentru Contractul destinat proiectarii și execuției secțiunii 4 a autostrăzii Pitești-Sibiu,  a fost trimisă astăzi la ANAP pentru verificare și validare. După finalizarea acestei etape, Contractul pentru proiectare și execuție va putea fi postat pe SEAP, pentru ofertare.

Proiectarea acestei secțiuni ar urma să  dureze 16 luni iar execuţia lucrărilor 44 de luni. Perioada de garanție pentru calitatea lucrărilor, stabilită prin documentație este de minim 60 de luni.

Secțiunea 4 a autostrăzii Pitești-Sibiu, este cuprinsă între localitățile Tigveni și Curtea de Argeș și are o lungime de 9,86 km, din care 1,35 km de tunel care vor fi construiți în zona de traversare a dealului Momaia

În acest moment se află în procedură de elaborare documentațiile pentru loturile 2 și 3 ale acestei autostrăzi.

Anul trecut au fost scoase la licitație contractele pentru proiectarea și execuția loturilor 1 și 5 ale autostrăzii Pitești-Sibiu, iar la ora actuală ofertele se află în faza de evaluare.

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/documenta%C8%9Bia-pentru-construc%C8%9Bia-sec%C8%9Biunii-4

adiarc

Poate si pentru lotul 3 ,Orăștie-Sibiu...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

9,86 km. Hmm. Fie e o greșeală de redactare, fie nu e vorba despre tot lotul 4. În traseul avizat în 2016, secțiunea 4 avea 18 km (Valeni-Curtea de Arges, de la km 72+000 la km 90+000). În plus, în traseul avizat secțiunea 5 începea la kilometrul 90. La licitația de anul trecut pentru lotul 5 au scos doar de la km 92,6, deci 2,6 km din lotul 5 intră acum la lotul 4. Posibil ca anumite aspecte ale SF-ului din 2008 să fie atât de dezastruoase încât chiar și Ioniță să aibă rețineri în a le scoate la licitație  :D. Așteptăm cu interes apariția pe SEAP, probabil după vreo 5 retrimiteri de la ANAP.

voicul

#38650
In articol zice ca pana la Tigveni (Curtea de Arges - Tigveni - e cam 9km), dar pe harta de pe Hotnews, intradevar traseul pare mult mai lung.

Poate vor sa il faca pana la nod-ul de Tigveni, ca aiba justificare de ce nu au reabilitat DN73C Curtea de Arges - Tigveni?

Loturile 1 si 5, in aer cum zice articolul, dar sunt sanse sa mai miste ceva?

L.E. Dar AM pe loturile 1 si 5 ceva sanse in viitorul apropiat?

ultrasbz

Macar de data asta au zis ca au trimis-o la ANAP si n-au mai dat-o cu "spre SEAP"...

NGC

Quote from: kumar on March 08, 2018, 07:03:39 PM
Documentația pentru construcția secțiunii 4 a Autostrăzii Pitești-Sibiu a fost trimisă la ANAP

Documentația pentru Contractul destinat proiectarii și execuției secțiunii 4 a autostrăzii Pitești-Sibiu,  a fost trimisă astăzi la ANAP pentru verificare și validare. După finalizarea acestei etape, Contractul pentru proiectare și execuție va putea fi postat pe SEAP, pentru ofertare.

Ce ziceam in Noiembrie 2017?

Quote from: NGC on November 03, 2017, 10:47:57 PM
Doua pisicute au crescut si se vor alatura surioarelor lor mai mari. ;)

Quote from: NGC on November 03, 2017, 11:09:44 PM
Quote from: ciprebbe on November 03, 2017, 11:02:34 PM
^^si ordinea e aceeasi, adica 3 si 4 merg langa 1 si 5; 2(a lui Horatiu) inca nu si 6 (a lui Ionut)nu e in poze...inca :)

Asta e solutia corecta.

Au trebuit sa modifice documentatia de atribuire din cauza noului contract national si pentru ca nu mai exista OMT 600.

NGC

#38653
Acestea sunt cele 2 sectiuni care se vor lansa in licitatie.

"Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 3 Cornetu - Tigveni km 44+500 - km 81+900"

"Proiectare si executie autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4 Tigveni - Curtea de Arges km 81+900 - km 91+758,82"

Ionut

Si studiul de fezabilitate? Iptana 2008?