Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 76 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on January 09, 2018, 12:10:46 AM
Scurt si la obiect. Vad ca am uitat sa va dau de Mos Craciun un subiect de discutie. :p

Quote from: NGC on November 05, 2017, 09:11:21 PM
Quote from: NGC on September 29, 2017, 10:09:31 AM
Intrebarea cheie este, cine se ocupa de asta la CNAIR?

Trebuie memoriu de prezentare, SEA, RIM.

Mai este apoi si directiva 2014/52/UE care nu stiu sa fi fost transpusa, desi termenul era parca mijlocul lui Mai 2017.

And the winner is ... EPC CONSULTANTA DE MEDIU.

"Servicii privind evaluarea impactului asupra mediului, realizarea evaluarii adecvate si obtinerea acordului de mediu pentru proiectul Autostrada Sibiu-Pitesti"

Contractul a fost atribuit in 25.10.2017 catre EPC CONSULTANTA DE MEDIU contra 132,500.00 RON.

Quote from: Ionut on November 23, 2017, 03:52:23 PM
Inca un lucru. Nu am uitat de el, insa am asteptat sa pot confirma de la o sursa sigura. Nu am reusit sa dau de sursa, asa ca mai incerc. Dau doar declaratia CNAIR si vad cum pot confirma.

DG Adjunct Sorin Dicu, ieri la SCS Transport, raspuns la o intrebare directa pusa de mine: "Luni, 20 noiembrie, s-a dat ordinul de incepere pentru contractul semnat cu EPC Consultanta de Mediu." Conform surselor noastre, ar fi posibil (teoretic) sa avem AM emis pentru Sibiu-Pitesti in iulie 2018. Teoretic, cei de la mediu ar trebui sa poata sa emita AM pe baza documentatiei pe care EPC o va trimite (RIM, SEA facute pe traseul aprobat, aprobat inclusiv de JASPERS, inca din decembrie 2016).

Deci vrabiutele zic ca se poate emite AM... fara sa avem SF la nivel de super-detaliu... ar fi de ajuns traseul (pe care-l avem) si pozitionarea viaductelor, tunelurilor, structurilor. Si dupa ce este gata SF/documentatia de detaliu/PT/DTE, eventual pentru S2, S3, S4 se poate face actualizare de AM.

Ideea e sa se mearga cu S1 si S5. Ceea ce am tot cerut... am tot insistat si noi.

Se pare ca se poate. Vom vedea.

Noul memoriu de prezentare de la EPC il puteti gasi aici.

Intre timp puteti studia si noua revizie de aici.

Ionut

#38386
Apropo de PiSi. Aveam o contestatie la CAB a celor de la Pizzarotti care a avut termen pe 19 feb. (Este vorba de PiSi 1.)

19.02.2018
Ora estimata: 09:00
Complet: S8 Completul 5 recurs NCPC
Tip solutie: Amână pronunţarea
Solutia pe scurt: Amână pronunţarea cauzei la 23.02.2018
Document: Încheiere - Amânare iniţială a pronunţării    19.02.2018

^^ Adica AZI. Sa vedem daca apare online decizia. Cred ca abia pe luni apare. Sau mai tarziu.

NGC

PiSi

Mai scriu o data separat despre memoriul de prezentare pentru PiSi de care se ocupa prin contractul din 25.10.2017 firma EPC CONSULTANTA DE MEDIU.

Cum ziceam, revizia actuala o gasiti aici.

Studiul de evaluare adecvata din 2012 il gasiti aici. Poate are timp cineva sa verifice daca a fost "plagiat". ;)

Si apropo, avem pentru PiSi ceva ONG (-uri) de mediu, asa cum de exemplu ii avem pe Milvus pentru A8? Colaboram cu ei deja?

Ionut

Pentru PiSi chiar cei de la EPC Mediu au fost implicati inainte sa aiba acest contract. Cei de la Milvus sunt si aici implicati sau au fost, direct sau indirect. Si cei de la Zarand au fost/stiu/sunt implicati cumva. Am fost la intalniri diverse cu ei.

Stefan Tudor

Am avut azi un curs la Deva si am coborat de pe A1 la Soimus pe la 13:40! pe viitorul viaduct se lucra destul de intens! in viteza am vazut cel putin 2 echipe si au inceput sa apara armaturile pt placa de beton! Din pacate nu am putut face poze!

pasadia

Daca tot era vorba despre spatiile de servici de la Salini, LD2. Nu se lucrau, dar pareau oarecum finalizate. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


pasadia

CIC-ul din nodul Margina, vreo 20 de oameni, utilaje in miscare, cladirile in lucru dar tot aspectul e murdar, dezlanat si dezordonat. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


TibiV

Quote from: pasadia on February 23, 2018, 10:52:42 PM
Daca tot era vorba despre spatiile de servici de la Salini, LD2. Nu se lucrau, dar pareau oarecum finalizate.

Luand in calcul rezilierea, sunt curios cat va dura perioada in care soferii vor trece pe langa ele strangand "din dinti" si rugandu-se sa ajunga cat mai repede la un boschet... :(

CIC-ul in schimb este o mizerie rusinoasa...

Multumim CNAIR pentru "inteligenta reziliere"..
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

#38393
Pe LD3 se lucra in preajma ecoductului, a spatiilor de servicii de langa Holdea (tot din caramida, nu mai au voie cu panouri sand-wich?) si pe bretelele nodului Dobra (montau parapeti). Nu se lucra deloc la descarcarea Holdea sau intre pasajele peste CF si cel peste DN de la nodul Dobra (acolo unde in continuare e o gaura de toata frumusetea).

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

pasadia

Si pentru ca nu m-am putut abtine si v-am starnit aiurea, mai bag si aceste poze de la Soimus. (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


Ionut

Sa comentez ceva despre bolovanii aia, despre gardul rupt sau excavatorul care lucreaza langa DN? Mai bine nu, ca ma trazneste Dumnezeu daca indraznesc sa spun ceva de Sfantul UMB. Astept ploaia de dislike-uri.

wifi

Dece nu? Se lucreaza la limita, altfel dureaza vesnic. Alternativa ar fi inchiderea circulatie ceea ce nu vrea nimeni. La fel de bine poate pica un cleste sau un ciocan de pe viaducte. Toamna trecuta s-a inchis podul peste Mures pentru o saptamana, au si vai intre Simeria si Mintia. Nici asa nu-i bine, dar cumva trebuie sa mearga. Pe acolo mai vin ceva lucrari, primaria Deva vrea un girator nou la intersectia Zarandului cu Progresul, un nod cu tunel/supratrecere pe partea podului cu DN7, mai mare dragul.

dragos76

@wifi, nu știu de ce o dai în ironii din astea ieftine cu extrema închiderii traficului și alte alea. Eu cred că vocile care ridică un semn de întrebare despre cum securizează UMB acelperimetru  de șantier vor doar niște măsuri suplimentare de siguranță. Nu neapărat închis/restricționat trafic sau cine știe ce măsuri radicale.

Și legat de o postare anterioară, cred că a lui dracula: da, și pentru praful care vine pe carosabil mă aștept ca să se ia ceva măsuri. Nu doar din considerente de curățenie, dar se vede și pe film că un nor din ăla apărut brusc poate deruta un șofer încât să facă manevre bruște ce pot duce la incidente.

hepea

#38398
Comenteaza Ionut, nu-i problema. Atata ca, in tara asta, cu CNAIR-ul asta, unii din noi (care este adevarat, poate nu trecem des pe acolo) consideram ca este ok. Cum ar fi sa vina inspectorii in constructie (sau securitate in munca) si sa inchida santierul? Ca apoi sa se devieze DN-ul vre-o 2-3 luni pana termina cu sapatura? Sau alte 5-6 luni pana fac zidul de sprijin? Stiu, zicea cineva mai sus de Colectiv, de bacteriile din spitale, samd si are dreptate. Aici am vazut, in una din pozele lui rocklee un fel de zid de aparare intre DN si sapatura deci e semi-ok (pentru Romania asta, de acum, inca o data).

hepea

Quote from: rocklee on February 22, 2018, 05:46:54 PM
pasadia ....vreau sa te contrazic cu tarie .... >:( ca acele pietre cazute pe care le-ai vazut tu fac parte dintrun zid de protectie [sprijin] ....anti cazaturi pietre ....si nu este nici un risc de a ajunge pietre in drum ...iar acel zid este pe toata lungimea dealului ...mai putin pe capatul dinspre cf ....unde cand se sapa si este risc de caderi de piatra....sunt oameni cu paletele la smnalizare ....

ma fac ADVOCATUL UMBului.... :)
pun cateva imagini ca DOVADA ...

UMBul se vede in urmatoarele imagini ... ca de acolo dintre zid si sapatura iau materialul si il duc jos la terasamentul nod soimus



Uite "zidul". A mai fost postat o data in acelasi context