Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 46 Guests are viewing this topic.

flashu74

Pot confirma ca bolovanii aceia probabil în marea lor majoritate sunt de anul trecut.
La începutul săpăturii a fost mai periculos. Am trecut de multe zeci de ori pe acolo și pot spune că la început cam strângeam de volan până treceam. Au fost însă întotdeauna oameni cu palete la dirijarea traficului. Mă strângea inima când vedeam cum excavatorul dădea drumul la cupa cu material de sus. Mi-am spus de multe ori referitor la cei de pe excavatoarele cocoțate pe deal - "ce nebuni!!!". Asta a fost la început. Cu timpul mi-am dat seama că oamenii știu ce fac și sunt destul de atenți și acum trec mai relaxat și spun - "ce meseriași!!!!".
Totuși recomand tuturor celor care trec pe acolo să o facă la fel ca mine - VITEZĂ REDUSĂ și ATENȚIE SPORITĂ.

dr4qul4

@florin74, foarte bine ca fac claimuri, dar continua sa lucreze. Chiar eu am ridicat problema pe forum acum cateva zile
Quote from: dr4qul4 on February 20, 2018, 11:15:57 PM
Însă nu ar tb sa primească ceva în plus pt cimitir, peșteră și pt ecoduct? Sau la ei era trecut în Sf și licitat de la bun început?
Si departe de mine gandul sa divinizez UMB-ul, chiar ii suspectez ca se afla in spatele OMT600, si nu pot fi de acord cu nici o forma de ingradire a concurentei (asta e, sunt unul dintre idiotii care cred in democratie si capitalism).
Dar, referitor strict la acest caz, siguranta participantilor la trafic nu a fost pusa in pericol in mod evident, pana la acest moment. Sigur ca drobul de sare poate sa cada in orice moment, dar daca vreti sa va cred ca "au cazut pietre pe drum", atunci vreau sa imi aratati dovezi (poze) cu pietre pe calea de rulare (nu pe acostament). Daca am avea asa ceva, atunci circualtia ar trebui intrerupta.

@horatiu, se vede ca esti mult prea tanar. Viata merita traita, nu regretata. Iar fiecare persoana trebuie sa isi asume fiecare decizie si sa nu mai caute vinovati doar in alta parte. Nu te obliga nimeni sa participi la un show pirotehnic, dar s-ar putea sa fie o experienta pe care sa o regreti daca o ratezi.

PS. Cand m-am bagat la scufundari sub 10m sau cand am sarit cu parasuta m-am gandit ca exista riscuri, dar pana la urma: mai bine sa-mi fie rau de cat sa-mi para rau.  :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

rocklee

#38372
Hahaha  :lol: :lol: Horatiu. ...imaginia care ai puso de la flashu74 nici nu mi  exista  ......jumătate din pământul acela a și fost dus de acolo.  :D
Noooo ca miam luat și dislike. ...... :D

flashu74

#38373
Ultimele mele imagini sunt la zi. Nu sunt de anul trecut. Deci sunt bolovani pe margine. Doar că ei sunt acolo de mai demult.
PS
Suntem cred toți de aceeași parte - cea care dorește construirea de autostrăzi cât mai repede și mai bine. Contradicțiile  sunt întotdeauna bune chiar și atunci când  duc la  discuții  mai   apăsate, cu condiția să existe o concluzie constructivă. Și să se încheie cu o strângere de mână.

flashu74

#38374
Tot în contextul dealului , am văzut și la rocklee abordat subiectul.Tot ca nespecialist, dealul e mai "moale" pe partea cu viaduct1 și mai "dur" pe partea cu CF. O imagine sugestivă.
Se vede aici destul de clar că vechea săpătură pentru CF nu a fost tocmai mică.
Poate fi acesta un lucru bun ținând cont că înălțimea mai mare ar fi pe partea cu CF?




Powered by API/PUM imgur uploader


horatiu.cosma

^^^
Dracula, ai perfectă dreptate dintr-un anumit punct de vedere. Fiecare e liber să își asume riscuri pentru propria persoană. Am participat la spectacole pirotehnice, am făcut ski, cățărări și în general știu ce înseamnă asumare de riscuri. Dar am făcut-o pentru mine, nu pentru altcineva, dacă era să se întâmple ceva, asta e, îmi asumasem. Dar aici e vorba despre cu totul altceva. Din punctul meu de vedere (poate sunt și alte puncte divergente, de asta dezbatem) nu sunt suficiente măsuri de siguranță acolo astfel încât riscul căderii de bolovani pe drum să fie minimizat. Flashu explică foarte bine că tremura anul trecut când trecea pe acolo, acum s-a obișnuit. De acord că escavatoriștii UMB sunt foarte pricepuți, însă ajunge o singură greșeală și apoi să regretăm inclusiv noi că am ridicat problema asta și am lăsat-o baltă din superficialitate.

sublimu

De pe FB-ul MT-ului 23.02.2018 :

"Ministrul Transporturilor, Lucian Șova i-a cerut astăzi constructorului lotului 3 al autostrăzii Lugoj-Deva să decidă în cel mult o săptămână dacă poate continua lucrările pe acest tronson. Întâlnirea ministrului cu asocierea de firme Teloxim, Consa, Aldesa Construcciones și Arcadis Eurometudes vine în contexul în care lucrările înaintează greu de un an de zile. Pe acest lot au apărut o serie de probleme din cauza nerespectării calității lucrărilor și a mobilizării slabe a antreprenorului.
Acest fapt poate conduce la rezilierea contractului din cauze exclusiv imputabile antreprenorului.
Stadiul de execuție a lotului 3 este de aproximativ 80%."

Sunt si poze unde apare si Ionita. Are cineva informatii din interior ?

Ionut

Ce informatii din interior? Stiti foarte bine situatia. CNAIR nu mai vrea sa le plateasca al doilea ecoduct (cerut de acordul de mediu revizuit, este ecoductul dinspre seminodul Holdea) si nici descarcarea Holdea. Asa ca, probabil, Comsa isi va executa strict contractul in 2018 si vom avea la final de an un frumos muzeu (ca nodul Holdea nu o sa fie gata). Si dupa se va rezilia sau inceta cumva contractul. Cert este ca nu vor executa nimic la Holdea fara aditional.

Iar lucrarile la Holdea si la al doilea ecoduct vor fi cerute (si mai mult ca sigur primite plus dobanzi/penalitati/despagubiri) in instanta.

mastereve

Ca CNAIR sunt complet idioti, nu ma mai mira. Dar ce nu pot sa realizez, cum a putut un constructor sa lucreze fara act aditional? Si aici nu vb de vreun WC-u ci de un ecoduct si o descarcare in plus.

voicul

Probabil fiind dintr-o tara civilizata a crezut ca "statul e un partener serios" chiar inseamna "statul e un partener serios".

perfidus

Vad ca nu va mai aduceti aminte cum se lucra acum cativa ani fara autorizatii de constructie, doar pe promisiuni ca "acus iese".
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Quest

#38381
Pe mine ma exaspereaza refuzul CNAIR de-a semna acel aditional cu Comsa.
Horatiu, Cutter, voi cunoasteti mult mai bine lucrurile din interior: ce anume ii infricoseaza pe cei din Companie, incit prefera sa rezilieze un contract (!) si cauta nod in papura ptr fundamentarea rezilierii, dar sub nici o forma nu vor sa semneze un aditional, desi legea le permite in interiorul unui +10%.

Poate constatam ca din cauza interpretarilor care pot fi date legii, pina la urma Compania are motive legitime de-a se feri visceral de acte aditionale.
Serios, noi tot spunem ca nu-si asuma, ca dau dovada de lipsa de vointa, dar trebuie inteles cu precizie ce anume ii face sa refuze aditionalele.
Common sense will get you far !

subway

In acel 10% se includ si eventualele claimuri

wifi

Un amanunt, la Holdea nici nu s-a inceput vreo descarcare. S-a facut ce trebuia si asa facut, s-a inceput cu devierea DN-ulul. Amintim ca in contract DN va traversa A si cum nu se poate lucra in trafic, pe dedesupt, trebuie deviat. Ce s-a facut, s-a construit ceva mai spre Lugoj fata de contract si s-a inceput un giratoriu care este necesar la o descarcare. Dar descarcarea nu exista, nici nu se poate face inainte de a o termina cu devierea, s-ar situa pe locul actual al drumului national.
Pe de alta parte, din motive obiectie a fost nevoie de ceva expropieri suplimentare pt. aceast seminod, mai cu bucluc, s-au facut insa. Numai guvernul Romaniei are dreptul sa le faca, asa ca cei ce dau vina pe constructor sunt cam... Treaba este ca de la acel moment avem al treilea guvern, la fel si ministru al transporturilor, nimeni nu stie nimic, nimeni nu recunoaste nimic. Ce s-au inteles la un pahar de ceva s-a uitat.

NGC

Quote from: Ionut on February 23, 2018, 06:50:10 AM
Legat de LD2, Serbanescu promitea ca in februarie CNAIR trimite la ANAP documentatia pentru licitatia sectiunii cu tuneluri. Este 23 februarie azi. NGC, poti sa trimiti niste vrabiute sa vezi daca mincinosii au de gand sa se tina de promisiune? Nu ca as avea 0,1% incredere in termenele astea. Sunt extrem de curios ce vor pune in SEAP ca baza pentru aceasta licitatie. SF-ul? :lol:

Sa vedem ce putem face. Vrabiutele se concentreaza acum sa afle cum stam la PiSi 2, 3, 4 si 6.
O sa va tin la curent cum aflam ceva.