Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 34 Guests are viewing this topic.

Vice33

Ce soluție tehnică constructivă va avea zidul de sprijin? Doar fundație și beton armat sau fundație cu piloți forați?

Ionut

Quote from: Ionut on February 01, 2018, 02:42:10 PM
Quote from: Ionut on January 26, 2018, 07:42:35 PM
Se pare ca au reactionat la reclamatia administrativa. Dar au reactionat exact in stilul lor...

Sibiu-Pitesti:



O sa le raspund.

Si raspunsul.



Si acum replica lor.



Deci am trecut de la intalnire privata la "dezbatere publica", la conferinta sau cine stie ce. Si undeva "in a doua jumatate a lunii martie".

Vice33

Ocazie perfectă pentru întrebări incomode față de toată lumea...nasol este că nu va fi un cadru mai personal în aceste discuții.


Vor să facă o dezbatere publică amplă de au planificat in martie, luna mărțișoarelor?

Ionut

E doar o fenta. Tu chiar crezi ca acea dezbatere, DACA va fi, o sa fie o ocazie pe bune de a afla ceva?

Vice33

Comparând ultimele dezbateri publice va fi un circ...televiziunile vor tăbărî cu întrebări care mai de care...da, încep să cred că e o tactică, dar sa nu mă pronunț prealabil. Comentăm după...

JohannDB

#38135
Ce simplu ar fi fost un răspuns de genul..."da băieți, ne vedem în locul "x" în 72 de ore și facem un tet-a-tet...cu hârtiile pe tapet!" ... Ei, nu: undeva prin martie facem ceva mare și gălăgios, unde "unii" vor veni cu întrebări stupide, consumatoare de timp, ce vor produce emoții și explicații inutile, cu limbaj de lemn și vorbe multe ce nu spun nimic... Astfel, "generalul" va înghiți "particularul"... "Deja vu" ?

NGC

Quote from: Ionut on February 10, 2018, 07:57:18 AM
Deci am trecut de la intalnire privata la "dezbatere publica", la conferinta sau cine stie ce. Si undeva "in a doua jumatate a lunii martie".

Quote from: Ionut on February 10, 2018, 08:34:57 AM
E doar o fenta. Tu chiar crezi ca acea dezbatere, DACA va fi, o sa fie o ocazie pe bune de a afla ceva?

Sa actionam atunci si noi tactic.

1. Actionare in judecata in cursul saptamanii viitoare.

2. DACA si NUMAI DACA aceasta "dezbatere" chiar va avea loc si chiar vom obtine TOATE raspunsurile si documentele solicitate in solicitarea initiala, se renunta la proces.


Cititi textul cu atentie si o sa vedeti ca din text reiese ca nu vor sa puna la dispozitie toate documentele solicitate, ci doar pe cele pe care le considera CNAIR ca prezinta relevanta.

Parca daca ar pune la dispozitie publicului mai devreme cu 1 saptamana sau 1 luna studiul de fezabilitate in baza caruia ar urma sa lanseze loturile 2, 3 si 4, asta ar influenta cumva procedura de licitatie. :lol: :lol: :lol:

Buna asta!

NGC

Le-o fi teama ca daca ar pune la dispozitie documentele mai devreme, ar fi mai multi care poate ar arunca o privire pe documentatie si atunci poate cineva ar contesta documentatia de atribuire in primele 10 zile de la lansarea licitatiei, ca mai tarziu de cele 10 zile e prea tarziu din punct de vedere legal. ;)

adiarc

forza UMB..chiar si astazi ,intr-o sambata dupa-masa

se lucreaza cel putin pe trei fronturi - cofrari cu fier beton,montare predale,turnare beton pt placa de suprabetonare ...super















"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Eu am o mare nedumerire....
Mi-am adus aminte pentru ca apare in prima poza a lui adiarc, dar ma tot intreb inca din toamna ce si cum...

Stie cineva de ce culeea asta a ramas asa pana acum ?
Nu cred ca este vorba despre lene sau ca "le-a scapat", caci vorbim totusi despre UMB:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

yetiman

E simplu.  :D

Aia e pe sensul Deva-Lugoj si nu se pot apuca de ea din cauza intrarii actuale pe Deva -> Sibiu. Se vede in poza ca e foarte aproape de breteau de intrare provizorie.
Eu cred ca se va putea face doar mai tarziu, dupa ce se va putea intra prin nod pentru Deva->Sibiu.

Insa habar nu am cum vor face asta, daca CNAIR se va prevala incontinuare de prostia cu receptie si dare in circulatie doar la 100% realizare....
,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

vancouver

#38141
E alta situație aici: se va deschide ca drum in lucru pe răspunderea constructorului. La fel ca si toate devierile care se fac in mod curent pe diverse drumuri. Recepția va putea fi ulterior refuzata, adică faptul ca se va circula cu viteza redusă pe o zona din autostrada in lucru nu schimba situația generală.
Si pe A10 lot 3 se circula deja pe pasajele peste autostrada noi construite. Si evident si acolo lipsește recepția.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

TibiV

Quote from: yetiman on February 11, 2018, 12:27:01 AM
Aia e pe sensul Deva-Lugoj si nu se pot apuca de ea din cauza intrarii actuale pe Deva -> Sibiu. Se vede in poza ca e foarte aproape de breteau de intrare provizorie.
Nu chiar atat de aproape...
Cum au putut face pilele, nu vad ce i-ar impiedica sa faca "partea de sus"... (sorry, am uitat denumirea...)

Quote from: yetiman on February 11, 2018, 12:27:01 AM
Insa habar nu am cum vor face asta, daca CNAIR se va prevala in continuare de prostia cu receptie si dare in circulatie doar la 100% realizare....

Pai chiar asta este problema....
O MARE PROBLEMA !!!

Acolo cele doua sensuri pur si simplu NU se vor putea da in folosinta simultan !

Intai sensul spre Deva, si abia dupa 1-2 luni sensul spre Lugoj !

(Aici sa ii vad pa' dasteptii din CNAIR, ca la o astfel de situatia inca nu s-au gandit !...  :lol: :lol: :lol: )

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: vancouver on February 11, 2018, 12:35:27 AM
Si pe A10 lot 3 se circula deja pe pasajele peste autostrada noi construite. Si evident si acolo lipsește recepția.
Da, dar pasajele alea sunt pe niste DJ/DC-uri... (Poate le-a receptionat CJ-ul...)

La Soimus vorbim despre corpul autostrazii, nu despre niste pasaje pe drumuri secundare...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

flashu74

#38144
Acolo este o problema destul de complicata. Cu breteaua de urcare functionala nu este loc de construire a partii de sus (ar ajunge cu cofrajele până la mijlocul bretelei), dar nici conectarea sensului spre Simeria pentru demolarea bretelei nu se va putea face fara oprirea traficului deoarece acea bretea intra in banda 1. Acolo eu cred ca se va opri intrarea pe autostrada pentru o perioada mai lunga la un moment dat.