Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 31 Guests are viewing this topic.

NGC

Ieri a fost lansata licitatia "Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3, km 56+220 - km 77+361"".

Valoare estimata: 600,116.10 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 27.02.2018

Perioada de prestare a serviciilor suplimentare: 9 luni (8 luni de supervizare a contractului de lucrari, 1 luna eliberare Certificat de Receptie la Terminare)

Quote
Articolul 4 Perioada de implementare a Contractului
4.1 Perioada de implementare a Contractului este de 9 luni de la Data de incepere a contractului.
4.2 Data intrarii in vigoare a Contractului va fi in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub conditia constituirii Garantiei de Buna Executie, in conditiile prevazute la Articolul 34, data la care Beneficiarul va transmite o notificare privind Data de incepere a contractului (Ordinul de incepere).
4.3 Data de incepere a contractului de servicii va fi in termen de 10 zile de la data transmiterii Ordinului de incepere a Contractului.
Dupa incheierea Procesului Verbal la Terminarea Lucrarilor si aprobarea Certificatului la Terminarea Lucrarilor de catre Beneficiar, Contractul de Servicii - Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 3, km 56+220 - km 77+361" se va considera a fi finalizat, urmand ca Perioada de Notificare a Defectiunilor sa fie asigurata prin intermediul Consultantului initial (ASOCIEREA HILL INTERNATIONAL NV - HILL INTERNATIONAL (BUCHAREST) SRL - PROIECT CONSULTING SRL), sub rezerva indeplinirii obligatiei prevazute la Articolul 10.35.

Quote
10.35 La momentul finalizarii Contractului de Servicii - Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 3, km 56+220 - km 77+361", Consultantul/Inginerul va preda Consultantului/Inginerului initial (ASOCIEREA HILL INTERNATIONAL NV - HILL INTERNATIONAL (BUCHAREST) SRL - PROIECT CONSULTING SRL.) documentatia rezultata pe parcursul executiei lucrarilor (prin intocmirea unui Proces Verbal de Predare - Primire pe formatul Cartii Constructiei, conform Hotarârii nr. 273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind receptia constructiilor, cu modificarile si completarile ulterioare, sau oricarui act normativ in vigoare la data emiterii Procesului Verbal de Predare - Primire), in vederea asigurarii de catre acesta a supervizarii in Perioada de Notificare a Defectiunilor. Procesul verbal va fi semnat si de catre Beneficiar.

NGC

Ieri a fost lansata licitatia "Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4, km 77+361 - km 99+500"".

Valoare estimata: 599,745.00 RON fara TVA

Termen depunere oferte: 23.02.2018

Perioada de prestare a serviciilor suplimentare: 9 luni (8 luni de supervizare a contractului de lucrari, 1 luna eliberare Certificat de Receptie la Terminare)

Quote
Articolul 4 Perioada de implementare a Contractului
4.1 Perioada de implementare a Contractului este de 9 luni de la Data de incepere a contractului.
4.2 Data intrarii in vigoare a Contractului va fi in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului, sub conditia constituirii Garantiei de Buna Executie, in conditiile prevazute la Articolul 34, data la care Beneficiarul va transmite o notificare privind Data de incepere a contractului (Ordinul de incepere).
4.3 Data de incepere a contractului de servicii va fi in termen de 10 zile de la data transmiterii Ordinului de incepere a Contractului.
Dupa incheierea Procesului Verbal la Terminarea Lucrarilor si aprobarea Certificatului la Terminarea Lucrarilor de catre Beneficiar, Contractul de Servicii - Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 4, km 77+361- km 99+500" se va considera a fi finalizat, urmand ca Perioada de Notificare a Defectiunilor sa fie asigurata prin intermediul Consultantului initial (SC AECOM INGENIERIA SRL), sub rezerva indeplinirii obligatiei prevazute la Articolul 10.35.

Quote
10.35 La momentul finalizarii Contractului de Servicii - Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 4, km 77+361 - km 99+500", Consultantul/Inginerul va preda Consultantului/Inginerului initial (SC AECOM INGENIERIA SRL) documentatia rezultata pe parcursul executiei lucrarilor (prin intocmirea unui Proces Verbal de Predare - Primire pe formatul Cartii Constructiei, conform Hotarârii nr. 273/1994 pentru aprobarea Regulamentului privind receptia constructiilor, cu modificarile si completarile ulterioare, sau oricarui act normativ in vigoare la data emiterii Procesului Verbal de Predare - Primire), in vederea asigurarii de catre acesta a supervizarii in Perioada de Notificare a Defectiunilor. Procesul verbal va fi semnat si de catre Beneficiar.

NGC

LD3, LD4

Quote from: NGC on January 30, 2018, 10:36:40 PM
Ieri a fost lansata licitatia "Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 3, km 56+220 - km 77+361"".

Perioada de prestare a serviciilor suplimentare: 9 luni (8 luni de supervizare a contractului de lucrari, 1 luna eliberare Certificat de Receptie la Terminare)

Quote
Dupa incheierea Procesului Verbal la Terminarea Lucrarilor si aprobarea Certificatului la Terminarea Lucrarilor de catre Beneficiar, Contractul de Servicii - Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 3, km 56+220 - km 77+361" se va considera a fi finalizat, urmand ca Perioada de Notificare a Defectiunilor sa fie asigurata prin intermediul Consultantului initial (ASOCIEREA HILL INTERNATIONAL NV - HILL INTERNATIONAL (BUCHAREST) SRL - PROIECT CONSULTING SRL), sub rezerva indeplinirii obligatiei prevazute la Articolul 10.35.

Quote from: NGC on January 30, 2018, 10:37:34 PM
Ieri a fost lansata licitatia "Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj - Deva, Lot 4, km 77+361 - km 99+500"".

Perioada de prestare a serviciilor suplimentare: 9 luni (8 luni de supervizare a contractului de lucrari, 1 luna eliberare Certificat de Receptie la Terminare)

Quote
Dupa incheierea Procesului Verbal la Terminarea Lucrarilor si aprobarea Certificatului la Terminarea Lucrarilor de catre Beneficiar, Contractul de Servicii - Supervizarea lucrarilor pentru contractul de lucrari "Proiectare si Executie Autostrada Lugoj-Deva, Lot 4, km 77+361- km 99+500" se va considera a fi finalizat, urmand ca Perioada de Notificare a Defectiunilor sa fie asigurata prin intermediul Consultantului initial (SC AECOM INGENIERIA SRL), sub rezerva indeplinirii obligatiei prevazute la Articolul 10.35.

Avem asadar 2 licitatii separate pentru consultanti temporari !!!

Fiecare contract este prevazut sa dureze 9 luni (8 luni de supervizare a contractului de lucrari, 1 luna eliberare Certificat de Receptie la Terminare), de la data inceperii lui.

Ce facem pana avem castigatori desemnati pentru cele 2 licitatii? Cine asigura consultanta? Actualii consultanti? Atunci de ce mai facem licitatiile? :o

Cand incep sa curga cele 8 + 1 luni? Altfel spus, cu cat se mai amana finalizarea loturilor?

dumbravaandrei

Stai stai stai.... acum nu este consultant pe LD3 si 4? :o :o :o Atunci cine certifica lucrarile ce se executa acum? Presimt ca se pregateste coada sa nu sa se invarta lumea in gol...
Sau vor un consultant separat doar pentru receptie?!?

horatiu.cosma

Cel mai probabil contractele de consultanta in vigoare au ajuns la final si nu mai pot fi prelungite conform legislatiei achizitiilor publice. Probabil daca nu se semneaza cu viitorii consultanti la timp (posibil sa castige aceeasi), DRDP Timisoara va prelua interimatul, ca au experienta in consultanta pe A1 si DN 76. E interesant faptul ca e nevoie de consultanti noi pana la receptionarea lucrarilor, insa pe perioada de garantie contractele actuale reintra in vigoare. Cum o fi fost formulate contractele de au ajuns in situatia asta?

NGC

CS pentru noua licitatie pentru supervizarea LD3.

Contractul pentru noua licitatie pentru supervizarea LD3.

Pentru vechea licitatie gasiti CS si contractul aici.


CS pentru noua licitatie pentru supervizarea LD4.

Contractul pentru noua licitatie pentru supervizarea LD4.

Pentru vechea licitatie gasiti CS si contractul aici.

NGC

Quote from: horatiu.cosma on January 30, 2018, 11:19:10 PM
Cel mai probabil contractele de consultanta in vigoare au ajuns la final si nu mai pot fi prelungite conform legislatiei achizitiilor publice. Probabil daca nu se semneaza cu viitorii consultanti la timp (posibil sa castige aceeasi), DRDP Timisoara va prelua interimatul, ca au experienta in consultanta pe A1 si DN 76. E interesant faptul ca e nevoie de consultanti noi pana la receptionarea lucrarilor, insa pe perioada de garantie contractele actuale reintra in vigoare. Cum o fi fost formulate contractele de au ajuns in situatia asta?

Vad mai multe probleme.

1. Daca nu ar mai putea fi prelungite, asta ar insemna incetarea lor, corect? Si atunci cum sa reintre in vigoare dupa cele 9 luni ale noilor contracte? :o

2. Ce se intampla pana se semneaza noile contracte? ;)
a. Asigura vreun DRDP / CNAIR consultanta? Daca luam in considerare posibilele amanari, suspendari, contestatii la CNSC si contestatii la CAB, in cate luni de acum ar putea intra in vigoare noile contracte? Ar mai avea atunci ce sa supervizeze sau lucrarile ar fi deja gata?
b. Se suspenda lucrarile? Daca luam in considerare posibilele amanari, suspendari, contestatii la CNSC si contestatii la CAB, in cate luni de acum ar putea intra in vigoare noile contracte? Cand ar fi atunci gata lucrarile?

Ionut

Nu ar trebui sa se suspende lucrarile. Pot sa asigure consultanta cei de la DRDP.

dumbravaandrei

Exista undeva stipulat, in mod oficial ca DRPD Timisoara asigura in mod automat consultanta atunci cand ramai fara consultant? Nu de alta, dar nu cred ca isi asuma un asa risc vre-un constructor - nu iti garanteaza nimeni ca noul consultant iti va certifica lucrari efectuate pe perioada in care el  nu a fost in santier sau un alt consultant nu-si asuma responsabilitatea asupra lor, oricare ar fi acesta. Iar la cat de serios e statul ca partener, cred ca abia asteapta o situatie din asta.




nrb

Cred că CNAIR nu a știut că expiră contractele. Acum au aflat și o să rezolve...imediat o să avem 350 km

Vice33

Postarea API de pe FB si pozele lui Rocklee de pe lotul 4 UMB preluate si de ziarul DeBanat.ro

A reinceput lucrul pe lotul 4 al Autostrazii Lugoj – Deva / FOTO

E sfârșit de ianuarie și pe lotul 4 al Autostrăzii Lugoj – Deva au reapărut muncitorii. Șoseaua este gata în proporție de aproape 72%, dar, estimează cei de la Asociația Pro Infrastructură, mașinile nu vor putea circula pe aici mai devreme de 2019.

gdaniel


realfanady

Avand in vedere situatia pe lotul 3, cu problemele de la Holdea, iar UMB-ul progreseaza binisor, dar ei au doar pana la Ilia lotul 4, s-ar putea face oare receptie partiala pe lotul 3 intre nod Ilia si nod Grind? Repet, in cazul in care nu se rezolva problemele de la Holdea.

horatiu.cosma

Se pare că tot la 2-3 sute de pagini trebuie repetată informația pentru cei care nu citesc din urmă  :D. Grind nu e nod conform avizului CTE de siguranța circulației din CNAIR, ci punct de întoarcere. Se poate recepționa și da în trafic LD 3 între Ilia și Grind la o adică, dar doar pentru cei care vor să vadă cum arată autostrada, după care să se întoarcă la Ilia.

wifi

La fel, repet, nodul Ilia tine de LD3, daca nu se impaca, procese, instante, etc. fara nici macar o partiala, atunci ramane LD4 muzeu.