Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 78 Guests are viewing this topic.

pbh

Acum este clar. Ne intoarcem la micul "baraj" si luni multe de lucru.

wifi

Daca aici la Soimus se pune discutia unor ziduri de sprijin, atunci ce facem la râpa aia dintre giratoriu si pasaj la Holdea? UMB lucreaza chiar si pe vreme din asta unde nu ai da nici un câine afara din casa, ei tac si sapa. Probabil schimba zilele ce urmeaza vestimentatia de pe portocaliu pe rosu si sapa mai departe. (Stiu ca fac pauza de Sarbatori!) Sahara este pe lotul vecin. Nu ne prea încalzeste cine este vinovat, fapt e ca este pustiu si nu se mai face nimic, nici pe vreme buna. Defapt ar trebui sa ne bucuram ca sapa, nu sa cautam nodul in papura prin proiecte, studii, autorizatii. Stiu ei cum sa sape.

cristi5

#37667
La Holdea acel terasament e artificial, stii exact ce e dedesubt, etc. Inaltimea e de vreo 5-6m, nu 20... Si nu e nimic deasupra care sa cada peste. La Soimus e un deal cu versant abrupt intre 190 si 250m (dealul e mai inalt de atat) in care acum o luna am gasit urme de studii geotehnice. Se stie ca e tare, dar nu se stie daca e tare peste tot, etc. Este friabila acea roca, am rupt-o cu mana.

Nu cauta nimeni nod in papura, este pur si simplu curiozitate tehnica. Pentru ca proiectul nu e public (transparenta!) lumea se intreaba cum va sta dealul, cum va sta autostrada acolo la 20m deasupra DN fara sa cada peste el, etc. Si ca sa stim cum va sta, trebuie sa stim pe unde va fi, la ce cota, cat de mult se poate folosi dealul pt sprijin, cat de departe este de DN (ca sa stim ce structuri pot sa incapa intre), etc. Sunt intrebari legitime.

Normal ca comunitatea face eforturi sa afle proiectul...  Deocamdata in tabelul de prognoze API scrie "solutie neclara la deal".

wifi

Se si scriu multe, de exemplu A paralel cu DN-ul. Cine circula pe acolo sau cel putin se uita pe harta, vede ca DN serpuieste. Asa a vrut natura sa faca dealul. Alunecari am avut insa mai mult, scuza-ma dar sa plece pe o lungime de 70 de metrii terasamentul la vale, pe partea unde este artificial. Acolo mi se face pielea de gasca, unde nu vad nici o juma de metru margine de prapastie.

nrb

Zidul se poate termina în 6 luni, asta ar face posibilă finalizarea LD4 în decembrie 2018 :)

wifi

Eu am mai multe sperante ca voi circula in 2018 pe LD4, decât pe LD3. 2020 prin tunele gasesc o utopie.

cristi5

#37671
Quote from: wifi on December 19, 2017, 08:48:25 AM
Se si scriu multe, de exemplu A paralel cu DN-ul. Cine circula pe acolo sau cel putin se uita pe harta, vede ca DN serpuieste. Asa a vrut natura sa faca dealul.

Pai strict vorbind nu e paralela deloc. In est (Soimus) DN serpuieste, A fireste ca o ia de-a dreptul. Dupa aia spre vest (Bejan) DN e cat de cat drept, dar autostrada se indeparteaza de el, apoi se apropie. Mai mult decat sa pun SF pe forum de N ori si apoi sa pun traseul in detaliu pe OSM si pe harta proiectelor, nu stiu ce pot face... Hai c-o mai pun oadata. Alegeti Satellite sau Terrain in centru sus, sa vedeti cum e pozitionat fata de terase, cum arata curbele de nivel...
http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=17/45.927/22.859/0

Dar in general vorbind, grosso modo, A merge paralel cu DN la deal. E mai greu sa comunici despre treburi geometrice in mediu text.

Quote from: wifi on December 19, 2017, 08:48:25 AM
Alunecari am avut insa mai mult, scuza-ma dar sa plece pe o lungime de 70 de metrii terasamentul la vale, pe partea unde este artificial.

Alunecari au fost pe aproape toate loturile, afara de Bechtel cred, aia aveau resurse nelimitate, si preturi pe masura... E o alunecare langa Lugoj, cred ca nici acum nu i-au dat de capat. Strabag lucreaza si acum la Pianu. Ambele loturi date in circulatie 2013. De-aceea exista garantie. De Salini pe OS3 ce sa mai vorbim, acolo CNAIR au reziliat deci au pierdut garantia. Porr pe ST4 (ca vorbim de 70m)... UMB a avut un numar de alunecari pe Gilau Nadasel. Nimeni nu poate garanta ca sub trafic nu apar altele . Nu mai vorbim de UMB pe LD4 la Bretea Muresana care a blocat santierul cel putin un an, daca nu ma-nsel.

Nimeni in Romania nu a mai cocotat o autostrada la 20m pe un versant abrupt, de 60m inaltime (bonus: un DN dedesubt, plus ca deasupra versantului abrupt, dealul continua sa urce ceva mai domol, inca 150m, pana la alt. 400). Iar in contextul de mai sus cu alunecarile, avem motive sa fim ingrijorati.

flashu74

Permiteti cateva imagini de astazi de pe LD4?

flashu74

Asa arata astazi in jurul orei 16 pasajul Soimus partea spre Ilia. 



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Nu. Este interzis.  :lol:
Imaginile au mereu prioritate pe forum. :zen:

flashu74

Pe partea spre Simeria cred ca era cam gata suprabetonarea. Pe partea spre Ilia se facea armatura si se apropie de capat.

flashu74

Aceste imagini sunt de la pasaj deal1. Se montau predale si au ajuns aproape la deschiderea de peste DN.






Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74


flashu74

Imagini cu sapaturile din deal partea spre CF.












Powered by API/PUM imgur uploader

flashu74