Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 95 Guests are viewing this topic.

istvan78

Nu este exclus ca cele doua cai de rulare sa fie structural separate. Cea dinspre nord sa se construiasca pe terasament (terasa de sus in poze) sustinut cu un zid de sprijin modest (vezi inaltimea linei rosii deasupra terenului), iar cea dinspre sud pe piloni plantati in acea terasa mai joasa, ce se observa deja.

Oricum, daca UMB termina in 2018 lucrarea, eu propun sa-i dam prin incredintare directa PiSi 2,3,4 la pachet.   ;) da, stiu ca nu se poate...

cristi5

#37606
Quote from: pbh on December 15, 2017, 11:50:30 AM
Din ce au facut pana acum reiese faptul ca zidul de sprijin va fi la nivelul primei terase nu la nivelul DN. A doua terasa este nivelul autostrazii. In concluzie zidul nu va fi de 20m ci de 10m inaltime.
Jumatate cantitati , jumatate timp de executie. Adica cel putin un an.

Eu nu tin minte sa fi vazut nicio terasa mai jos de nivelul autostrazii (200-205), dar se prea poate sa fi uitat (aha, e una spre Soimus, chiar langa pasaj, dar eu cred ca aia e pt acces, necesar pt culei, etc). Daca e asa, incap 26m de autostrada intre punctul sudic al primei terase (de jos) si punctul nordic al celei de-a doua terase (la cota careia va fi autostrada)?  Se pune si intrebarea: cum va sta structura asta pe prima terasa? Nu o va lua la vale, spre DN?

Apoi sa nu uitam ca exista (natural sau sapat) un "gol" in partea de mijloc, pe acolo se face accesul utilajelor, autostrada va fi "in aer" deasupra acelui gol. Acolo cred ca trebuie umplut destul de mult. Chiar daca in poze se vad terase, in centrul dealului cel putin, cred ca ele sunt un pic prea la nord fata de traseul autostrazii. O filmare aeriana ne va edifica la un moment dat.

Quote from: patratel_ro on December 15, 2017, 11:54:56 AM
cred ca exageram cu 20m x 1km... spre Ilia la calea ferata clar e punctul de maxim dar spre Deva scade la 5-7 m diferenta de nivel si intra complet in deal

Daca te uiti la profilul longitudinal din SF (si am multe motive as cred ca s-a proiectat conform principiului din SF) in punctul cel mai estic unde cota axului autostrazii e mai sus decat cota terenului (km 97+475), DN e cam la cota 185 (din vederea de ansamblu, care include curbe de nivel), iar autostrada la 205, deci diferenta 20, poate un pic sub. DN coboara usor (cu Muresul) spre 182, iar autostrada ramane la 205 pana la km 96+850. Deci pe alocuri diferenta va fi mai mare de 20m. E adevarat ca autostrada nu e peste tot asa de aproape de DN ca la Bejan.

In legatura cu "intra complet in deal" intre punctul de mai sus (km 97+475) si viaductul Soimus (km 97+750). N-as spune ca "intra complet in deal", axul intra, dar nu sunt sigur de marginea sudica.  Daca-mi amintesc bine cand am fost acolo sus, pe terasa de la nivelul A nu-mi amintesc sa fi vazut nicio portiune de 26m latime.

Daca am socotit bine, cel putin intre viaductul Bejan (km 96+625) si 97+475 avem minim 19m diferenta. Adica pe 850m.

Apropo, dupa ce pleaca UMB in vacanta puteti cu incredere sa vizitati dealul :) Atentie numai la marginea teraselor.

gdaniel

#37607
Sa vedem si filmarea proaspata, presupun ca daca AsCoRo au filmat la Holdea pe seara atunci probabil ca au fost la amiaza la Soimus :)

mastereve

#37608
Astazi se lucra pe toate fronturile. Se vede in departare ca la viaductul soimus se turna culeea dinspre deal.




















































Powered by API/PUM imgur uploader


Sent from my iPhone using Tapatalk

patratel_ro

#37609
in partea spre Deva autostrada trece peste DN si nu sunt 20m dif de nivel


Morosanu

O intrebare de nestiutor: nu cumva vor "biscui" pe toata lungimea dealului? E posibila o asemenea solutie????
Politica distruge tot ce atinge.


wifi

@patratel_ro
"in partea spre Deva autostrada trece peste DN si nu sunt 20m dif de nivel"

Pe cealalta parte este o cale ferata peste DN, autostrada se face peste ambele una peste alta. Nu este alta solutie tehnica, nu este loc.

cristi5

#37613
Quote from: patratel_ro on December 15, 2017, 03:08:28 PM
in partea spre Deva autostrada trece peste DN si nu sunt 20m dif de nivel

N-a spus nimeni ca sunt.

Quote from: cristi5 on December 15, 2017, 01:26:03 PM
Daca am socotit bine, cel putin intre viaductul Bejan (km 96+625) si 97+475 avem minim 19m diferenta. Adica pe 850m.

De la 97+475 pana la  viaduct Soimus (97+725) adica pe 250m, diferenta scade pana la viaduct, unde A1 este la cota 202, DN este la 198, diferenta 14m.

In total, diferenta de cota:
- pe 850m (spre Bejan): minim 19m (max ~22)
- pe 250m (spre Soimus): intre 19 si 14m


Din cei 850m, pe minimum 50 (in vest, la Bejan) DN este f aproape de A, deci vorbim de o structura aproape verticala de 19m inaltime.

Quote from: wifi on December 15, 2017, 03:50:02 PM
Pe cealalta parte este o cale ferata peste DN, autostrada se face peste ambele una peste alta. Nu este alta solutie tehnica, nu este loc.

Autostrada e aproape la aceeasi cota la ambele pasaje (201 la Bejan si 202 la Soimus), dar la Bejan "incap" si CF si DN sub pasaj pentru ca DN  e cu vreo 6m mai jos decat la Soimus... Coboara de-a lungul Muresului.

flashu74

#37614
Astazi s- au turnat probabil sute de metri cubi de beton. La pasaj Soimus, la culeea pasaj1 deal si la fundatia pilonilor pasaj2 deal. Sus pe deal s-a facut loc si acum lucreaza perechi de cate doua excavatoare. In total erau 6 spre pasaj CF. Se monteaza predale la pasaj Soimus spre Ilia si la pasaj1 deal. Se lucra in continuare la armatura pe pasajul Soimus. Se cara zgura de la Hunedoara intr-un depozit de langa baraj Mintia. Din pacate astazi fara poze deoarece era f. aglomerat si circulau si f multi soferi de sarbatori ( cam imprevizibili si nervosi).

rocklee

#37615
am avut un drum pana la deva si am trecut in jurul orei 16.30 prin zona santierului ....si confirm tot ce a spus flashu74.....in plus sau apucat se pare si de ..CIC ...am vazut agitatie in zona...am si ceva poze dar nu sunt deloc concludente pentru ca era noapte ...

era miscare si la viaductul branisca ....si o noutate ar fi ...era agitatie mare de utilaje si pe traseul dj relocat intre pasajul bejan si halda de steril ... :)

iar o mare concentrare de forte la betonat si pus fier era la viaductul 2 soimus ....iar la viaductul 1 se ridicau predale ...




GDPR



rocklee

#37619
ASCORO.... :thumbsup: