Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 45 Guests are viewing this topic.

Eurocopter

Quote from: nicki4 on April 18, 2013, 05:44:04 PM
pretul unei camere GoPro Hero3 este pe undeva la 4-5 sute euro. Se poate sa facem cheta si pentru asta? macar pentru o parte din ea sa ne bucuram si noi de calitate mai buna :)
PS: scuzati-ma de off-topic dar asta este cel mai citit tread al forumului si nu am vrut sa imi epuizez resursele in topicul dedicat filmarilor  :rolleyes:

Apreciez intentia dar nu voi accepta bani pentru un bun care apoi imi va ramane mie si il voi folosi inclusiv in interes personal. Camera o voi achizitiona din fonduri proprii destinate proiectului meu Inter-Fly.  :)

Eurocopter

#6511
Quote from: mariansb on April 18, 2013, 05:46:03 PM
Eurocopter a scris ca va zbura doar pana la Pecica, dar poate s-a exprimat gresit sau se va razgandi si vom vedea si cum se prezinta fostul lot Romstrade.

Vedem cat de repede ajung la Arad in ziua zborului. In functie de asta va depinde cat de mult voi intra pe Nadlac-Arad.

iuli

Mulţumiri de filmare Eurocopter şi tuturor pentru contribuţii!

Acum să încerc să fac o mică analiză după umilele mele păreri de nespecialist:

- tronsonul Deva - Orăştie deşi ia ochii cu porţiuni asfaltate şi marcate (şi în unele porţiuni parcă am văzut chiar şi parapete) nu prea cred că poate fi finalizat pana în 10 mai. Nu uitaţi că urmează cam o săptămână de pauză cauzată de 1 mai şi Paşte!  O:-) Termen realist ar fi undeva prin începutul lui iunie.

- tronsonul Orăştie - Sebeş e ceva mai nasol dar daca trag tare şi reuşesc sa stabilizeze cumva unele mici alunecări de teren ar cam termina prin septembrie-octombrie.

- pe Sebeş bypass începe distracţia maximă, pare cel mai scurt şi teoretic cel mai uşor tronson dintre toate de pe Deva - Sibiu şi par cei mai rămaşi în urmă şi dezastrul va fi când toată descărcarea de pe autostradă va fi înainte de Sebeş, care şi aşa e un dop.

- iar pe Sebeş - Sibiu tot ce e mai sus de nivelul solului e în grafic dar tot ce a trebuit săpat parcă ar fi săpat în dune de nisip. Alunecările de teren în zona aia sunt groaznice!!!  :( Dacă vă uitaţi mai atent pe filmări veţi vedea ca sunt locuri unde dealul cu totul o ia la vale, la zeci chiar sute de metri de debleu se văd crăpături. Cred că muncitorii de acolo le e frică să bage cupa de la excavator în pământ ca să nu o ia la vale. Nu mi-am imaginat niciodată că terenul din Podişul Transilvaniei e chiar aşa. Aici cred că fără investiţii serioase şi planuri de bătaie pe lungă durată vor fi dezastre. Dacă vă uitaţi la o să vedeţi cam câtă muncă s-a depus doar pentru o colină mică pentru a o stabiliza. Înmuţiţi asta cu zeci de ori pe debleuri mai lungi şi mai mari şi vedeţi ce efort uman şi financiar înseamnă. De asta zic că porţiunea asta va mai dur mult şi bine. În cel mai fericit caz poate la anul pe vremea asta vom vedea ceva dat drumul la trafic.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

teocharis

daca CNADNR ar fi fost cotata la bursa, actiunile s-ar fi prabusit imediat in urma publicarii celor 4 episoade video (excelente de altfel)...


Sargon1806

Hai sa va mai stric un pic cheful...

QuoteMai multe crăpături au apărut pe un viaduct care trece peste Autostrada Arad-Timişoara, pe o lungime de zeci de metri, astfel de probleme existând însă şi pe autostradă, unde au fost impuse restricţii de viteză din cauza reparaţiilor, transmite corespondentul MEDIAFAX.

Crăpăturile din asfalt au apărut pe o distanţă de aproximativ o sută de metri pe viaductul care leagă, peste autostradă, localităţile Şagu şi Hunedoara Timişană. Crăpăturile au o lăţime de câţiva centimetri.

Potrivit reprezentanţilor Primăriei Şagu, viaductul a fost construit în toamnă, dar deja o latură a terasamentului se lasă, astfel că asfaltul s-a crăpat pe mijlocul rampei de urcare.

"Este o situaţie neplăcută. Am avut discuţii cu constructorul autostrăzii, care ne-a dat asigurări că va face reparaţii, dar nu a precizat când. Acum lucrează la viaductul care leagă Şagu de Cruceni, că şi acolo sunt probleme similare", a declarat, joi, corespondentului MEDIAFAX viceprimarul comunei Şagu, Francisc Foitik.

Şeful Poliţiei Autostrăzi Vest, Teodor Tudur, a declarat că probleme în asfalt au apărut şi pe autostradă, iar în unele zone au fost impuse restricţii de viteză de 80 de kilometri la oră.

De asemenea, din cauza unor lucrări la acostamentul autostrăzii, la kilometrul 524, chiar în zona viaductului cu probleme de la Şagu, a fost închisă o bandă de mers.

Reprezentanţii Companiei de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România au precizat că lucrările la Autostrada Arad-Timişoara nu au fost recepţionate, iar constructorul s-a angajat să remedieze problemele apărute.

Autostrada dintre Arad şi Timişoara a fost deschisă traficului în decembrie 2011, dar termenul de finalizare a lucrărilor a fost prelungit de mai multe ori. Lucrările la Autostrada Arad-Timişoara sunt realizate de asocierea de firme FCC Construccion-Astaldi.

http://www.gandul.info/stiri/inaugurata-in-2011-autostrada-arad-timisoara-se-surpa-crapaturi-uriase-la-un-viaduct-10764319

StefanCelMare

#6515
A aparut si pe evz ceva, cu clip si (bravo) cu mentionarea sursei, inclusiv a faptului ca filmarile s-au facut pe banii forumistilor de aici... http://www.evz.ro/detalii/stiri/autostrada-ce-ar-fi-trebuit-terminata-saptamana-trecuta-e-tot-un-crater-video-1033530.html
Later Edit: si vestile sunt triste, pe surse ca se trece de 2014 pe tronsonul spre Sibiu.

ciprebbe

Felicitari si pt ziua de azi!!!
Acuma sincer eu nu pricep zona tunelului.....(mai bine zis lucrarile de acolo si logica lor)
Avem viaduct cu capatul in aer, neatatcat, acolo ar trebui sa vina umplutura pana la intrarea in galerie.Dar unde e intrarea in galerie? Ar trebui sa fie unde incepe betonul (si sper sa fie asa, iar betonul ala sa fie de la suprabetonare).
De sus pare capatul viaductului cam la aceeasi cota cu placa ce se toarna, sper intr-o iluzie optica si intre ele sa fie diferenta de nivel,,,apoi intre cele 2 portiuni proaspat betonate pare a fi ceva diferenta de nivel.....ciudata si asta. Apoi inspre Sibiu ar trebui sa fie facuta deja placa....insa nu cred ca ar putea sa vina cu cifa plina de beton pe placa proaspat turnata.....iara ciudat....mai departe avem in stanga excavator care muta dealul la vale peste tunel(deci ari fi deja cover) eu speram sa readuca la forma initiala terenul si sa il impadureasca la loc nu sa mute dealul la vale.
In celalalt capat pare a se zari capatul tunelului (eu sper ca acolo e diferenta de nivel si ca dinspre Sibiu se vad galeriile)
Cum va arata la final cam stim insa executia lui mi se pare ciudata.
Dealul e acolo la locul lui....putin terasat la varf.....si ce usor se putea ocoli prin dreapta....
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

penad2007

Quote from: StefanCelMare on April 18, 2013, 08:45:22 PM
A aparut si pe evz ceva, cu clip si (bravo) cu mentionarea sursei, inclusiv a faptului ca filmarile s-au facut pe banii forumistilor de aici... http://www.evz.ro/detalii/stiri/autostrada-ce-ar-fi-trebuit-terminata-saptamana-trecuta-e-tot-un-crater-video-1033530.html
Later Edit: si vestile sunt triste, pe surse ca se trece de 2014 pe tronsonul spre Sibiu.
Un lucru e sigur , cu fiecare filmare/set de poze facute , nr. nostru va creste, iar odata cu el si puterea noastra financiara si poate de ce nu si de formatori de opinie.
Multumim la toata lumea si in special celor care si-au folosit timpul lor pt. delectarea sufletelor noastre. Oricum rusine Impreglio.

teocharis

Quote from: penad2007 on April 18, 2013, 08:56:36 PM
Multumim la toata lumea si in special celor care si-au folosit timpul lor pt. delectarea sufletelor noastre. Oricum rusine Impreglio.

ce vina are Impreglio ptr ca podisul Transilaniei este atat de instabil?



StefanCelMare

#6519
Era sa omit si ceva vesti bune din articolul din evz. Se pare ca centura Sibiu va fi continuata cu inca 16 km anul acesta (!).
<< [...] cei 16 km de autostradă ai lotului 4 vor fi dați în circulație la finalul acestui an. Tronsonul va continua cei 17 km de autostradă ai centurii Sibiului și se va "încheia" cu nodul rutier de la Amnaș, un sat aflat în dreptul orașului Săliște. [...]
Referitor la Impregilo, si eu zic ca au o scuza, nu cred ca putem acuza constructorul.
Iar referitor la zona viaduct / tunel, eu zic ca e posibil sa nu se fi apucat de ele mai detaliat pentru ca probabil asteapta solutii acceptate de catre beneficiar pentru toata lucrarea de acolo.
Oricum, si eu sunt surprins de cum aluneca terenul pe tronsonul acela. Eu cred ca 2 ani  (primavara 2015) e un termen realist pentru anumite bucati din acel drum. Macar de-ar fi restul gata cat mai repede, inclusiv bucatile ce pot fi gata din Sebes-Sibiu.

Later edit: Am mai analizat pe harta declaratia cu 17 km in plus de la Sibiu... foarte interesanta declaratie. Daca ar fi asa, am putea circula pe viaductul de la Sacel pana la finalul anului... :) Era si tunel acolo? Declaratia apartine lui Sorin Scarlat, directorul adjunct al asocierii de constructori.

ciprebbe

^^^
Minutul 6.14-6.24 si cu asta am zis tot!
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

neaguionutu

Multumim mult, eurocopter !
Mii de felicitari !

alecu26

 impregilo ar mai avea o scuza daca ar fi castigat de pe primul loc. Au castigat am impresia de pe 3 sau 4...sau ceva de genul asta.
oas
Poate cauta cineva. Majoritatea banilor i-au bagat in viaduct, care e cam mastodont. se puteau gasi solutii mai elegante si mai economice.

Pe ce ma bazez....daca ne uitam pe raportarile ZF sunt pe primul loc la progres, dar in fapt sunt cam ultimii, chiar rusi dupa Straco.

Vina pentru dezastru...as zice ca incepe cu DIWI si dupa aia Impregilo. Ca si orice benficiar, CNADNR are si el o parte de vina, deoarece putea oricand sa evite acest dezastru, fiind suficient doar ca activitate DIWI sa fie mai atent verificata.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

StefanCelMare

Quote from: ciprebbe on April 18, 2013, 09:36:10 PM
^^^
Minutul 6.14-6.24 si cu asta am zis tot!


Lotul in discutie este al lui Astaldi, cred?
Prin deductie, Sorin Scarlat este un fel de Sova din partea Astaldi :)))
Pacat, si eu cred ca va fi greu sa termine anul asta ce a declarat acest domn.
Mi-as dori sa fiu contrazis... Dar hm.

alecu26

si pentru toti acuzatorii lui Bechtel: Care e costul per km la impregilo? Va zic eu...cel mai mare de pe toate tronsoanele.

Inmultiti  totul cu 2 sau 3 (cam astea sunt nevoie ca suplimentari sa termine autostrada) si sa vedeti cum se ajunge la un pret asemanator cu Bechtel.

Oricum..partea sadica va fi....ca cel mai probabil Impregilo va parasi santierul. Nimeni nu le va da bani sa termine. In nici un caz CE si nici statul roman ca nu prea are de unde si nici baza legala. Tot ce va poate face statul roman e sa incerce sa le execute garantiile (daca va reusi), dar astea de abia de vor reusi sa acopere o parte minora.


Probleme nu sunt doar acolo...in zona viaductului....cam peste tot. (inclusiv la nodul rutier dinspre capatul lui Impregilo) este o alunecare. Nu mare...dar exista. Sunt alunecari inclusiv acolo unde au reusit sa faca debleul si sa puna acele geocelule negre pentru stabilizare. Impregillo daca ramane, va avea probleme enorme in cei 4 ani de garantie. Va face reparatii de milioane de euro, care vor fi scoase din buzunarul lor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).