News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 47 Guests are viewing this topic.

mitsu

alin, nu stiu ce ti se pare imbucurator ca autostrada Orastie - Sibiu nu va fi gata nici macar in 2014! Mie mi se pare inadmisibil ca un ciot de autostrada sa nu poata fi facut in 3-4 ani! Unii au facut insule artificiale intr-un timp mai scurt. Noi ne impiedicam de-un delusor si de-o alunecare de teren. E o autostrada amarata, intr-un  relief destul de banal, sa fim seriosi. Altii fac autostrazi pe mare ori prin munti la mii de metri altitudine! Si la lopata daca se facea, si tot trebuia terminata anul viitor!

teocharis

#6391
paradoxal, dar e mai simplu prin munti...munti nu o iau la vale, ca dealurile!

mitsu

Paradoxal e sa semnezi un contract ptr PROIECTARE si executie pe o perioada de 2 ani, iar la termenul de predare sa spui ca iti mai trebuie doi ani sa termini un tronson de vreo 20 de km din cauza unui deal, care zici ca a aparut acolo peste noapte.

mns

De obicei e bine si sa ai studiile de fezabilitate facute pe baza datelor din teren ca sa stii la ce sa te astepti, nu de functionari prin birouri ce merg sa dea doua masuratori prin teren si cu asta s-au spalat pe maini.

user201

Quote from: lautaxi on April 14, 2013, 08:44:37 PM


Mersi de informații, tuturor celor care au mai postat poze în weekend. Apropo, știe cineva ce e cu țevile alea din dreapta imaginii?

teocharis

Quote from: mitsu on April 15, 2013, 10:53:09 AM
Paradoxal e sa semnezi un contract ptr PROIECTARE si executie pe o perioada de 2 ani, iar la termenul de predare sa spui ca iti mai trebuie doi ani sa termini un tronson de vreo 20 de km din cauza unui deal, care zici ca a aparut acolo peste noapte.

nu toti avem puteri miraculoase sa prevedem care deal o ia la vale (si care nu)...tot timpul cand e vorba de lucrari de infrastructura iti asumi riscul unor probleme tehnice neprevazute, dar care se descopera la fata locului in momentul constructiei efective...




ciprebbe

#6398
^^^
In motivare aparea asa:
"Obligă autoritatea contractantă la continuarea procedurii, în maxim 10 zile de la primirea prezentei, prin reevaluarea ofertei
contestatoarei şi a ofertei desemnate anterior câştigătoare (aparţinând intervenientei)".

  Cred ca in articol e scris gresit ca se reevalueaza toate ofertele.
@alin , vezi ca joi cand erati la sedinta foto, noi discutam motivarea instantei.

Am dedus ca sunt 2 variante:
1. ia Selina prin descalificarea UMB (probl din CV) sau
2. CNADNR ul reia licitatia de la 0.
Nu cred ca se vor reevalua toate ofertele din nou.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Shhhh


Stie cineva in ce conditii se poate relua licitatia? Nu de alta dar in mod normal ar trebui sa existe doar varianta 1

alin_simeriaveche

#6400
Din ce am citit de pe forum despre "Senila" nu mi-as dori de loc. Chiar daca e urat acest lucru, dar as prefera sa se reia licitatia. E mai dezastru ca Romstrade. La ce experienta au ei....o sa faca talmos balmos. Cred ca ei confunda plombare s-au constructia de DN cu constructia de autostrazi...lucrare mai complicata, dupa cum vedem si noi pe forum cu ce probleme intampina constructorul.Pai daca nu a fost in stare sa finalizeze reparatia dn deva oradea..ce o sa faca la o autostrada? Cand se vor vedea incapabili si fara oameni pregatiti, o sa-si ieie jucariile? Cred ca deocam data poftec la marea suma care este alocata...comparativ cu ce sume lucrau ei

udar


timisoreanul

Quote from: Shhhh on April 15, 2013, 04:17:44 PM

Stie cineva in ce conditii se poate relua licitatia? Nu de alta dar in mod normal ar trebui sa existe doar varianta 1

Daca se anuleaza toate ofertele, atunci se reia licitatia. S-a intamplat deja chiar pe Timisoara-Lugoj lot 2. CNADNR-ul a desemnat-o in doua randuri ca si castigatoare pe Tirrena Scavi, Tehnologica Radion a contestat, iar instantele au dispus reluarea licitatiei. La a treia analiza, CNADNR-ul a anulat toate ofertele si licitatia insasi. Din punct de vedere al duratei, este varianta cea mai nefericita, pentru ca decizia probabil va fi din nou contestata la CNSC si Curtea de Apel Bucuresti, iar apoi se reia licitatia de la inceput, cu depunere de oferte, anuntare castigator, etc.
Schimband subiectul, punand cap la cap niste articole postate pe forumuri, ma intreb daca nu cumva intarzierea anuntarii castigatorilor pe Lugoj-Deva nu este legata de incercarea de a ridica presuspendarea POST, iar noi (inclusiv subsemnatul) ii injuram pe nedrept pe cei din comisia de licitatii. Se spunea ca de fapt acestora nu li se permite sa anunte castigatorii de catre Autoritatea de Management care functioneaza in cadrul MT si care trebuie sa ia masurile necesare pentru a-i multumi pe cei de la Comisia Europeana si sa deblocheze fondurile europene. Se mai spunea ca la jumatatea acestei luni va fi transmis raportul catre Comisie. Am avea atunci o explicatie pertinenta pentru aceasta intarziere care pare absurda, respectiv daca si aceste licitatii se solutionau dupa vechea procedura cu probleme, atunci iar puteau comenta cei de la Comisie, pe cand daca castigatorii sunt anuntati dupa ce s-au luat masurile de remediere, ar fi in regula. Subliniez ca nu am informatii din surse, pur si simplu am avut in vedere cateva articole de presa.
Explicatia cu lipsa finantarii parca nu prea sta in picioare, in conditiile in care toate platile la loturile in lucru sunt la zi, asa cum se spune.

Ionut

Quote from: timisoreanul on April 15, 2013, 08:21:14 PM
Schimband subiectul, punand cap la cap niste articole postate pe forumuri, ma intreb daca nu cumva intarzierea anuntarii castigatorilor pe Lugoj-Deva nu este legata de incercarea de a ridica presuspendarea POST, iar noi (inclusiv subsemnatul) ii injuram pe nedrept pe cei din comisia de licitatii.

Daca ar fi asa, de ce nu iese Sova & co. sa se scuze ca asteapta CE sa dea un OK? Ar fi simplu sa arunce vina pe Comisie si pe guvernul anterior pentru suspendarea POS-T. E o teorie interesanta, insa nu stiu "daca tine apa".

Ionut

Vine vremea buna, se apuca si Alpine mai serios de treaba.

Doua cadre de la sursa secreta de pe Pecica-Arad, lot Alpine. Poate mai primim si alte poze... sa vedem.