Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 79 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Oricum acolo avem viaduct si probabilitate ridicata de ceata. Limitarea ar trebui sa fie pe la 100-110. Nu mai jos pentru ca nu o va respecta nimeni.
Acel deal reprezinta de fapt prima bucata de autostrada semi-montana de la noi din tara.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

Corect, si este deja afectat de problemele pe care le asteptam acolo.

Prima autostrada semi-montana trebuia sa fie tunelurile LD2 sectiunea E. Dar pentru moment... nu prea mai e...

dr4qul4

Cu tunel forat deja e montana....
Oricum, dealul asta nu e ca cel de la Aciliu, pe care poti sa-l razi de pe fata pamantului in cateva luni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

wifi

Cine nu are de lucru isi face... S-au scris exact la portiunea asta nenumarate postari cum ca grinzile vin prea joase, ca nu vor trece camioanele, si asa mai departe. Uite ca trec si precis nici curba aia nu-i prea si nici foarte.

dr4qul4

UMB are proiectanti si executanti mai buni decat are Comsa :D
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

NGC

Parca avem undeva si niste piloti care au fost acoperiti ulterior de executant, datorita unei alunecari care i-a miscat. ;)

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma


rocklee

#37118
ciprinel ....am cautat acei parapeti circulari... am facut un drum dus intors de la dealul cu cariera pana la nodul ilia dar nu am gasit nici un asemenea parapete circular ...din imagine prezentata de cnair ..se vede acolo o pata de pamint ...am trecut pe langa ea dar nu erau nici un stalpisor circular ...erau dor cei din profil U pe care erau montati parpeti mediani  ....dar ce am descoperit ..este ca acei stilpisori circulari se bat in asfalt se lasa o parte afara iar apoi se monteaza stalpisorul de profil U...pe care ulterioe se pune parapetul normal  :)




uitei la nivelul asfaltului in interiorul celui de profil U pe care este montat parapetul

TibiV

rocklee,
problema ramane...

Pentru ca in poza CNAIR "stalpisorii rotunzi" sunt chiar pe axul autostrazii, departe de marcajele caii de rulare...
In poza pusa de tine, cu stalpi si parapete, se vede ca aia sunt foarte aproape de marcajul exterior al caii de rulare.
Practic, in poza CNAIR apar "stalpisori rotunzi" intre cele doua randuri de parapeti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

disney

Am trimis in 7 Noiembrie o "felicitare".

Quote1) Va rog sa imi puneti la dispozitie caietul de sarcini pentru achizitia "Servicii privind evaluarea impactului asupra mediului, realizarea evaluarii adecvate si obtinerea acordului de mediu pentru proiectul Autostrada Sibiu-Pitesti" atribuita direct catre EPC Consultanta De Mediu in 25.10.2017.

2) Unde a fost publicat anuntul pentru aceasta achizitie si in ce data?

A sosit raspunsul dar nu ofera informatiile cerute.



Aveti careva idee cum e cu achizita directa (art. 43) si documentatia pentru ea?

catalin_i

#37121
^

Aliniatul respectiv spune:  (5) Autoritatea contractantă are dreptul de a achiziţiona direct produse sau servicii în cazul în care valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este mai mică decât 132.519 lei, respectiv lucrări, în cazul în care valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, este mai mică decât 441.730 lei.

Presupun ca valoarea este mai mică decât aceste valori, fapt ce a permis o achiziție directa.

ovideatza

Sub aprox 30.000 euro fara TVA (cei 132.519 lei) se pot achizitiona servicii in mod direct.

Asta inseamna o consultare prealabila a pietei de catre autoritatea contractanta pentru stabilirea valorii estimate, apoi se va alege pe SEAP un furnizor de servicii care are in catalogul sau de oferte un serviciu care corespunde cerintelor tehnice si financiare ale achizitorului.

Mai exista insa un set de reguli privind cumularea serviciilor similare.
In speta, daca o autoritate are de facut 10 studii de impact mediu intr-un an, in functie de anumite criterii, se cumuleaza valoarea lor pe baza de cod CPV si se alege procedura in functie de valoarea totala. Iar fiecare din cele 10 achizitii va respecta procedura aleasa in functie de valoarea totala.

Conform legii actuale s-ar intelege ca totusi nu cumulezi servicii asemanatoare de pe mai multe proiecte separate. Adica le cumulezi pe cele de pe Sibiu-Pitesti daca e nevoie de mai multe.

Dar am citit un raspuns de la ANAP in care se spune ca:
- se cumuleaza valorile pentru studii asemenatoare de pe mai multe proiecte cu fonduri nerambursabile daca proiectele nu au fost inca aprobate
- nu se cumuleaza valorile pentru studii asemenatoare de pe mai multe proiecte daca se contracteaza dupa momentul aprobarii proiectului din care face fiecare parte.

Mai departe ca sa studiezi daca au aplicat corect achizitia directa ar fi nevoie de programul de achizitii al CNAIR pe Sibiu-Pitesti si pe intreaga companie, etc..

horatiu.cosma

Apare pe SEAP la "Proceduri de atribuire"->"Cumparari directe "->"Lista notificarilor de atribuire la cumpararea directa" cu anuntul numarul 469614.

ciprinel

#37124
Quote from: TibiV on November 16, 2017, 10:26:26 PM
rocklee,
problema ramane...

Pentru ca in poza CNAIR "stalpisorii rotunzi" sunt chiar pe axul autostrazii, departe de marcajele caii de rulare...
In poza pusa de tine, cu stalpi si parapete, se vede ca aia sunt foarte aproape de marcajul exterior al caii de rulare.
Practic, in poza CNAIR apar "stalpisori rotunzi" intre cele doua randuri de parapeti...
Iar in poza nr.2 pusa de Rocklee se observa acea supratraversare, care in poza CNAIR nu apare. Din ce vad in poza CNAIR, zona cu acei stalpi ar fi la aprox. "  600 metri "  :) de zona zidurilor de sprijin de la cariera.